Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sitten pappa muistanut lapsenlapsensa 1-vuotispäiviä mitenkään.

Vierailija
15.07.2010 |

Ristiäisissä on viimeksi nähnyt lapsen, sen jälkeen ei ole ollut kiinnostunut. Aika surullista. Välimatkasta ei ole kiinni, eikä ajanpuutteesta, vaan ihan hänen omasta asioiden tärkeysjärjestyksestään. Toista, 6-vuotiasta lapsenlastaan on nähnyt ehkä 3 kertaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki pidä haisevista,kiljuvista räkänokista.

Vierailija
2/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muut isovanhemmat välittävät lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmi, että pappa olisi tervetullut vieras useammin... Voi luulla, että tunkeilee lapsiperheen "kiireiseen" elämään.

Vierailija
4/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmi, että pappa olisi tervetullut vieras useammin... Voi luulla, että tunkeilee lapsiperheen "kiireiseen" elämään.

ei ole jostain syystä kiinnostunut. Eniten harmittaa mieheni puolesta; häntä loukkaa kovasti kun oma isänsä ei ole kiinnostunut hänen lapsistaan.

ap

Vierailija
5/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun oman isän kanssa hieman sama tilanne. Ei osaa olla pappa, kun ei oikein osannut koskaan olla hyvä isäkään... mutta kun olen oikein tuputtanut kyläilyä ja lapsiani, niin tulee ja näyttää kuitenkin nauttivan heistä.. kyliltä kyllä kuulen kuinka ylpeä heistä on ja he ovat todella tärkeitä. Jokainen rakastaa tavallaan :) t.3

Vierailija
6/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasolla.

Miehen isä ei ole koskaan välittänyt lapsistamme.

Ei puuhastellut liiemmin omiensakaan kanssa.

Miehen äiti hitusen enemmän, mutta ei ole sellainen, kuin moni muu mummo. Sai vastikään lapsenlapsen lapsen. Ei käy heilläkään, vaikka välimatkaa jotain 10 kilometriä. Hänellä auto sentään, tuolla nuorella perheellä ei.

Vierailija
7/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä on nähnyt mun lapset pari kertaa ja lapset nyt 6 ja 10v, mutta ei paljoo sureta, ainakaan meitä

Vierailija
8/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa ajatella, että tämäsuhteen puuttuminen ei ole niinkään lapseltasi pois vaan papalta itseltään...

Vierailija
9/12 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pappa ei käy kylässä kun juuri ja juuri lapsen synttäreillä ja silloinkin sitä pitää pyytää/tahtoa käymään. itse olen yrittäny käydä siellä lasten kanssa kylässä mutta tulee tunne ettei ole kovin "toivottu"..kuulumisia ei ikinä kysele yms..

miksi jotkut isovanhemmat eivät välitä pitää yhteyksiä lapsenlapsiin tai edes omaan lapseensa..??!!

Vierailija
10/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pappa ei käy kylässä kun juuri ja juuri lapsen synttäreillä ja silloinkin sitä pitää pyytää/tahtoa käymään. itse olen yrittäny käydä siellä lasten kanssa kylässä mutta tulee tunne ettei ole kovin "toivottu"..kuulumisia ei ikinä kysele yms.. miksi jotkut isovanhemmat eivät välitä pitää yhteyksiä lapsenlapsiin tai edes omaan lapseensa..??!!

Tässä ketjussa aika moni on kertonut siitä pettymyksestä minkä tuommoinen puuttuva isovanhemmuus aiheuttaa. Olen itse saanut hiljattain kaksi lapsenlasta, eli tulin nopeassa tahdissa kahden uuden ihmisen mummoksi. Se on ollut todella ihanaa, nautin tästä uudesta mahdolisuudesta ollalasten kanssa.

Omilla lapsillani ei ollut isovanhempia, sillä mieheni vanhemmat olivat kuolleet oja omat vanhempani taas ei vät osanneet olla tai eivät välittäneet lastenlapsistaan. Itse en voi käsittää miksi pappa tai mummo jättää tällaisen elämänriemun ja hauskuuden kokematta. isovanhemmmilla on paljon annettavaa, ja voihan sitä auttaa käytännössä lastenhoidossakin.

Oikein hyvää kesää kaikillelapsiperheille toivoo uusi mummo!

Vierailija
11/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin sanoa, että minunkaan isäni, joka esimerkiksi on tänä kesänä hoitanut lapsiani viikon eli on kyllä muuten kiinnostunut, ei muista heidän (eikä edes omien lapsiensa eli minun ja sisaruksieni!) syntymäpäiviä! Ei edes ole dementikko, vaan ihan työelämässä, ei vaan jää millään nuo päivämäärät mieleen.

Ap:n myöhemmästä kirjoituksesta kyllä ymmärsin, että pappa ei ole muutenkaan juuri ollut yhteydessä, mutta voi siis olla, ettei oikeasti muista päivää. Laitoitteko jotain kutsua juhliin?

Vierailija
12/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä isäni ei osaa olla osallisena elämääni. Ollaan kai niin vieraita toisillemme, koska omassa lapsuudessani välit oli myös etäiset. Hän ei koskaan soita (minun pitäisi), kutsu kylään (minun pitäisi) tms. Kun sitten kutsun hänet, niin selvästi hän nauttii lasten läsnäolosta. Syntymäpäivät hän huomioi vain lähettämällä kortin, koskaan ei osallistu itse syntymäpäiville, vaikka jo 7 vuotta olen hänelle aina lähettänyt kutsun.

minun oman isän kanssa hieman sama tilanne. Ei osaa olla pappa, kun ei oikein osannut koskaan olla hyvä isäkään... mutta kun olen oikein tuputtanut kyläilyä ja lapsiani, niin tulee ja näyttää kuitenkin nauttivan heistä.. kyliltä kyllä kuulen kuinka ylpeä heistä on ja he ovat todella tärkeitä. Jokainen rakastaa tavallaan :) t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme