Minusta naiset voisivat vuorostaan elättää perheen ja antaa miesten vain olla.
Naiset ovat luoneet roolit (kasvattaneet lapset). Nyt miesten tulisi näyttää pojilleen ettei miehen tehtävänä ole elättää perhettä vaan sen voi myös hoitaa nainen. Naiset jotka ovat orjuuttaneet miestä vuosituhansia ja itse oleilleet vain kotonaan rakkaiden lasten parissa. Mies on syrjäytetty täysin omista lapsistaan!
Kommentit (127)
ja olen nainen.Olen tehnyt niin monta vuotta.Nyt mielestäni olisi minun vuoroni olla elätettävänä.Etten missaa enempää vuosia lapsestani.
No totta kai miesten pitää saada rusinat pullasta. Antaa naisten odottaa ja synnyttää, sitten vaan suoraan töihin. Mitä helvetin väliä? Biologialla ei ole mitään väliä, kun pullotkin on keksitty. On niin käsittämätöntä ajatuksenjuoksua, että helvetti soikoon. Ja nämä ruikuttajat voisivat tutustua vähän historiaan, ei todellakaan naisten osa ole ollut kadehtimisen arvoinen. Ja miksi helkutissa edes provoisun tästä, ei tämmöistä paskaa voi edes...
Seuraavalla kerralla setä ostaa sinulle kohdun kehitysmaista niin selvitään siitäkin. Ja sinä rakas luonnollisestikin menet töihin kun vauva on saatu vuokrakohdusta ulos.
Voin ostaa imettäjän, kun se on niin rankkaa ja eihän sitä maitoa viitsi pumpata rinnoista kun kädet väsyy..
t:Ap "kärkkäänä"
ja olen nainen.Olen tehnyt niin monta vuotta.Nyt mielestäni olisi minun vuoroni olla elätettävänä.Etten missaa enempää vuosia lapsestani.
Teillä menee lujaa sielä.
Huonostipa historiaa tunnet! Miehet ne ovat nämä roolijaot maailman historiassa luoneet mutta kannattaa miettiä miten tulee lapset ja koti hoidettua jos se miesten vastuulle jäis :D
Teitä naisia on alistettu niin kauan että vähättelette omaa panostanne historiassakin.
Nyt vähän rintaa rottingille ja ole ylpeä. Elä vähättele. Tuo on juuri tuota naisten ihailua miehiä kohtaan. Miehet ovat mukama historian suurimpia munapäitä. Ehei, ensin oli kana ja sitten Topi tipu.
T: 11cm mies
-Miehet ovat tyypillisesti hyviä (parempia) organisoimaan asiat joten myös kodinhoito on nopeaa sekä tehokasta. Myös lapset tottelevat ja toimivat itsenäisesti, kun heille antaa omat tehtävät joita he tunnollisesti toteuttavat päivittäin lukujärjestyksen mukaan-
näinkö on? ei ainakaan mun kokemusten mukaan. miehet ei pysty edes siivoomaan koko isoa asuntoa yksin tai jos pystyy niin siinä menis varmaan useempi päivä.eikä pysty järjestämään edes tavaroita paikoilleen aina pitää korjata miestenki jäljet. miehet on mun mielestä patalaiskoi ja täysin epäkelvottomia olentoja joista ei ole muuhun kuin siittämään lapsia.
eli en usko yhteenkään mieheen enää
Taidat tuntea pelkkiä mammanpoikia, jotka eivät osaa edes koko isoa asuntoa ihan itse siivota :D
T: 11cm mies "naureksien"
Eivät osaa siivota isoa asuntoa?
Miten se koko siihen liittyy?
Ja nainenko osaa siivota ihan koko ison asunnon?
Pistää miettimään kasvatusta. Millaisia poika te oikein kasvatatte ja millaisia äitejä tälläisillä miehillä on, jotka eivät osaa siivota ihan isoa koko asuntoaan?
Ei imuroinnissa, ikkunoiden/lattioiden pesussa luulisi olevan mitään vaikeaa mitä normaalijärkinen mies ei osaisi tehdä, puhumatta pölyjen pyyhinnästä.
Vakka kantensa valitsee. Taidatte valita itsellenne avuttomia miehiä, jotta pääsette päsmäröimään kotonanne. Kyllä tämä keskustelu on selventänyt paljon sitä mitä liikkuu naisten mielissä.
Terveisin Aapo
Ajattelin näin jo ennen kuin sain ensimmäistäkään lasta. Yhdelle miehelle, jonka kanssa seurustelin, ehdotinkin tätä työnjakoa: voisin käydä töissä, hankkisimme lapsia ja hän olisi kotona hoitamassa huushollia ja lapsia. Hän kauhistui ehdotustani, eikä meidän suhteemme sitten jatkunutkaan kauan.
Nykyiselle miehelleni en vahingosta viisastuneena edes kehdannut tuota ehdottaa, vaan koetin toteuttaa perinteistä roolia, jossa molemmat käyvät töissä muuten mutta alkuvaiheessa äiti on lapsen kanssa kotona.
Mieluusti olisin jo kuukauden kuluttua luovuttanut hoitovastuun miehelleni. En purnaa odotusajasta enkä synnytyksestä, koska minulle ne eivät olleet raskasta aikaa. Raskainta oli nimen omaan lapsen kanssa kotona oleminen: se vastuu. Se, kun tajusin, että tämä pieni ihmistaimi on kokonaan minun vastuullani, hänen terveytensä ja hyvinvointinsa ja elämänsä.
Se vastuu oli raskas taakka. Kadehdin miestäni, joka saattoi joka aamu lähteä töihin ja jättää minut kahdestaan suloisen taakkani kanssa.
Mitä imettämiseen tulee, niin äidinmaidon antaminen pullosta on ihan eri juttu kuin se, että antaa itsestään sitä ravintoa. Imettäessä ainakin minä pysyin laihana, koska ravintoa ja nesteitä meni omasta kehosta vauvaan. Tunnekokemuksenakin imetystapahtuma on ihan toisella tasolla kuin pelkkä pullosta juottaminen.
Kun lapsi sitten kasvaa, hänen kanssaan on leikittävä, hänelle on luettava ja häntä on opetettava. Vapaa-aika on vähissä, koska lapsi tarvitsee seuraa. Mitä järkeä on tehdä lapsia, jos ei halua tutustua heihin, tarkkailla heidän mieltymyksiään ja opiskella heidän luonnettaan? Siinä on askarrusta. Maalataan yhdessä, piirretään yhdessä, askarrellaan yhdessä kortteja, opetellaan pelaamaan tietokonepelejä yhdessä, katsotaan lastenohjelmia yhdessä.
Pistää miettimään kasvatusta. Millaisia poika te oikein kasvatatte ja millaisia äitejä tälläisillä miehillä on, jotka eivät osaa siivota ihan isoa koko asuntoaan?
Jos mies saisi kasvattaa lapset rauhassa hän käyttäisi auktoriteettiään. Lapset oppisivat tekemään kotitöitä. Lapset kokisivat itsensä tarpeellisiksi.
Olisi aika muuttaa toimintaa jämäkämmäksi. Nyt tarvitaan miehiä.
Ajattelin näin jo ennen kuin sain ensimmäistäkään lasta. Yhdelle miehelle, jonka kanssa seurustelin, ehdotinkin tätä työnjakoa: voisin käydä töissä, hankkisimme lapsia ja hän olisi kotona hoitamassa huushollia ja lapsia. Hän kauhistui ehdotustani, eikä meidän suhteemme sitten jatkunutkaan kauan.
Nykyiselle miehelleni en vahingosta viisastuneena edes kehdannut tuota ehdottaa, vaan koetin toteuttaa perinteistä roolia, jossa molemmat käyvät töissä muuten mutta alkuvaiheessa äiti on lapsen kanssa kotona.
Mieluusti olisin jo kuukauden kuluttua luovuttanut hoitovastuun miehelleni. En purnaa odotusajasta enkä synnytyksestä, koska minulle ne eivät olleet raskasta aikaa. Raskainta oli nimen omaan lapsen kanssa kotona oleminen: se vastuu. Se, kun tajusin, että tämä pieni ihmistaimi on kokonaan minun vastuullani, hänen terveytensä ja hyvinvointinsa ja elämänsä.
Se vastuu oli raskas taakka. Kadehdin miestäni, joka saattoi joka aamu lähteä töihin ja jättää minut kahdestaan suloisen taakkani kanssa.
Mitä imettämiseen tulee, niin äidinmaidon antaminen pullosta on ihan eri juttu kuin se, että antaa itsestään sitä ravintoa. Imettäessä ainakin minä pysyin laihana, koska ravintoa ja nesteitä meni omasta kehosta vauvaan. Tunnekokemuksenakin imetystapahtuma on ihan toisella tasolla kuin pelkkä pullosta juottaminen.
Kun lapsi sitten kasvaa, hänen kanssaan on leikittävä, hänelle on luettava ja häntä on opetettava. Vapaa-aika on vähissä, koska lapsi tarvitsee seuraa. Mitä järkeä on tehdä lapsia, jos ei halua tutustua heihin, tarkkailla heidän mieltymyksiään ja opiskella heidän luonnettaan? Siinä on askarrusta. Maalataan yhdessä, piirretään yhdessä, askarrellaan yhdessä kortteja, opetellaan pelaamaan tietokonepelejä yhdessä, katsotaan lastenohjelmia yhdessä.
Tämä oli kuin jäätelöä.
No totta kai miesten pitää saada rusinat pullasta. Antaa naisten odottaa ja synnyttää, sitten vaan suoraan töihin. Mitä helvetin väliä? Biologialla ei ole mitään väliä, kun pullotkin on keksitty. On niin käsittämätöntä ajatuksenjuoksua, että helvetti soikoon. Ja nämä ruikuttajat voisivat tutustua vähän historiaan, ei todellakaan naisten osa ole ollut kadehtimisen arvoinen. Ja miksi helkutissa edes provoisun tästä, ei tämmöistä paskaa voi edes...
Seuraavalla kerralla setä ostaa sinulle kohdun kehitysmaista niin selvitään siitäkin. Ja sinä rakas luonnollisestikin menet töihin kun vauva on saatu vuokrakohdusta ulos.
Voin ostaa imettäjän, kun se on niin rankkaa ja eihän sitä maitoa viitsi pumpata rinnoista kun kädet väsyy..
voi tulla äitimammaa vaikka kuinka haluaisit sellaista leikkiä. Hyi vittu.
Ja sinusta ei rakas pieni ei voi tulla äitimammaa vaikka kuinka haluaisit sellaista leikkiä. Hyi vittu.
Viestissä välittyy ylimielisyys ja röyhkeys eritavoin ajattelevia ihmisiä kohtaan.
Kuitenkin suurin osa miehistä haaveilee koti-isyydestä, kunhan pirttihirmu vain suostuisi siihen. Eihän sellaista uskalla tuollaisille naisille edes ehdoittaa., Hyi palsternakka!
Pitäää elää kuin rikkaat vaikkei siihen oikeasti ole varaa. Raha vie aikaa ja aika on pois elämästä, etenkin omien lasten elämästä. Nykyään nämä vanhemmat jotka molemmat työskentelee näkevät lapsiaan noin 3h päivässä. Lopun aikaa lapset viettävät päivänsä muiden "hoidossa", kouluissa, kerhoissa, harrastuksissa, kadulla kavereiden kanssa.
Ei ihme että monelle jengi on aidompi perhe kuin vanhemmat ja sisarukset.
-rantsulle uimaan ja tuijottamaan arvostellen muita 2 h
-shoppailuretki autoliikkeeseen, vaihtoehtoisesti jonkun kauppahelvetin eräliike 2h
-pikku lounas Hesellä 30 min
-iltapäivä netissä roikkumista 3-4 h
-päivälliseksi makaronilaatikko uuniin 5 min.
-pyykit koneeseen samoin astiat 15 minTero
Teron perheeseen ei kuulukaan lapsia. Se selittää, jos kerta vaimo viettää päivät itsekseen kotosalla.
-shoppailuretki autoliikkeeseen, vaihtoehtoisesti jonkun kauppahelvetin eräliike 2h
Teron perheeseen ei kuulukaan lapsia. Se selittää, jos kerta vaimo viettää päivät itsekseen kotosalla.
Mikä sinä olet kirjailemaan Teron elämää. Et todellakaan tiedä monta lasta Terolla ja hänen ihastuttavalla vaimollaan on. Eikä kuulu!
Opettele tunkemaan nokkasi omiin asioihisi.
T: Ap
Mikä sinä olet kirjailemaan Teron elämää. Et todellakaan tiedä monta lasta Terolla ja hänen ihastuttavalla vaimollaan on. Eikä kuulu!
Opettele tunkemaan nokkasi omiin asioihisi.T: Ap
Miksi sotkit nokkasi tähän asiaan? Oletko Tero?
Luitko mikä Teron päivä olisi jos olisi vaimonsa asemassa? Tuossa ei mainittu MITÄÄN lapsiin liittyvää.
Jos niillä on lapsia, Tero on tyhmä. Miten voi olla lasten kanssa kotona tekemättä heidän kanssaan yhtään mitään?
Jos ei ole lapsia (kotihoidossa), niin vaimo tosiaan laiskottelee päivät.
Miksi sotkit nokkasi tähän asiaan? Oletko Tero?
Sinua lähinnä halveksun. Katselen tälläkin hetkellä tekstiäsi nenänvarttani pitkin kammoksuen sen outoa "rikastetta". Tämä on minun keskusteluni ja epäilen että sinä pilasit sen!
T: Ap
Minä katselen tekstiäsi huvittunut virne naamallani. Tämä on myös minun keskusteluni ja toivottavasti todellakin pilasin sen sinun osaltasi. Lälläslää...
-Toivokaa parastanne ettei miehenne joku kaunispäivä pyydä vaihtamaan työtehtäviä. Kotiäitiys on ilmeisen herkkua ja helppoa. Niin kovasti pidätte pintanne, kynsin ja hampain paikastanne.-
VOI KUN EHDOTTAISKIN TAI KUHAN EDES OLISI KOTONA JA MINÄ SAISIN VIHDOINKIN 3.V JÄLKEEN SITÄ OMAA AIKAA!!! KYLLÄ MIEHILLÄ ON NIIN HELVETIN HELPPOA AINA VALMIISEEN PÖYTÄÄN JNE.JNE. JA VOI TULLA JA MENNÄ MITEN HALUAA.. MÄ EN AINAKAAN PELKÄÄ KOTI-ISIÄ!