Minusta naiset voisivat vuorostaan elättää perheen ja antaa miesten vain olla.
Naiset ovat luoneet roolit (kasvattaneet lapset). Nyt miesten tulisi näyttää pojilleen ettei miehen tehtävänä ole elättää perhettä vaan sen voi myös hoitaa nainen. Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Kommentit (127)
Pesin kaksi koneellista pyykkiä ja lajittelin kaappeihin, imuroin koko asunnon, tarjosin lapsille 8 eri ateriaa (alle 1-vuotiaalle eri ruoat), siivosin keittiön, leikin autoilla, harjoiteltiin kenkien laittamista jalkaan sekä potalla käyntiä, vaihdoin vaipat 6 kertaa, pesin kakkaisen pyllyn 2 kertaa, kuuntelin huutoa ja kitinää, leikkasin kaikkien lapsien kynnet, annoin vitamiinit, kastelin ulkokukat, leikkasin niistä vanhat kukat pois, kävimme puistossa leikkimässä, vein roskat, hain postin, tilasin lapsille syksyksi uusia vaatteita ja soitin hammaslääkäriajan.
Tämä on normaali päivä, johon ei kuulunut luutuamista, vessan siivousta, ruohon leikkuuta, lasten harrastuksia jne. En tiedä nauraako vai itkeäkö tälle provolle(?). Itse olen ahdistunut, jatkettuani tätä "kadehdittavaa" elämääni jo 2,5 vuoden ajan. Mieheni ei voi tällä hetkellä jäädä kotiin.
Joko ap laistaa hommista tai ei tiedä mistä puhuu?
Muuten kannatan miesten osallistumista lasten- ja kodinhoitoon ja jakamaan vanhempainvapaat, mutta asenne ei ole nyt ihan kohdallaan, kun puhutaan miesten orjuuttamisesta. Sinun mukaasi juutalaisetkin olivat kait kesäleirillä? Nopeasti asiat unohtuvat ja olisi aika kerrata vähän historiaa.
Lisäksi laitetaan miesten laistaminen kotiasioista jälleen naisten syyksi, kuten kaikki muutkin asiat kautta historian. Miehillähän ei siis ole omaa tahtoa. Lastenhoidon vähättelykään ei ole oikea asenne. Tervetuloa kokeilemaan paremmalla asenteella!
..ei ole kovinkaan älykäs. Hän ei ole osoittanut minkäänlaista yleissivistystä ja perustaa väitteensä ihan omiin faktoihin. Koko aloitus perustuu ihan höpö-höpö juttuihin,siksipä tämä keskustelu on sutena syntynyt.
Hieno keskusteluni on lytätty maihin. Kyllä meillä vähemmän älykkäilläkin on oikeus avata keskusteluita ja keskustella.
No tämä ei ole uutta olen törmännyt kiusantekoon aijemminkin. Älykkäät kuvittelevat aina olevansa parempia ihmisinä, mutta minä näen vain läskipäitä joilla on erilaisia mielipiteitä.
Jännä asia on se että usein älykkäät ovat niitä jotka eivät suvaitse erilaisia mielipiteitä, mutta taistelevat aina sananvapauden puolesta.
Esimerkiksi siitä miten nainen ei kykene parisuhteeseen ja kaikki erot ovat naisen syytä. Tai miten sylettää kaikki elareita nostavat naiset kun nehän ovat todellisuudessa olleet syyllisiä eroon (nainenhan on aina eron syyllinen).
Kehtaatkos myöntää nuo kirjoitukset? Vaikka veikkaan että ap on nainen jolla on tosi tylsää ja siksi kohii muurahaispesää ja nauraa saamalleen reaktiolle.
Eli elä leimaa minua joidenkin aloitusten tekijäksi. Tulee mieleen, kuinka paljon SINÄ maleksit täälä päivät pitkät ja kuinka paljon paremmin miehesi hoitaisi lapsia. Sinä, juuri sinä sopisit paremminkin MODERAATTORIKSI. Kehnoksi sellaiseksi.
Meillä on vaimo vain kotona, joka on silti aivan törkeän sotkuinen. Ruokaa ei edes aina tee, vaikka kolme lastakin.
En tiedä miten saa aikansa kulumaan..
Esimerkiksi siitä miten nainen ei kykene parisuhteeseen ja kaikki erot ovat naisen syytä. Tai miten sylettää kaikki elareita nostavat naiset kun nehän ovat todellisuudessa olleet syyllisiä eroon (nainenhan on aina eron syyllinen).
Kehtaatkos myöntää nuo kirjoitukset? Vaikka veikkaan että ap on nainen jolla on tosi tylsää ja siksi kohii muurahaispesää ja nauraa saamalleen reaktiolle.