Naapuri ei tervehdi
Okt-alue, pieni päättyvä tie. Naapuri ei koskaan vastaa takaisin kun tervehtii, vaikka meidän lapsetkin leikkivät lähes päivittäin keskenään. Muilla kokemusta vastaavasta? Lopetanko itsekin tervehtimisen?
Kommentit (10)
Ei oo tapana köyhiä moikata
t.Sanna
Jotkut ovat tuollaisia. Ehkä jotenkin pelkää ihmisiä? Itse aina tervehdin, vaikka tiedän, ettei vastausta tule. Ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat tuollaisia. Ehkä jotenkin pelkää ihmisiä? Itse aina tervehdin, vaikka tiedän, ettei vastausta tule. Ei ole minulta pois.
Muiden naapureiden kanssa tuntuu kyllä tulevan juttuun.
Ehkä hän ei pidä sinusta?
En voi sietää yhtä naapuria, häntä EN tervehdi.
Lapsesi käyttätyvät ehkä huonosti heillä? Jokin syy tuohon on, minäkään en tervehdi niitä naapureita jotka antavat kakaroidensa huutaa rappukäytävässä joka jumalan aamu. Muita tervehdin.
Ehkä se on muuttanut omakotitaloon, kun haluaa olla omissa oloissaan eikä tervehtiä tyhmiä naapureita?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei pidä sinusta?
En voi sietää yhtä naapuria, häntä EN tervehdi.
Oletko aikuinen ihminen? Juntti?
Hänen puolisonsa tervehtii minua aina ja jutteleekin paljon kanssani. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun kysyä asiasta häneltä? Vai onko parempi vain antaa olla. Huonoa esimerkkiä joka tapauksessa opettaa lapsille. Tuntuu, että olemme kuin "halpaa makkaraa".