Suomen kuuluisin "torttu" löytyy tältä palstalta, nyt Iltalehdessä
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=339830
Ketjussa on kuva rämemajavaan.
Kommentit (12)
Beaver on sanonut, että ei kaduta ;) Miltä julkisuus maistuu, Beaver? :)
Ei kukaan minua tunnista. Voisihan se olla että jos vetäisisinkin kalsarini alapään sijasta yläpäähän, niin alkaisi kuulua: "Ai moi! Sähän ootkin se..." Jos esiintyisinkin jossain ihan pärstäkertoimeni kera, niin osaan jo kuvitella otsikon: "Hän antoi peräpukamille kasvot" ;-)
mää niin tykkään sunst. Huumorintajusi avautuu mulle. Älä koskaan jätä aaveeta, in fäk, kirjoittele tänne useamminkin.
Olen toki kirjoitellutkin, mutta en ole aina jaksanut kirjautua inessiiviin.
toi yks kommentti tuol il keskustelussa... aatteeleko ne että kun lapset näkee ne kuvat ja tunnistaa äitinsä! no aika tarkkaan on pitäny äitiään tutkailla jos tosta tunnistaa! hehehehe!!
Beaver on sanonut, että ei kaduta ;) Miltä julkisuus maistuu, Beaver? :)
Ei kukaan minua tunnista.
Voisihan se olla että jos vetäisisinkin kalsarini alapään sijasta yläpäähän, niin alkaisi kuulua:
"Ai moi! Sähän ootkin se..."
Jos esiintyisinkin jossain ihan pärstäkertoimeni kera, niin osaan jo kuvitella otsikon:
"Hän antoi peräpukamille kasvot"
;-)
siellä oli ap:na sellanen, joka oli ajellu karvat ja kauhistunut näkyä... rempsa oli ihan edessä ja sieltä tursusi häpläreitä esiin. En tiä onko jo poistettu, mut aijaaseen sekin oli ladattu.
Missä osiossa on siellä, kun en löytänyt?
Kun puhutaan tortusta, se tarkoittaa paskantamista..
Kyllä torttu sanaa on käytetty kuvaamaan naisen värkkiä vaikka kuinka kauan
laittoi aikoinaan tänne.
Nyt se on aijaa.comissa ja ikuisesti kiertää netissä.
Noloa.
Beaver on sanonut, että ei kaduta ;)
Miltä julkisuus maistuu, Beaver? :)
laittoi aikoinaan tänne. Nyt se on aijaa.comissa ja ikuisesti kiertää netissä. Noloa.
Sama kai se on, missä kiertää, jos nimi tai naama ei ole mukana :D
mää niin tykkään sunst. Huumorintajusi avautuu mulle. Älä koskaan jätä aaveeta, in fäk, kirjoittele tänne useamminkin.