Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittakaa muutkin tuon Libero-asu-ketjun ap poliisille

Vierailija
14.07.2010 |

uhkailee oululaisia lapsia, jotka puettu Liberon peliasuun vammautumisella ja tappamisella. Sekä uhkaa ajaa myös heidän vanhempieen päälle.

Kyseessä ei enää voi olla provo. Tämä on otettava vakavasti. En halua lukea lehdistä kuinka Oulussa on lapsi kuollut tai vammautunut.

Itse jätin ilmiannon poliisi.fi sivujen etusivun nettivinkistä, voi jättää myös nimettömänä jos tahtoo.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen kiusaaminen saa aikaan. Olisittepa nähneet miten nopeasti ukko ajoi kerrankin kotiin, kun valehtelin että olin heittänyt sen uudet juoksulenkkarit roskakuiluuun. Niin nopeesti äijä ei ole vielä koskaan kotiin tullutkaan.

Ja tietenkin ne lenkkari oli kaapissa, äijä väänsi lähes itkua.

Vierailija
22/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain pershäiriöö tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tapettu oulussa-otsikoiden kyttääjästä. Se on niin tosissaan pelkonsa ja tekopyhyytensä kanssa.

Ei mulla diagnoosia ole, anna sinä.

Vierailija
24/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tapettu oulussa-otsikoiden kyttääjästä. Se on niin tosissaan pelkonsa ja tekopyhyytensä kanssa. Ei mulla diagnoosia ole, anna sinä.

Vierailija
25/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tapettu oulussa-otsikoiden kyttääjästä. Se on niin tosissaan pelkonsa ja tekopyhyytensä kanssa.

Ei mulla diagnoosia ole, anna sinä.

kertonut sun diagnooseista aiemminkin. Jotain psykoottista masennusta tms. En ole ammatti-ihminen, mutta psykopatologia kiinnostaa kovasti. Sen takia sä oot just niin kiinnostava, kun - toivottavasti et loukkaannu - oot niin selkeästi kunnon sekopää, muttet nyt mikään aivan hullu. Just tuollainen, että sulla on jotain persoonallisuushäiriötä tms. Siitä kertoo etenkin se, miten sä syytät aina muita kaikesta, sussa itsessä ei koskaan ole mitään vikaa.

Vierailija
26/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelakortissa koodi 112. Mahtuu siihen lisääkin numeroita.

Vierailija
27/47 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanko oikeasti joku jakaa kanssasi parisuhteen??

Mä nautin siitä vallan tunteesta, mitä ihmisten henkinen kiusaaminen saa aikaan. Olisittepa nähneet miten nopeasti ukko ajoi kerrankin kotiin, kun valehtelin että olin heittänyt sen uudet juoksulenkkarit roskakuiluuun. Niin nopeesti äijä ei ole vielä koskaan kotiin tullutkaan.

Ja tietenkin ne lenkkari oli kaapissa, äijä väänsi lähes itkua.

Vierailija
28/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällensä aivan helvetisti pahaa karmaa.

Vierailija
29/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että tämä psykomamma ihan oikeasti tarvitsee ja haluaakin apua!

nämä jutut menevät kyllä nyt yli oman ymmärrykseni.

Jos joku on oikeasti ilmoittanut poliisille niin kai viranomaiset jotain aikovat tehdä????

alkaa jo huolestuttaa...

Vierailija
30/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää mut kerran viikossa juttelemaan paskaa jonkun psy.sairaanhoitsun kanssa? Mähän voin käydä siellä tuhlaamassa molempien aikaa, mutta mitä se auttaa jos en arvosta sitä tapahtumaa ollenkaan?

Vankilaankaan ei tietääkseni joudu ennenkuin rikos on tapahtunut ja syyllisyys todettu.

Vai meeksä Annelin kanssa Niuvanniemeen?

Vierailija
31/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän psykomammaa vaan jonkun/joidenkin roolina ja provona. Netissä on niin helppo kirjoittaa mitä vaan ja esiintyä muunlaisena.

Vierailija
32/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottiselta lähinnä kuulostaa.

Ja olen lukenut muitakin juttuja kuin nämä uusimmat. Minusta tämä ihminen tarvitsee hoitoa ja jos oikeasti on lapsia, niin huh...

Vierailija
33/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän joku kaikki kauhukirjat ja esim. väkivaltaiset dekkarit kirjoittaa enkä usko että suurin osa tällaisia juttuja kirjoittavista on jotain sadistisia psykoosissa houruilevia hulluja. En siis pelkän tekstin perusteella menisi ketään sanomaan hulluksi.

Psykoottiselta lähinnä kuulostaa.

Ja olen lukenut muitakin juttuja kuin nämä uusimmat. Minusta tämä ihminen tarvitsee hoitoa ja jos oikeasti on lapsia, niin huh...

Vierailija
34/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän joku kaikki kauhukirjat ja esim. väkivaltaiset dekkarit kirjoittaa enkä usko että suurin osa tällaisia juttuja kirjoittavista on jotain sadistisia psykoosissa houruilevia hulluja. En siis pelkän tekstin perusteella menisi ketään sanomaan hulluksi.

Psykoottiselta lähinnä kuulostaa. Ja olen lukenut muitakin juttuja kuin nämä uusimmat. Minusta tämä ihminen tarvitsee hoitoa ja jos oikeasti on lapsia, niin huh...

Tuntuu että tämä ihminen epätoivoisesti yrittää hakea apua. oikein toivoo että poliisit tulevat hakemaan. tai sitten on niin psyko ettei usko että kukaan voi hänelle yhtään mitään.

jokatapauksessa on lakia rikkonut nettietiketin suhteen jo suht monesti!

Vierailija
35/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele mitään, elän just tässä todellisuudessa ja se on ihan sama kuin teilläkin.

Ja mä vitut piittaan mistään tekopyhien hienoperseiden nettietiketistä.

Ja mitähän apua mä saisin? Ehkäpä mä pidän itsestäni juuri tällaisena ja inhoan kaikkia muita ihmisiä.

Vierailija
36/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisin vain edelliselle kirjoittajalle mielipiteeni.

sä voit jatkaa jankkaustasi jonkun muun kanssa.

ja apua kyllä tarvitset,se on selvää.mutta omalla vastuullasi on,haetko sitä vai et.

Vierailija
37/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sun kanssasi molopää aio jankata. Mä kirjoittelen aikani kuluksia ja niitä sinivuokkoja ootellessa.

Otetaan sitten kunnon rikoksesta tuomio jos otetaan eikä pelkästään joidenkin hienoperseiden nenänyrpistelyjen takia.

Jos nimittäin sille linjalle lähdetään.

Vierailija
38/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisin vain edelliselle kirjoittajalle mielipiteeni. sä voit jatkaa jankkaustasi jonkun muun kanssa. ja apua kyllä tarvitset,se on selvää.mutta omalla vastuullasi on,haetko sitä vai et.

vain omaa sisintäsi. Toivon että joskus saat jotain apua!

Vierailija
39/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin niin ettei usko että asia poliisia kiinnostaa. Netiketistä olen kyllä samaa mieltä, tosin netiketti ei ole missään laissa kirjattu. Uhkailuidenkin suhteen on tulkinnanvaraista mikä on oikea uhkaus ja mikä vaan "kirjallisuutta", onhan näitä oikeudenkäyntejä ollut missä tätä on pohdittu.

Tuntuu että tämä ihminen epätoivoisesti yrittää hakea apua. oikein toivoo että poliisit tulevat hakemaan. tai sitten on niin psyko ettei usko että kukaan voi hänelle yhtään mitään.

jokatapauksessa on lakia rikkonut nettietiketin suhteen jo suht monesti!

Vierailija
40/47 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelottavaa, että me en ole ollenkaan psykoottinen? En kuvittele mitään, elän just tässä todellisuudessa ja se on ihan sama kuin teilläkin.

Ja mä vitut piittaan mistään tekopyhien hienoperseiden nettietiketistä.

Ja mitähän apua mä saisin? Ehkäpä mä pidän itsestäni juuri tällaisena ja inhoan kaikkia muita ihmisiä.

useinhan pershäiriöisillä ei ole sairauden tunnetta. Sun teksteistä paistaa kuitenkin aivan selvästi läpi todella sairas ihminen - sekä niistä, joita kirjoittelet näin provoilumielessä, että niistä jutuista, jotka oot ainakin aloittanut vakavasti ja sitten lähtenyt provoilemaan.

Sen verran olen tavannut pershäiriöisiä elämässäni, että tunnistan kyllä sellaisen helposti. Mutta sulle on tuon grandiositeettiharhan takia aivan turha sanoa, että hae apua, koska olet sitä mieltä, että syy sun paskaan oloon on muissa, ei suinkaan sussa itsessäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän