Ilmoittakaa muutkin tuon Libero-asu-ketjun ap poliisille
uhkailee oululaisia lapsia, jotka puettu Liberon peliasuun vammautumisella ja tappamisella. Sekä uhkaa ajaa myös heidän vanhempieen päälle.
Kyseessä ei enää voi olla provo. Tämä on otettava vakavasti. En halua lukea lehdistä kuinka Oulussa on lapsi kuollut tai vammautunut.
Itse jätin ilmiannon poliisi.fi sivujen etusivun nettivinkistä, voi jättää myös nimettömänä jos tahtoo.
Kommentit (47)
Eräs lääkäri sanoi äskettäin, että mielisairaalan potilaista 95% on siellä, koska he eivät ole saaneet rakkautta. Siitä, joka ei saa kokea rakkautta, tulee kapinallinen. Hänestä tulee kieroutunut, syvästi onneton, pettynyt ja rikkinäinen ihminen. Ihminen, joka ei ole saanut rakkautta kodissaan, ei ole kokonainen. Hänessä on vajaus. Hän kärsii puutostautia.
Onko pelottavaa, että me en ole ollenkaan psykoottinen? En kuvittele mitään, elän just tässä todellisuudessa ja se on ihan sama kuin teilläkin. Ja mä vitut piittaan mistään tekopyhien hienoperseiden nettietiketistä. Ja mitähän apua mä saisin? Ehkäpä mä pidän itsestäni juuri tällaisena ja inhoan kaikkia muita ihmisiä.
useinhan pershäiriöisillä ei ole sairauden tunnetta. Sun teksteistä paistaa kuitenkin aivan selvästi läpi todella sairas ihminen - sekä niistä, joita kirjoittelet näin provoilumielessä, että niistä jutuista, jotka oot ainakin aloittanut vakavasti ja sitten lähtenyt provoilemaan. Sen verran olen tavannut pershäiriöisiä elämässäni, että tunnistan kyllä sellaisen helposti. Mutta sulle on tuon grandiositeettiharhan takia aivan turha sanoa, että hae apua, koska olet sitä mieltä, että syy sun paskaan oloon on muissa, ei suinkaan sussa itsessäs.
pelottavaa että pitää tulla aina uudestaan tänne myrkyttämään ilmapiiriä, ja selvästi nauttii siitä,
se on pelottava merkki siitä että kaikki ei tod. ole kunnossa!
en siis ymmärrä näitä reps ja kops vastauksia
ikävän ja inhottavan kylläkin.
Onko pelottavaa, että me en ole ollenkaan psykoottinen? En kuvittele mitään, elän just tässä todellisuudessa ja se on ihan sama kuin teilläkin. Ja mä vitut piittaan mistään tekopyhien hienoperseiden nettietiketistä. Ja mitähän apua mä saisin? Ehkäpä mä pidän itsestäni juuri tällaisena ja inhoan kaikkia muita ihmisiä.
useinhan pershäiriöisillä ei ole sairauden tunnetta. Sun teksteistä paistaa kuitenkin aivan selvästi läpi todella sairas ihminen - sekä niistä, joita kirjoittelet näin provoilumielessä, että niistä jutuista, jotka oot ainakin aloittanut vakavasti ja sitten lähtenyt provoilemaan. Sen verran olen tavannut pershäiriöisiä elämässäni, että tunnistan kyllä sellaisen helposti. Mutta sulle on tuon grandiositeettiharhan takia aivan turha sanoa, että hae apua, koska olet sitä mieltä, että syy sun paskaan oloon on muissa, ei suinkaan sussa itsessäs.
pelottavaa että pitää tulla aina uudestaan tänne myrkyttämään ilmapiiriä, ja selvästi nauttii siitä,
se on pelottava merkki siitä että kaikki ei tod. ole kunnossa!en siis ymmärrä näitä reps ja kops vastauksia
jotain tosi pahaa. Odotan otsikoita.
Minusta tämä ihminen on kävelevä aikapommi.
Onneksi en asu oulussa.
ja asuukin oikeasti Perttelissä tai Tohmajärvellä?
Minusta tämä ihminen on kävelevä aikapommi.
Onneksi en asu oulussa.