Minusta naiset voisivat vuorostaan elättää perheen ja antaa miesten vain olla.
Naiset ovat luoneet roolit (kasvattaneet lapset). Nyt miesten tulisi näyttää pojilleen ettei miehen tehtävänä ole elättää perhettä vaan sen voi myös hoitaa nainen. Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Kommentit (127)
Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Oleilleet kotona? :D :D Jos mies hoitaa kuuden hengen tiskit, ruoanvalmistuksen ja tarjoilun, jälkien korjaamisen, pyykinpesun ja puhtaiden kiikuttamisen kaappeihin, vaatehuollon, pikkukorjaukset, laskujenmaksut, siivoukset, lakanoidenvaihdot, kausivaatteiden esiinkaivuun/kunnostamisen/kierrätyksen, roskienviennin ja muut asiat joita minä tässä lasten kanssa oleiluni ohessa teen, niin kyllä toki tekisin pitkää viikkoa töissä.
mutta harvemmin ne tekevät sitä 24/7
Tiedän monia miehiä jotka tekevät tuon saman ja tehokkaammin, sotilaallisella tehokkuudella nopeammin ja tarkemmin.
Tiedän monia miehiä jotka tekevät tuon saman ja tehokkaammin, sotilaallisella tehokkuudella nopeammin ja tarkemmin.
Sinä hra mestari-runkkari et sanele minulle, miten keskustelen. Tosin sinun kanssasi ei sitä sanaa voi käyttää. Voisitko sinä hankkia kaiken runkkauksen välillä oikean elämän?
Saatanan kova pää pitää olla että pitää saada viimeinen sana jonkun muun keskustelussa. Painukaa vittuun täältä jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.
t: ap
hmm miksi oletat, että mies tekee nuo paremmin?
imetys = maitoa rinnasta
Miehenä voit pulloruokkia, mutta et imettää.
Onkohan sulla joku lapsuuden äitisuhteessa pielessä, kun sulla on niin kauhean kova tarve todistaa, että pystyt olemaan äiti vaikka olet isä?
Mies lasten kanssa kotona ja minä töissä. Nyt tosin jään minäkin kotiin, kun kolmas lapsi syntyy. Mies kun ei voi imettää...
Se onnistuu korvikkeella tai sitten pumppaat omaa maitoasi pakastimeen muutaman kuukauden ajan.Imetys on huono syy 2010 vuonna. Kenties tuo olisi sopinut argumentiksi 70-luvulla.
Mies lasten kanssa kotona ja minä töissä. Nyt tosin jään minäkin kotiin, kun kolmas lapsi syntyy. Mies kun ei voi imettää...
Se onnistuu korvikkeella tai sitten pumppaat omaa maitoasi pakastimeen muutaman kuukauden ajan.Imetys on huono syy 2010 vuonna. Kenties tuo olisi sopinut argumentiksi 70-luvulla.
Imetys suoraan rinnasta on hyvä syy, pitää äitiysloma, onneksi löytyy miehiä, jotka eivät edes lähde ko. asiaa kyseenalaistamaan. Hyvä kun sinä olet löytänyt naisen, joka tienaa paremmin ja elättää sinut.Jokainen taplatkoon tyylillään.
kaivahan vähän jääpaloja pakkasesta ja pistä ne pipoon ja pipo päähän. Sun helmasyntisi on se, että hermostut pienestäkin kuttuilusta ja alat törkeillä ja haukkua. Siksi olet niin helposti tunnistettavissa - öykkäröivän "maailman paras isä ja äiti samassa paketissa" -asenteesi lisäksi.
Mitään järkevää sanomaa ei viestissäsi juuri ollutkaan. Voisitko kirjoittaa tästä edespäin asiallisemmin. En kaipaa sottapyttyjä keskusteluuni. Menikö tämä selvästi jakeluun vai pitääkö keskustella kahden kesken vaikkapa s24 chatissä, säännöistä joita keskusteluissani noudatetaan?
Sitten vielä puida asiaa oftopikkiin. Kyllä minuakin kyrsii sivusta seuranneena lukea tälläistä älyttömyyttä aikuisten ihmisten käsistä..
On todella adulttia käytöstä. Häpeäisitte kun pilasitte ap:n hienon keskustelun. Pyytäisit anteeksi ennenkuin luikit mäkeen.
Sinä hra mestari-runkkari et sanele minulle, miten keskustelen. Tosin sinun kanssasi ei sitä sanaa voi käyttää. Voisitko sinä hankkia kaiken runkkauksen välillä oikean elämän?
Saatanan kova pää pitää olla että pitää saada viimeinen sana jonkun muun keskustelussa. Painukaa vittuun täältä jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.t: ap
Ja perusta oma keskustelupalsta jos haluat määrätä myös muiden keskustelijoiden mielipiteet. Omalla palstallasi voit sitten puhua vaikka yksinäsi ja moderoida poikkipuoliset mielipiteet.
Imetys suoraan rinnasta on hyvä syy, pitää äitiysloma, onneksi löytyy miehiä, jotka eivät edes lähde ko. asiaa kyseenalaistamaan. Hyvä kun sinä olet löytänyt naisen, joka tienaa paremmin ja elättää sinut.Jokainen taplatkoon tyylillään.
Naisten ei tulisi antaa rintojensa kahlita itseään. Teknologia on kehittynyt ja nyt myös mies voi imettää vauvan.
Saatanan kova pää pitää olla että pitää saada viimeinen sana jonkun muun keskustelussa. Painukaa vittuun täältä jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.t: ap
täällä voi sanoa mielipiteensä ihan kuka vain.Ja jos henkilön argumentit ovat tyyliin "olen parempi runkkaaja, kuin vaimoni", niin hänen tajuntaansa ei uppoa muu, kuin alentuminen hänen tasolleen. Mitä se sinun napaasi kaivertaa, jos täällä vastaillaan muillekin, kuin sinulle? Vai olitko sinä juuri tuo mestari-runkkari?
t. jääpalat pipossa & ehdotus omasta keskustelupalstasta
(tai itseasiassa teen niin,mutta en mielihyvin) jos mies tekis kotityöt ja hoitais lapset!!ja laittais ruokaa ja kävis kaupassa ja ylipäätään ottais vastuuta asioista!
Musta tuntuu et mä tukahdun tähän vastuuseen.Jos mä en kokoajan pidä ohjaksia käsissä niin meidän talous kaatuu,ja muutenkin kaikki.Ja sekin olis helpompaa jos sais vaan joskus olla ja mies hoitais lapsia ja kotia.Mut kuka se on joka herää joka helvetin aamu,myös vapaapäivinä ennen kukon pierasua lasten kaa,viikonloppusin ulkoilee niiden kaa,siivoo,tekee ruokaa tai ylipäätään huolehtii et sitä ruokaa on kaapissa,laittaa muksut nukkuu ja lukee iltasadut??et jos mies hoitais ees puolet näistä,et mä saisin ees kaks kertaa kuussa nukkuu ni pitkään su aamuna ku haluun,ni mä en valittais ollenkaa et elätän tän perheen ihan yksin!
Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Oleilleet kotona? :D :D Jos mies hoitaa kuuden hengen tiskit, ruoanvalmistuksen ja tarjoilun, jälkien korjaamisen, pyykinpesun ja puhtaiden kiikuttamisen kaappeihin, vaatehuollon, pikkukorjaukset, laskujenmaksut, siivoukset, lakanoidenvaihdot, kausivaatteiden esiinkaivuun/kunnostamisen/kierrätyksen, roskienviennin ja muut asiat joita minä tässä lasten kanssa oleiluni ohessa teen, niin kyllä toki tekisin pitkää viikkoa töissä.
juuri tämä asenne.
Lapset ovat sitä varten että he oppivat kotitöitä. Eivät ne opi jos vanhempi raataa kotona.
Juuri sen takia naisten maailam kusee, koska he luulevat että kaikk pitää tehdä itse. Ei näiän.....
Yhtään ansioitunuttaa tylelämässä työskentelevää johtajaa en tunne, joka itse tekisi kaiken. Heillä on ominaisuutena saada muuta ylittämää itsensä ja saada muuta tekemään.
äidit kun luulevat että pitää itse tehdä. Heillä on siis jo lähtökohtaisesti väär näkökulma perheen kasvattamiseen.
Jos miehet tekisivät tämänkin asian, tulisi lapsista neuvokkaampia aikaansaavampia ja isä pääsisi puolella siitä työtä mitä nainen tekee.
Kyllä me kaikki tiedetään se, miten paljon 14 vuotiaalla on energiaa jos se vain saataisin kläyttöön. Naisilla on taipumus jättää tuloksekas tekemine tekemättä ja ratavat itsensä uuvuksiin.
olen itse päättänyt jo pitkän aikaa sitten, että koitan välttää naisia kolleegoina. Siitä seuraa aina jotain ongelmaa, ihan aina. juri tämän takia
Naisten ei tulisi antaa rintojensa kahlita itseään. Teknologia on kehittynyt ja nyt myös mies voi imettää vauvan.
Mies E I voi I M E T T Ä Ä. Imetys on rintaruokintaa. Sellaista teknologiaa ei ole, joka mahdollistaisi miehille imettämisen.
Mitään järkevää sanomaa ei viestissäsi juuri ollutkaan. Voisitko kirjoittaa tästä edespäin asiallisemmin. En kaipaa sottapyttyjä keskusteluuni. Menikö tämä selvästi jakeluun vai pitääkö keskustella kahden kesken vaikkapa s24 chatissä, säännöistä joita keskusteluissani noudatetaan?
saisi tehdä aivotonta kodin puunausta ja lasten vaatettamistta jne. ilman huolta tehtävien tekemisestä.
Ongelmana vain on se, että miten sniiden oikeiden töiden sitten käy, jos kaikki naiset tulisivat niitä tekemään.
Kokemuksesta voin sanoa, että meillä osaan tehdän kaiken sen mitä vaimokin, mutta minä teen ne työt joita vaimo ei osaa tehdä.
Eli kaikki ns. miesten työt jäisivät tekemättä, mutta minä kyllä selviydyn noista ns. naisten töistä. Runkkaankin paremmin kuin vaimo.
Sähän sankari olet, vaimo parka, et taida uskaltaa kertoa vaimollesi noita seikkoja? Runkkaaminen taitaakin olla ainoa saantikeinosi, toivottavasti vaimo saa oikeaa seksiä, oikealta mieheltä, vaikka työpaikalla...
11cm on kaluni mitta. Jokainenhan sen nyt tietää.
Kyllä minulta löytyy jalat. Kiinnostaisi tietää, kuinka moni teistä kotiäideistä on oikeasti ollut oikeassa työssä yli 5 vuotta esimerkiksi?
Tulkaa sen jälkeen sanomaan. Minä nimittäin olen ollut ja olen ollut myös koti-isänä. Joten kokemusta löytyy molemmista ja kuten sielä jo eräs välkky arvasi, niin valitsen mieluummin koti-isyyden tulevaksi 30 vuodeksi aina eläkepäiviin saakka.Isoäitimme ovat viettäneet melkoisen helppoa elämää. Mies on maksanut elämän, ei edes valtio.
Tietenkin tuen ajatusta että kotiäitiydestä maksettaisiin palkkaa niin miehille kuin naisille.
T: 11cm mies
Useimmat tuntemani naiset ovat olleet työelämässä yli 5 vuotta ennen lasten syntymää. Toki on niitäkin, jotka ovat lapset saaneet heti kirjoitusten / ammattiin valmistumisen jälkeen, mutta hekin ovat opiskelleet tai suunnittelevat opintoihin /työhön lähtemistä, kunhan lapset ovat isompia. Itse en henk.koht. tunne ketään (en miestä, enkä naista), joka olisi kuopuksen kotihoidontuen loputtua jäänyt enää kotiin. Mielestäni hän, joka hoitaa pääsääntöisesti kotia vielä kuopuksen abivuonnakin, ei ole enää kotiäiti vaan ennemmin kotirouva.... kai ne lapset jo siinä vaiheessa pärjäisivät hetken ilman äidin (tai isän)huolenpitoakin?!
Meillä mies voi jäädä heti kotiin hoitamaan lapsia kotihoidon tuella, kun sairaanhoitajalle maksetaan sama palkka kun insinöörille. Eikä mun mies ainakaan tee yhtään sen pidempiä päiviä kun minäkään palkkatyössä, mutta silti palkka on (samalla, julkisella työnantajalla) puolet suurempi. Mutta toki itse olen valinnut matalapalkkaisen alan.... mutta riittääpähän töitä, toisin kuin matalasti koulutetuilla, silti hyväpalkkaisilla miehillä paperitehtaissa! Parempi huono palkka kuin ei-toivottu työttömyys!
Ja mitä tuohon nimimerkkiisi tulee, en miehenä kehuskelisi noilla mitoilla!
meillä jo 4-vuotiaskin osallistuu, mutta se ei tarkoita sitä, että hänestä olisi isoakaan apua. Naisjohtajat ovat muuten usein empaattisempia ja parempia johtajia, kuin miehet...
Isoäidit tekivät ihan täyttä työpäivää, jos eivät olleet hienostorouvia.Jos olivat ns.parempaa väkeä, niin tuskin miehensäkään raatoivat henki hieverissä. Voisitko hiukan perehtyä aiheeseen, ennenkuin lauot "totuuksia"?
Se onnistuu korvikkeella tai sitten pumppaat omaa maitoasi pakastimeen muutaman kuukauden ajan.
Imetys on huono syy 2010 vuonna. Kenties tuo olisi sopinut argumentiksi 70-luvulla.