Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako normaalilta? Mirena-hormonikierukasta:

Vierailija
15.07.2010 |

Laitatin kierukan 19.4.2010. Sen jälkeen kuukautisia on ollut seuraavasti:

- Tiputteluvuotoa 19-27.4.

- Runsasta vuotoa (kuukautiset) 28.4.-5.6 (siis reilusti yli kuukauden ajan)

- 6.-8.6 ei vuotoa

- 9-11.6. tiputtelua

- 12.-13.6 ei vuotoa

- kuukautiset 14.6.-23.6.

- vuodotonta 24.6.-3.7.

- kuukautiset 4.7. alkaen ja jatkuu yhä (nyt 15.7.)

Soitin gynelle kesäkuun alussa ja vielä uudestaan kesäkuun loppupuolella, mutta on kuulemma ihan normaalia. Siis äärimmäisen rasittavaa nyt ainakin. Kierukka laitettiin jotta pääsisin runsaista vuodoista (ennen kierukkaa oli kuitenkin säännölliset menkat ja VAIN kerran kuussa ja VAIN 5 päivää kerrallaan), mutta huh huh kun on lisääntynyt, tajuttomat menkat koko ajan.

Onko muilla ollut vastaavaa? Koskahan voisi loppua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle gyne sanoi ettei voi käyttää, ettei juutu poistolankoihin kiinni. Nyt kuljen sitten rätti pöksyssä ja ties monettako kuukautta, uimiset, kaikki jää väliin :(

ap

Vierailija
2/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vuotaa kolme viikkoa kuukaudesta, tiputtelua ja normaalit menkat. Gyne sanoi että joillain loppuu menkat ja joillain tulee jatkuvaa tiputtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että ekat 3kk vuotaa päivittäin. Tuosta syystä olen ajoittanut kierukanlaiton aina niin, että ei ole kesä tms. edessä.

Kun ekat kuukaudet jaksaa sinnitellä, palkkiona voi olla täysin vuodottomat vuodet sen jälkeen.

Vierailija
5/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
6/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotoa ja tiputtelu. Kun oli mennyt n 6 kk kuukautiset on enää pukkiruinen viiru kun pyyhkii.

Vierailija
7/14 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistatin kierukan kun yli puolivuotta oli ollut vuotoa ja pientä tiputtelua koko ajan. puhumattakaan lyhentyneestä pinnasta ja välillä jopa masennuksen kaltaisista oireista. voi että ollaan taas onnellinen perhe kun äiti on normaali oma itsensä!

Vierailija
8/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka laitettiin 18.6. sen jälkeen tiputtelua ihan tuohon 11.7 asti. 13.7 kuukautiset alkoi ja aika runsaat semmoiset. vuotaa edelleen. Ei vähene. Luin muutamalta palstalta aiheesta ja monella on ollut muutaman kuukauden ajan samanlaista. Ja Mirenan pakkausselosteen mukaan tämä on normaalia. Aika keljumaista vain. Toivottavasti helpottaa kohta!!

Vierailija
9/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos silloin vielä tiputtelee, niin tuskin loppuukaan.

Vierailija
10/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaampaa oli 3kk, sitten seuraavat 3kk vähitellen väheni. Sitten loppui kokonaan vuosiksi.

Eli malttia...

Vierailija
11/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaa vuotoa ollut koko ajan! En jaksaisi, mutta mikään muukaan ei käy.. :(

Vierailija
12/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko tänä aikana on ollut 2 täysin "puhdasta" viikkoa, muuten on tullut vuotoa enemmän tai vähemmän. Mä ajattelin jo etukäteen, että reilu 1/2 vuotta katon kuinka menee ja jos on jatkuvaa tiputtelua, niin sitten lähtee kierukkakin.

Muuten olen kyllä tykännyt, paino ei ole noussut, eikä ole vaikuttanut mielialoihin, niin kuin e-pillerit, mutta harmittaa miksen käynyt jo alkuvuodesta laitattamassa, niin ei kesä olisi mennyt vaipoissa :(

Vierailija
13/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut. Tiputteluvuotoa melkein koko ajan ja normaalit kuukautiset sitten kerran kuussa. Ja kierukkaollut yli vuoden, tuskin edes tasaantuu enää.

Vierailija
14/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu yhteensä 6 vuotta. Eka laitettiin melko pian synnytyksen jälkeen ja aluks oli vähän pientä vuotoa, mutta yksiäkään kuukautisia ei ole ollu tai kunnon vuotoa tän 6 vuoden aikana :)

Ei ees pientä tiputteluvuotoa aikoihin.

Eli mulle tämä systeemi passaa erinomaisesti. En halua enää kuukautisrumbaan. Ollu helppoa ja huoletonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi