Lue keskustelun säännöt.
ENNUSTAJA katsoi kättäni ja sanoi
04.07.2010 |
että saan 3 lasta ja minusta tulee rikas. Silloin oli 2 lasta, mutta nyt jo 3. Rikkaudesta ei vielä tietoa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
idiootti olet jos ennustajalle rahasi kannat..
Kannattaisi käydä kouluja edes hiukan niin tajuaa että ennustajia ei ole olemassa!