Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

261/427 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mulle please palvelus ja mittaisitko lämpösi? Tuolla vauvakuumepuolella jotkut puhuvat lämmön noususta ja ajattelinpa huvikseni katsoa mikä lämpö on tällä hetkellä. Normisti mulla on 36,6 ja nyt oli 37,2 mitä ihmettä? Olen palellut parina päivänä, mutta muuten ei yhtään flunssainen olo. Hitsit kun tietäisi, että nouseeko lämpö normaalistikin tässä kohtaa kiertoa vai voisiko kertoa jostain muusta....voi että menee jännäksi. Huh.

Vierailija
262/427 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan suuremmasti laatukosmetiikkaa ostanut, ihan perussettiä olen käyttänyt. Murrosiän jälkeen ei ole onneksi ollut suurempia iho-ongelmia, että olis erityisesti tarvinnut satsata. Ja kai mä olen niin pihikin, etten raaskis ;)

Ihme on kyllä, ettei se lääkäri vastaa. Onko muuten niin, ettei inssin jälkeen tarvitse pitää mitään taukoa, jos täytyy hoitoja jatkaa? Mulla pitää ainakin nyt odottaa seuraavat menkat ja sitten vasta päästään puolen kierron jälkeen pakastesiirtoa kokeilemaan.

Mä olen tänään repinyt tapetteja makuuhuoneesta. Kerrankin voi sanoa, että helposti lähtee. On meinaa pohjamaalit alla. Aika harvassa on ja kun yrittää maalattomalta levyltä tapetteja irrottaa, niin saa irti vain pieniä paloja kerrallaan.

Kävin äsken iltalenkillä. Ihana ilma! Ei tuulen virettäkään ja lämpötilakin oli silleen sopiva, että posket tuli kivasti punaiseksi. Jospa sitä nyt nukkuis koko yön. Viime yönä neljän jälkeen heräsin.

Nyt hyvää yötä ja kauniita unia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/427 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä suosittelen seka-rasvaisen ihon puhdistukseen kahta tuotetta, jotta meikin saa kunnolla pois. Yksi aivan loistava tuote on YSL:n Pureness-linjan Cleansing Satiny oil-puhdistusöljy. Se hierotaan kuiville kasvoille, eli ihan meikin päälle. Huuhdellaan vedellä, jonka jälkeen ihon voi puhdistaa omalla tavallisella puhdistusaineella, eikä jää meikkijäämiä kasvoille. Jos haluat päiväksi kiillon kuriin, niin toinen must-tuote on MAC:in Prep+Prime Face Protect SPF 50. (MAC myynnissä toistaiseksi vain Hesan keskustan Stockmannilla) Levitetään puhtaille kasvoille, odotellaan 5 min. ja meikki päälle, eikä muuten kiillä! Lisäksi siinä on korkea suojakerroin eli ei iske couperosa eikä maksaläiskät!

Mäkin kuorin ihon kaksi kertaa viikossa ja lisäksi laitan puhdistavan naamion kerran viikossa. Kun 35-vuotta tuli täyteen, niin olen alkanut käymään kerran kuukaudessa kasvohoidossa. Ihanan rentoutunut fiilis, kun tepastelee sieltä ulos :)

Hauskaa päästä juttelemaan kosmetiikkajuttuja :) olen toiselta koulutukseltani maskeeraaja ja ollut meikkien ja ihonhoitotuotteiden kanssa tekemisissä viimeiset 10 vuotta!

Mulla oli viime viikon lopussa lämpöä 36.9. Mun normaali lämpö on noin 36.1 Mä palelin sen pari-kolme päivää ihan hillittömästi, mutta sitten se meni ohi. Luulen, että flunssa yritti päälle. Mulla on nyt sellainen olo, että kuukautiset alkavat pian :( Tuntemukset viittaavat selkeästi siihen suuntaan. Vielä ei ole alkanut, mutta en oikein usko, että olisi tärpännyt. Olisihan se kyllä aivan superihanaa!

Alavatsaa on kipristellyt tänään jonkun verran ja selkää särkee edelleen. Nyt mennään päivä kerrallaan ja peukutetaan onnistumista!

Mulla onkin huomenna vapaapäivä, jee! Alunperin piti mennä töihin, mutta sain hommat tehtyä tänään ja ilmoitin työntekijöilleni, että olen huomisen poissa. Viime viikon vedinkin ilman vapaita :o

Tein tänään lihamureketta ja olipa hyvää, seuraksi perunaa ja parsakaalia. Keskiviikko-aamuna olisi punnitus, raportoin lukeman sitten.

Kauniita unia!!

264/427 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ollut reipas Tuuli. Voisit tulla tännekin hommiin;-) Juu inssin jälkeen voi jatkaa hoitoja suoraan seuraavasta kierrosta kun mulla oli niin miedot hormonit tukena, ettei sekota koko pakkaa. Laitoin vielä eilen illalla uuden meilin lääkärille, missä erikseen pyysin häntä vastaamaan kysymyksiin. Hän on tänään taas töissä, joten katsotaan tuleeko mitään vastausta.

Vitsit miten huonosti nukuin koko yön, ihan kuin olisi joku krapula ja selkäkin on ihan jäykkänä. Putosin maan pinnalle kun mittasin lämmön ja se oli pudonnut 36,8 eli lähes normaalille tasolle. Tosin eilinen mittaus oli illalla eli voihan olla et mulla on kanssa jotain flunssaa pukkaamassa jos iltalämpö on korkeampi. Mulla sama fiilis kun Sadulla, ei tämä tainnut taaskaan toimia. Plääh.

Kiitos Satu kosmetiikkavinkeistä. olenkin joskus käyttänyt Kanebon vastaavaa, eli ensin öljymäinen maito kuivalle iholle ja pyyhittiin paperilla pois ja sitten savimainen pesuaine päälle ja huuhdeltiin vedellä. Sillä tuli kyllä puhtaampaa jälkeä kuin yhden aineen tuotteella, mutta kun en jaksaisi millään kahta tuotetta...mutta kai se on pakko jos haluaa hyvän ihon. Olen joskus myös käyttänyt Estee Lauderin sellaista ihohuokossupistajaa, joka kyllä teki tehtävänsä, mutta ei silti vähentänyt kiiltoa kuin hetkeksi. Pitäisi varmaan olla iloinen rasvaisesta ihosta niin ei ole sitten mummona niin kuiva ja ryppyinen iho, sanotaan.

Milloin Satu ajattelit testata? Eikös sulla tule huomenna se kaksi viikkoa täyteen? Mulla tänään jo tuntuu vähän siltä, että menkat olisi tuloillaan vaikka on ihan liian aikaista.

Noh, taidan käydä vähän pötkölleen, on niin huono olo. Palaillaan taas siskot ja kivaa päivää!

265/427 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otin pikku tirsat. Kumma miten tuo unen puute vaikuttaa kaikkeen, ennen kaikkea syömisiin. Ja velipoika aiheuttaa taas sydämentykytyksiä ja jouduin tekemään itseni vuoksi ison henkisen päätöksen ja sulkea hänet pois elämästäni vähäksi aikaa.

Mutta kuulkaas, taidanpa soittaa huomenna toiseen klinikkaan jos vaihtaisin sinne. Lääkäri ei tänäänkään ole vastannut mulle ja aika loppuu kohta kesken jos tarvitsee uutta reseptiä kirjoittaa uutta inssiä varten. Ei tämä peli vetele enää. Mietin vaan, että jos vaihdan klinikkaa niin pitääkö homma aloittaa alusta, mm. verikokeet sun muut tutkimukset vai päätekö nuo toisen klinikan tutkimukset heillä. No se varmaan selviää kun soitan sinne huomenna. Vähänkö kiukuttaa.

Hitsit ei kai mun menkat ala etukäteen kun välillä jomottaa munasarjoja siihen malliin et hanat aukeaa kohta. Olikos sulla Satu vähän samanlaisia tuntemuksia? Vielä on kyllä liian aikaista menkoille, mutta mistä sitä tietää miten nuo hormonit loppupeleissä sekoittaa systeemeitä vaikka aiemmin ei ole kierron pituuteen vaikuttanutkaan.

Satu, osaatko suositella mulle jotain tosi peittävää meikkipuuteria ja jotain peiteväriä, jolla saa vanhat finniarvet peittoon. Olen käyttänyt jo vuosia Kanebon meikkipuuteria ja Joe Blascon Red neutralizeriä, mutta vaihtelu virkistää ja tuo kanebo ei ihan tarpeeksi peittävä ole. Eniten tykkään noista meikkipuutereista kun ovat niin käteviä ja siistejä laittaa, mutta toki jos olisi joku todella hyvä meikkivoide niin voisi sitä kokeilla.

Kohta täytyy vaihtaa muutenkin vaaleampaan sävyyn takaisin kun rusketukset alkaa häipymään pikku hiljaa.

Toivottavasti teillä on ollut kiva päivä!

Vierailija
266/427 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uni on vaan niin tärkeää, että maailma näyttää aina paremmalta pirteänä.

Harmi, että veli aiheuttaa noin paljon vaivaa. Varmasti vaikea päätös, mutta oikea. Ei ole hyvä, jos toinen vain vie energiaa.

Eikö sun lääkärillä ole jotain puhelinaikaa, milloin voisit soittaa? Voi olla niin kiireinen, ettei ehdi muulloin keskittyä viesteihin. Mä soitan mun lääkärille huomenna, kun on 45 minuutin puhelinaika. Kyselen voisko tehdä kohtua jotenkin tutkia, kun vika näyttäis olevan nyt siellä.

Tänään revin loput tapetit. Nyt on miehen hyvä aloittaa remppa. Makuuhuone uusitaan. Pinnasängyn paikkakin on jo katsottuna ;) Pitkällä lenkilläkin kävin, joten ihan kiva päivä oli.

Nyt iltatoimille. Hyvää yötä!

Vierailija
267/427 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sun tarvitsee käydä enää perustutkimuksia uudella klinikalla. Noillahan on joku potilasrekisterisysteemi, minkä ne pystyvät toimittamaan uuteen paikkaan. Kerro sitten mitä sanoivat molemmissa paikoissa!

Mulla alavatsatuntemukset jatkuvat (ihan kun joku venyttäisi mahan sisällä jotain kumilankaa) ja kirkasta vuotoa tulee koko ajan, eli odottelen vaan milloin ne kuukautiset oikein alkavat.. Ainoa poikkeus, mitä olen normaalikiertoon havainnut on, että mun rinnat eivät ole yhtään kipeät ja yleensä ovat tosi arat noin viikkoa ennen kuin vuoto alkaa. Pistetään Femarin piikkiin!

Lääkärin mukaan huomenna aamulla voisi testata, mutta koska mun kiertoväli on tuo 30-34, niin testaus menee ensi viikkoon, ellei vuoto ala.

Kanebon meikkipuuterit ovatkin tosi kevyitä, eli suurta peittoa ei niillä saa ja ovatkin suunniteltu lähinnä kuivaihoisille ja ikääntyvälle iholle. Toi Blascon Red Neutralizer on todella hyvä ja riittoisa, joten se kannattaa varmaankin pitää käytössä. Kannattaa kyllä panostaa siihen MAC:in meikinalustuotteeseen, sillä sen päälle levitettynä meikkipuuterillakin saa jo todella hyvän peiton. Itse suosittelen Shisheidon (mattapinnan antavaa) tai Diorin meikkipuuteria laadun ja peittävyyden takia. Meikkivoidetta en voi lähteä suosittelemaan, koska siinä tarvitsisi nähdä iho. Puuterilla ja tolla pohjustuksella kyllä pärjää hyvin ja meikkivoide sitten esim. juhliin.

Höh, kävin tänään kaupassa kauhean makeanhimon vallassa ja ostin kolme jättilakupötköä! Popsin ne äsken ja nyt kuvottaa, hyi mua!! Vaa'an lukema näytti tänään -2,5 kg kahden viikon takaisesta, joten :D Seurravan punnituksen voisin tehdä ensi sunnuntaina.

Kauniita unia ja koita Evelina olla stressaamatta veljestäsi, vaikka tiedän, että se alitajuisesti sua varmaan stressaakin. On ne sisarukset kuitenkin aina rakkaita!

268/427 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo yhteen klinikkaan ja kysyin ensin heidän mielipidettään tästä minun myöhästyneestä ovulaatiovuodosta. Hoitaja sanoi, että varmasti rakkulat ovat irronneet varsinkin tupla-annoksella ja toisinaan vuoto saattaa tulla paljonkin myöhemmin irtoamisen jälkeen. Hän sanoi olleensa alalla 20 vuotta eikä ole koskaan kuullut, ettei pregnyl tehoaisi ollenkaan. joskus normiannoksella teho on saattanut olla vähäinen, mutta tupla-annoksella varmasti toimii koska se on samaa elimistön tuottamaa raskaushormonia. Pitäisiköhän minun sitten uskoa tämä? Ok, vaikka lääkärit olisivat oikeassa irtoamisen suhteen, mutta olen silti pettynyt kun en saa vastauksia kysymyksiin. Heillä ei tosiaan ole puhelinaikaa, mutta jos pyydän soittamaan niin saattavat soittaa takaisin. Odottelen nyt muutaman tunnin et tuleeko meiliä ja yhden jälkeen kun linjat ovat taas sinne auki niin soitan ja avaudun.

Kivaa päivää!

269/427 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin sain yhteyden lääkäriini ja hän suostui jatkamaan hoitoja vielä inssillä niin et pistelen puregonia ja tikutan itse ovista. Suositteli clearbluen hymynaamaa niin ei ole tulkinnan varaa. Ja kun naama pärähtää tikkuun niin vahvistukseksi pistän vielä pregnylin. Eli nyt mennään mun oikean kierron mukaan. Toivon niin, että kaiken tämän vauhkoamisen jälkeen olisinkin raskaana, hih. huomenna pääsen tekemään r-testiä, mutta sorry vaan, testasin äsken ovis-testillä ja siihen tuli hyvin hyvin haalea viiva. Lääkäri kyllä sanoi siihen, ettei välttämättä tarkoita mitään koska elimistössä on aina jonkun verran lh-hormonia. Plääh.

no, mutta nyt on ainakin se stressi pois kun saan vielä yhden haluamani hoidon. lääkäri oli niin niin pahoillaan ja blaa blaa ettei ollut ehtinyt vastaamaan minulle. Kumma kun alkaa vihjaamaan klinikan vaihdosta niin jopa alkaa tapahtumaan. No mutta nyt siis kaikki hyvin ja aloitetaan testailu. Tosin testaan tiistaihin asti kun silloin pitäis alkaa menkat ja jos ei niin sitten verikokeisiin.

Mitenkäs Sadun vointi masukissa? Vieläkö vääntää ja selkää särkee? Kiitos vielä noista meikkipuuterivinkeistä. Taidan tosiaan vaihtaa tuon kanebon siihen shiseidoon ja käydä ostamassa uuden red neutra-jutskan kun siitä on kansi hajonnut.

Siis mua ärsyttää kun olen ollut niin hermona ja huonoilla unilla monta päivää niin mulla on tuo ruokapuoli aivan suoraan sanottuna persiillään. Olen elänyt pari päivää melkein kahvin ja voikkuleipien varassa. Vähän weetabixia ja kaurapuuroa lisäksi ja yksi omena. No onko ihme että väsyttää ja on maha kipeä jo pelkästään tuosta kahvimäärästä. Mutta kun ei maistu mikään eikä huvita laittaa mitään. Huomenna kyllä ryhdistäydyn, pakko saada lisää virtaa tähän touhuun.

Vierailija
270/427 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mahassa muljinta jatkuu, samanlaisia kipuja kuin silloin kun kuukautiset ovat jo alkaneet! No odotellaan josko ne sieltä alkavat.. Tänään olisi saanut jo tehdä r-testin, mutta lykätään ensi viikkoon, ettei tule turhia pettymyksiä :)

Se CB ovistesti on hyvä ja selkeä, oon testannut sillä aina. Vaikka se maksaa about 50,- paketti, niin ei jätä mitään tulkinnan varaan.

Huh, mulla oli kyllä töissä rankka päivä, joten hyppään kohta löhöilemään sohvalle.

Nyt Evelina kahvia vähemmälle ja ruokaa tilalle! Kevyttä viikkoa meille!!

Vierailija
271/427 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin aamulla lähtemään tunnin varoitusajalla koko päivän kestävälle reissulle...no ehdin kuitenkin:)

Toivottavasti teillä ei menkat ala kummallakaan. Sitä täällä peukutellaan. Ei vielä mietitä ovistikutuksia ;) Hyvä kuitenkin, että Evelina sai sen lääkärin kiinni ja pääsitte yhteisymmärrykseen jatkoista.

Ehdin kuitenkin tässä äsken vielä lenkillä käydä, mutta muuten päivä ei ole ihan kevyemmästä päästä ollut. Huomenna tiukempi linja! Sovitaanko, että huomenna ilmoitetaan päivän syömiset tänne? Vois vähän hillitä herkutteluja.

Nyt suihkuun ja nukkumattia odottelemaan. Hyvää yötä!

272/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea Tuuli! Kirjataan tänne kaikki syömiset mitään poisjättämättä. Kävin nyt aamulla vaa'alla ja olin ihme kyllä 400g laihtunut vaikka olen syönyt monta päivää niin epätervellisesti.

Tänään tein sitten ekan tyylipuhtaan negan. Ottaa pattiin vaikka tiesin sen kyllä jo etukäteen.

Mua vähän huolestuttaa kun on niin outo olo. Taas viime yönä heräsin ihan koko ajan kun oli kylmä, mutta silti hikoilin niin et yöpaita oli ihan märkä. Noustua tosi hutera olo ja melkein vapisutti. Käytin koiran äkkiä pienellä lenkillä ja aamupalan jälkeen vähän helpotti tuo vapina ja kylmä hiki. Vois huomenna tarkistaa aamusokerit, mutta ei niissä ole ikinä ollut mitään vikaa, joten en usko et se vaikuttaa. Hartiat on jumissa, mutta ei sekään pistä hikoiluttamaan tai vapisuttamaan. Enkä käytä nyt mitään lääkkeitäkään paitsi pakollisen thyroxinin, ja nekin arvot on hiljattain testattu ja kaikki ok. Varsin kummallista ja epämukavaa. voisiko olla vierotusoireita kun söin vahvoja kipulääkkeitä ennen inssiä ja nyt en mitään, mutta luulisi, että ne tulisi heti lopettamisen jälkeen. Ja miksi tuo palelu/hikoilu on voimakkainta juuri öisin. Hämärää peliä.

Mutta olen kyllä iloinen, että tuo paino on mennyt alaspäin edes hitusen ottaen huomioon viime viikon pizzat ja hampurilaiset. Nyt täytyy alkaa syömään kunnon ruokaa rehuilla etten ihan hyydy.

Aamupala mulla siis aina kaksi täysjyväruisleipää, margariinia, kevytkinkkuleikkelettä ja paprikaa sekä pari kuppia kahvia.

Kivaa torstaita!

Vierailija
273/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen miinus vaa'alla on positiivista :) Mä en tiedä nyt omaa tilannetta, kun tämä miehen vaaka näyttää ihan eri lukemia kuin kotivaaka. Mutta tämäkin vaaka näyttää nyt vähemmän, mitä se on tässä aikaisemmin näyttänyt.

Milloin sulla olis oikea aika tehdä testi? Ei aleta suremaan tätä negaa, koska vielä on mahdollista, että tulee virhetuloksia liian aikaisessa vaiheessa.

Ihan järkeenkäypää tuo ajattelu, että tuo palelu ja vapisuttaminen vois johtua lääkkeiden vaikutuksen poistumisesta kehosta. Ja yöllähän se on voimakkainta siksi, että silloin sä olet paikoillaan ja muutenkin ympäristö on rauhallisempi kuin päivällä eli kaiken reagoikin selvemmin. Tosin nyt on kyllä hirveesti flunssia liikkeelläkin eli on ehkä yrittämässä, mutta ei pääse kunnolla päälle. Toivottavasti oli helpottuu mahdollisimman pian.

Mä söin aamulla allbraneja, jossa vähän mysliä ja puolikas banaani viipaloituna. Lisäksi maitoa. Se banaanin toinen puoliskokin tuli syötyä myöhemmin. Light cokista olen juonut muutaman lasillisen. Tästä pitäis päästä eroon, onneksi kotiin tulee harvemmin ostettuakaan. Kohta on lounasaika ja mies teki eilen valmiiksi merimiespihvilaatikon eli sitä syödään kohta. Lisäksi varmaan salaattia ja ruisleipä. Iltapäivällä mennään naapurikaupunkiin vähän shoppailemaan. Toivottavasti ei tule sorruttua mihinkään tyhmään. Viimeksi pitsaan, mutta nyt ei, kun en kehtais siitä tulla tänne kertomaan ;D

Satu on kyllä ihan extrarauhallinen, kun malttaa olla testaamatta, vaikka siihen olis jo "lupakin". Jännittää jo sun puolesta :)

Nyt ruoka uuniin lämpiämään. Ihan herkkua tuo merimiespihvilaatikko :-9 Kevyttäkin kaiken lisäksi.

Torstai on toivoa täynnä :)

Vierailija
274/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin 1% viilin, johon laitoin pinnalle ½ rkl sokeria ja pikkaisen hunajaa. Työpalaverissa join ison mukin teetä (muut mutustelivat joulutorttuja ja glögiä, meillä olis siis joulupalaveri) ja kohta pidän lounastauon, jolloin syön ½l punaherukoita&2dl maustamatonta rasvatonta jogurttia, missä mausteena 1 rkl sokeria ja tilkka hunajaa. Iltapäivällä ennen toista palaveria käyn ostamassa minttupuffet jäden. Loput ruokailut raportoin illalla :)

Tuuli, mä olen ollut todella kova lipittelemään Zero colaa ja nyt olen ollut neljä kuukautta täysin ilman. Välillä kyllä tekisi mieli ostaa pullo, mutta en ole sortunut :)

Mä tein sitten r-testin kuitenkin tänään aamulla... plussaa sieltä pärähti ihan selvästi, MUTTA näin on käynyt aikaisemminkin ja sitten kuukautiset ovat alkaneet parin päivän päästä, joten nyt ei voi vielä iloita!! Mä vaan NIIIIIN toivon, että nyt olisi oikeasti sellainen onni matkassa, että plussa pysyisi ja jatkuisi. No, kohta se selviää...

Kivaa torstaita!!!!

275/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tippua tuolista kun luin viestisi loppuosaa. Senkin ketale, että laitat viimeiseen lauseeseen tuollaisen ison asian, heheheh. Siis uskallan jo onnitella ja superhalaukset!!! Niin mahtavaa, että edes jollakin meistä onnistaa. Lähetän sulle vauvaliimaa ja tarrasukkia että pysyy matkassa loppuun asti. voi vitsit multa tirahtaa nyt ihan itku sun puolesta, huh.

Tuuli tuossa kyseli mun oikeata testauspäivää. Se olisi vasta ma-ti kun menkat alkaa, mutta kaksi viikkoa inssistä tulee täyteen jo huomenna. Sanovat klinikalla et voi testata huomenna, mutta kuitenkin kannattaa testata vasta ensi viikon alussa. Ota siitä sitten selvää. No minähän testaan nyt joka päivä, mutta on paha fiilis että joudun taas pettymään.

Minäkin tapasin lipitellä light-kokista aiemmin, mutta kesällä siirryin vähäsuolaiseen kivennäisveteen. TEkee aina välillä mieli porejuomaa niin tuo vichy-tyyppinen on ollut virkistävä vaihtoehto tavalliselle vedelle.

Mun "lounas" oli kaurapuuroa ja mehukeittoa, kaksi sekaleipää maksamakkaralla ja paprikalla ja kuppi kahvia. Huono lounas, mutta yritän tänään syödä päivälliseksi joko jauhelihakeittoa ja broiskuvokkia pakkasesta, kumpi nyt sattuu käteen.

Mä en enää testaa niillä ovistikuilla ollenkaan kun ne näyttää plussaa mutta lääkäri tosissaan sanoi, ettei niihin kannata luottaa ollenkaan. Tulee vaan paha mieli kun toinen antaa plussaa ja varsinainen r-testi negaa. Vai kirjoitinkohan tämän asian jo aiemmin...sama pää kesät talvet, hih. No niin nyt tuonne tuuleen haukkaamaan raitista ilmaa. On niin totta, että torstai on toivoa täynnä vaik mitä Satu???

Vierailija
276/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kyllä kropan lävitse mullakin, kun luin Sadun viestin. Aivan mahtavaa!!!! Vähän niinkuin ohimennen mainittu koko asia ;) Nyt ollaan peukut ja varpaat pystyssä. Tarrasukkia minäkin toivottelen kovasti :)

Mä en ole koskaan kuullutkaan, että ovistestillä vois raskautta testata?! Eikö raskaustestit ole halvempiakin kuin ovistestit, joten kannattaako tuhlata niitä? Sulla kun sitä r-testiarsenaalia kyllä löytyy ;) Mullekin sanottiin, että kannattaa testata 2viikon ja kahden päivän päästä

Mulla lounas meni niin kuin ennakoin. Margariini unohtui kyllä mainita. Ja kotona mäkin yleensä juon joko vettä tai kivennäisvettä, mutta mies mokoma ostaa aina kokista, vaikkei itse sitä pahemmin edes juo. Ja minä taas en voi vastustaa...

Toivottavasti tämä päivä jää Sadulle mieluisaksi muistoksi monen vuoden päähän :) Muistan itse vieläkin, kun tein esikoisesta testin. Samana päivänä valittiin Miss Suomeksi Åsa Lövdahl...ja ettei tarvi googlettaa, niin vuosi oli 1989 ;)Kuopuksesta tein testin juhannuksen aatonaattona. Tuli kiire kertoa miehelle, kun hän tuli töistä. Näin jo siskon perheineen kääntyvän meidän tielle samaan aikaan. Ei tainnut mies edes tajuta, mitä tikkua mä heiluttelin ;D

Nyt shoppailemaan. Mä en ole siinä hommassa kylläkään kovin hyvä....mutta jos harjoitus tekis mestarin ;)

Vierailija
277/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jäi se minttupuffet syömättä, kun jäädyin töissä niin paljon, että huulet olivat ihan siniset! Join tilalla vain kupin lämmintä teetä. Kotiin tultuani söin taas sellaisen viili-setin kuin aamullakin, kirsikkatomaatteja, kaksi ruisleipää (päällä kalkkunaleikettä, pari siivua juustoa ja pari kotijuustopalaa sekä paljon kurkkua) ja juomaksi kaksi isoa lasia vettä. Nyt on perunat kiehumassa eli ruoaksi muutama oman maan peruna, lihamureketta ja porkkanaraastetta. Siinäpä päivän ruokasaldo. :)

Mä en ole koskaan käyttänyt ovistestejä raskaustestinä, kun mulle on aina sanottu, että niihin ei voi luottaa. Eipä kai sitä CB:n digitaalista testiä voi edes yrittää käyttää raskauden testailuun??

Mulla on taas aikainen nousu, joten suuntaan nyt syömään ja parin tunnin päästä jo pehkuihin .)

Kevyttä iltaa!!!

278/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanonta torstai toivoa täynnä on niin totta kun Sadulle plussan antoi! Olen niin onskuna puolestasi!

Mulla oli jäänyt kesältä jotain halpisovistestejä niin ajattelin niillä kokeilla kun olen täältä jostain lukenut, että saattaisi näyttää plussaa vaikka r-testi ei vielä näytä. Mutta siihen ei siis lääkärin mukaan ole luottamista. Ja nyt ihan harmittaa kun menin tekemään sen, antoi hieman toivoa, turhaan.

Niin kuin Tuulikin sanoi, sen plussapäivän muistaa varmaan ikuisesti, varsinkin kun sitä on odottanut kauan. Minäkin niin haluaisin kokea sen ihanuuden tunteen edes kerran elämässäni.

Edelleen hutera olo, vaikka olen nyt syönyt hyvin. Tänään siis päivällinen olikin itsetehtyä makaronilaatikkoa ja punajuuria. Kahvin kanssa sitä Sadun special granaattijogurttia. En ole hunajan ystävä ollenkaan, mutta ajattelin tehdä tuon ohjeen mukaan kerrankin ja ostin sitä hunajaa. Ja voin kertoa, että kyllä oli suorastaan hunajata hunajata tuo välipala. Aivan ihanaa, kiitos Satu. Meidän prismassa oli aika huonoja nuo granaattiomenat, joten sain sieltä vain yhden kelpokappaleen mukaani ja kalliitakin kuin mitkä. Pitää mennä omppuun cittariin, siellä on hyvät rehuvalikoimat.

Tuuli, en minäkään oikein välitä shoppaamisesta, siksi suosinkin aika paljon postimyyntejä. Viimeisin villitys on espritin postimyynti ja yllätyksekseni siellä oli paljonkin vaatteita, jotka mahtui päälle. Ja kun ei ollut postimaksukuluja niin minähän olen tilannut sieltä jo monta pakettia. Ja mitä enemmän tilaa, sitä enempi saa alennusta seuraavasta paketista. Uuh, turmiollista. Kosmetiikkakaupoissa tykkään kyllä käydä silloin kun on vähän väkeä liikkeellä. Muutekin ajoitan kauppareissut aina hiljaiseen aikaan kun jotenkin mua alkaa ahdistaa hirveä tungos ja jonottelu, happi loppuu pier...hehehe.

Meinaatkos Satu testata huomenna uudestaan? Mikä testi sulla oli tänään? Minä testaan, mutta olen taas varautunut negaan. Onneksi päästiin sopuun uudesta hoitokierrosta niin mua ei ihan niin paljon ahdista negatulos. Tai kun tiedän että vielä yksi mahdollisuus ennen IVF-hoitoa.

Jaahas, pitääpä laittaa vielä koneellinen pyykkiä pyörimään ja tehdä tilaa kaapeille. Tulevat paketeissa huomenna iltapäivällä ja asentaja vasta ensi torstaina.

Vierailija
279/427 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin minunkin ostaa hunajata ja niitä granaattiomenoita, kun kerran noin hyvää on :) olis kyllä kiva saada jotain uusia makuelämyksiä. On taas pitkään mennyt näillä samoilla.

En mä mennyt nytkään shoppailemaan. Menin kirjastoon lukemaan sisustuslehtiä. Tulipa taas monta hyvää vinkkiä :) Tai no shoppailinhan mä. Piti meinaan ostaa yksi pitkähihainen trikoopaita, kun olikin niin kylmä, että lyhythihaisella paleli, vaikka oli takki päällä. Ja yhden viherkasvin ja ruukun ostin, joten edes jotain tarttui mukaan.

Postimyyntejä ei ole tullut pahemmin kokeiltua. Ellokselta joskus jotain. Voisin käydä tuolla espritin sivuilla. Jotenkin olen kyllä ajatellut, että se merkki on ihan hoikille.

Ja se ruokapuoli....meni vähän banaaniksi koko iltapäivä ;) Oli jo nälkä, kun mentiin kaupunkiin. Ostin banaanin, kun odottelin miestä hammaslääkäristä. No, sen jälkeen hänelläkin oli nälkä. Eiku lisää toinen banaani ja sitten vielä yksi vaalea leipäpala ilman päällisiä. Näillä saatiin nälkä siirtymään ja kotona syötiin pottumuusia ja lihakastiketta ja salaattia. Yksi ohut näkkäri meni samalla. Ja kun piti kaikki sanoa, niin tuli sitä syötyä kolme mariannen kokoista irtokarkkia ja 21 gramman suklaapatukka puoliksi miehen kanssa. En taida enää iltapalaa syödä,kun ainakaan nyt ei ole nälkä.

Kohta taas iltakävelylle. Se on tullut meille kyllä ihan tavaksi. Se on hyvä :)

Leppoisaa loppuiltaa :)

280/427 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah vihdoin sain nukuttua edes jonkin verran enkä enää kylpenyt kylmässä hiessä, ihanaaaaaa!

Katsoin aamulla peiliin ja olo oli kuin teinillä konsanaan, naama täynnä finnejä kääk. Eli nyt kun olen alkanut käyttämään meikkiä niin ilmeisesti en saa naamaa tarpeeksi puhtaaksi kun heti alkaa pukkaa näppyä. Täytyy siis mennä kosmetiikkakauppaan.

Aamulla tuli taas aivan puhdas nega eli kyllä se nyt pahasti näyttää siltä ettei tärpännyt. Tilasin juuri netin kautta sen hymynaama-ovulaatiotestin kun sain sen sieltä halvemmalla, 30 euroa silti maksoi huh. Alan nyt syömään myös e-vitamiinia kun olen kuullut, että se edistäisi raskaaksi tuloa. Vaikuttaa kuulemma solukalvon rakenteeseen tai jotain. Kaikki konstit otettava käyttöön.

Ostin eilen kaalilaatikkoainekset jos tänään saisi väsättyä ison laatikon uuniin. Huh syksy on todellakin tullut, täällä on aivan törkeän kylmä myrskytuuli ja sataa vihmoo. Illalla voisi jo laittaa villasukat jalkaan ja kynttilät palamaan.

voi hitsit saanko luvan herkutella? Tekis niin mieli tehdä valkosipulietanoita gorgonzolajuustolla höystettynä ja patonkia iltaisella tai viikonloppuna...hyvä ruoka parempi mieli nääs...

Mukavaa perjantaita!