Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hyväksytkö 8 kk ikäisen päiväkotiin viemisen?

Vierailija
15.07.2010 |

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1960-luvun lopulla Helsingissä Herttoniemen seimessä hoitajana, vauvojen aloitusiät olivat 6kk ja kaikki vauvat hoidettiin niin, ettei kukaan vauva roikkunut ja rääkynyt hoitajien helmoissa. Vauvat hoidettiin erittäin hyvin ja rakkaudella.

Kerran poikkeustapauksessa sai 5kk ikäinen vauva paikan seimessä.

Kyllä vauvoja voi hoitaa päiväkodeissa nykyäänkin, henkilökunnan osuus vauvojen hyvinvoinnissa näkyy.

Vierailija
82/83 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just juttelin pk-tädin kanssa joka hoitelee paria 8-kuista siellä ja hän sanoi mulle ihan suoraan ettei niin pienen paikka pitäis olla tarhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalahti ja kovaa!

Nyt itken taalla omaa

ja lasteni kohtaloa!

Toivottavasti voisin lahettaa nuorimman lapseni , jollekin teista Suomi-mammoista, niin lapsi saisi sentaan hyvan kasvatuksen ja hanesta tulisi kunnon kansalainen!

"Joskus vaan on sellainen tilanne, että on PAKKO laittaa lapsi 8kk iässä päiväkotiin..." -Hei olisko kannattanut jättää tekemättä se lapsi. Joskus vaan olis PAKKO kantaa vastuu ja hoitaa itse se lapsi.

Olen samaa mielta. Esim mun olisi ihan kannattanut jattaa molemmat lapset tekematta... taalla aitiyslomaa on vaan max 6kk. Eipa taallapain oikeastaan kenenkaan kannattaisi lapsia siis tasta syysta tehda. Sovittaisko nyt niin, etta te arvoisat Suomen mammat hoitaisitte tan lisaantymisjutun, kun aika monessa muussa maassa ei voi olla kotona sita pyhaa kolmea vuotta. Ja muutenkin, te tunnutte tietavan hyvasta aitiydesta kaiken! Joten nyt vaan - hopi hop-i lisaantymaan siita.. ei riita ne 1-3 lasta... Teidan taytyisi tehda vahan enemman lapsia, kun me taalla muualla ei enaan voida, siis meidan kannattaa jattaa lapset tekematta, kun ei voida kantaa vastuuta ja hoitaa lasta itse!

\\\:-D!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän