Mitä pidät nimiyhdistelmästä Kevin ja Mia
Meillä on kaksoset, eimmekä halua mitään Lassi ja Leevi tyyppisiä nimiä..
Kommentit (21)
Enka ole koskaan Briteissa asuessani tormannyt kehenkaan joka edes kayttaa tuota amerikasta opittua termia.
Sitapaitsi Kevin loytyy myos suomenruotsalaisten nimipaivakalenterista. Marraskuussa.
tunnen yhden Kevinin, oikea nimi on Kenneth. onko barbien miehen nimi Kevin tai joku sellanen. eiku sehan onkin Ken. no silti ihan kauhee.
Namnen passar bra for tvillingar. t. vasabo
AP
WT nimi Kevin muka on? Ja kertokaahan te jotka pidätte Kevin nimeä rumana, niin syy siihen!! Taidatte olla vain mustasukkasia, kun ette itse ole saaneet laittaa sitä nimeä..
Siellä on ainakin yksi pyhimys Kevin.
"saanut" laittaa nimea Kevin pojalle..no mies olisi kylla varmasti estanyt, on sen verran juntti nimi.
Ken ja Mia tai Kevin ja Miia mut toi Ken ja Mia ois tosikiva ainaki mun mielest sopii paremmin suomalaiseen suuhun toi Ken mut Mian vois kyllä siinäki korvaa Miialla. =) mitäs pidät
Lassi ja Leevi tuskin kävisikään jos toinen kaksosistanne on tyttö.
tuo Lassi ja Leevi.. Ruotsinkielinen sukunimi on meillä AP
En uskoisi olevan Suomessakaan vaikeat, kun kirjoitetaan samalla tavalla kuin lausutaan.
Mulla vois itsellä olla Mia tyttö, ihana nimi!
Kevinistä voi kyllä valitettavasti Suomessa tulla sitten Keke.. tai joku muu tyhmä lempinimi, niinkuin on tapana antaa :-(
Olette ilmeisesti ihan suomenkielisiä? Jos olette niin antakaa Miia ja vaikka Kalevi
Olette ilmeisesti ihan suomenkielisiä? Jos olette niin antakaa Miia ja vaikka Kalevi
Olemme kyllä täysin ruotsinkielisä, molemmat puhuu äidinkielenään ruotsia..
Olemme kyllä täysin ruotsinkielisä, molemmat puhuu äidinkielenään ruotsia..
tunnen yhden Kevinin, oikea nimi on Kenneth. onko barbien miehen nimi Kevin tai joku sellanen. eiku sehan onkin Ken. no silti ihan kauhee.
Mia on tosi kiva nimi.
Kevinista en tykkaa yhtaan.
Mutta teidan on lapset, joten jos itse tykkaatte Kevin nimesta niin siita vaan. Alkaa kuunnelko liikaa muiden mielipiteita.
Ma muuten tunnen kaksoset Mia ja Jaakko.
Namnen passar bra for tvillingar.
t. vasabo
ap kysyi mielipidetta nimista ja annoin rehellisen mielipiteeni, ei tarvitse alkaa idiootiksi haukkumaan.
Miksi ruotsinkielinen saa antaa lapselleen täysin itselleen vieraskielisiä nimi mutta suomenkielinen ei saisi? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Miksi on hyväksyttyä olla Barry Johansson mutta ei Barry Virtanen.
oli Saksan viime vuoden yleisimmät nimet:-)