Saavatko pulleat naiset enemmän poikalapsia kuin
Kommentit (17)
kyselee megaläski kolmen tytön äiti
noh eikö se ole tutkittu että muka rasvaisella ruoalla olisi vaikutusta siihen kumpi tulee.
Kaikki tuntemani tyttöjen äidit ovat kyllä niitä ei-ihan-pienimmästä-päästä
joillain miehillä on vain joko poika-tai tyttösiittiöitä.Pitääkö se paikkansa?
ap
joillain miehillä on vain joko poika-tai tyttösiittiöitä.Pitääkö se paikkansa?
ap
miehillä, kuten esi. 1-tyypin diabetes aiheuttaa sen että poika kromosomit ovat todella heikkoja, tulee yleensä vain tyttöjä.
miehillä, kuten esi. 1-tyypin diabetes aiheuttaa sen että poika kromosomit ovat todella heikkoja, tulee yleensä vain tyttöjä.
no meille ei sitten varmaan tule poikia, jos tuo totta.
minä en urheile, oon 168cm / 52kg ja mulla on 2 poikaa ja tyttö. Eli poika valta vaikka kaikkien arvailujen mukaan pitäisi olla vain tyttöjä.
Eikö jossain jutussa ollut, että jos ennen ovulaatiota ja sen jälkeen ei syö kunnon aamupalaa tai syö kevyesti tulee tyttöjä. Oli perusteltu
, että tyttösiittiöt ovat sitkaampia vaikka ei saa tuhtia ruokaa. Jotenkin näin muistelisin..
minä en urheile, oon 168cm / 52kg ja mulla on 2 poikaa ja tyttö. Eli poika valta vaikka kaikkien arvailujen mukaan pitäisi olla vain tyttöjä.
Eikö jossain jutussa ollut, että jos ennen ovulaatiota ja sen jälkeen ei syö kunnon aamupalaa tai syö kevyesti tulee tyttöjä. Oli perusteltu
, että tyttösiittiöt ovat sitkaampia vaikka ei saa tuhtia ruokaa. Jotenkin näin muistelisin..
eli meidän on turha haaveilla sitten pojasta,koska mies sairastanut 1 tyyppiä jo viisivuotiaasta.
siihen saako nainen orgasmin siihen tuleeko tyttö vai poika? ainakin on todettu (?) että poikasiittiöt on vikkelämpiä mutta elävät vähemmän aikaa ja tytöt hitaampia mutta elävät pidempään.
minä en saanut orkkua kun tyttö sai alkunsa ja sai kun poika sai alkunsa.
siihen saako nainen orgasmin siihen tuleeko tyttö vai poika? ainakin on todettu (?) että poikasiittiöt on vikkelämpiä mutta elävät vähemmän aikaa ja tytöt hitaampia mutta elävät pidempään.
että sain oikein kunnon orkun kun tyttö pantiin alulle..tsoin oli silloiun päällä ja poikia tehdään kuulema takaapäin:D
miehen kromosomit, ei naisen pulleus
että sain oikein kunnon orkun kun tyttö pantiin alulle..tsoin oli silloiun päällä ja poikia tehdään kuulema takaapäin:D
poikaa, ja nainen päällä on nuo saaneet alkunsa. Orkuista en muista. Aamupalan syön yleensä.
Kai uskotte ihan tosissaan siihenkin, että kirves sängyn alla tulee poika?
Kai uskotte ihan tosissaan siihenkin, että kirves sängyn alla tulee poika?
Muistan lukeneeni, että naiset jotka ei syö lihaa ,saa tyttöjä -ja kas kummaa kaikilla luomu-hippi-eko-hörhöillä on yleensä vaan tyttöjä!!???
kyselee megaläski kolmen tytön äiti