Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä tästä ruuasta, ei hyvin raskasta.
14.07.2010 |
KEsäkurpitsaa lohkoina, porkkanaa ,sipulia, tomaattia, riissiä ja jauhelihaa. Mausteksi kuivattua selleriä ja basilkaa, haudutetaan hellalla.
Kommentit (4)
mutta tuskin itse vastaavaa tekisin. Missä suola?
Mies jo teki koemaistajaisia, hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tuskin itse vastaavaa tekisin. Missä suola?