Onko tämä mielestänne sairasta käytöstä?
ajattelen jatkuvasti asioista "parillinen niin sitä, pariton niin sitä" ja katon kelloa. Esim; pariton, en rakasta miestäni, parillinen rakastan. tai suhteellamme on tulevaisuutta, jos parillinen, ei jos pariton.
Kommentit (10)
vaan ihan pelkkää huvittelua.
jos oikeasti uskot siihen, että kellonajan "parillisuus" katsomishetkellä vaikuttaa noihin asioihin tai kertoo niistä jotain, niin sitten olet taikauskoinen ja tyhmä.
Jos susta tuntuu, että sun on pakko katsoa kelloa ja miettiä noita juu/ei-vaihtoehtoja vaikket haluaisikaan niin sitten olet sairas.
Lapset tekee tuota usein tietyssa iassa.
että "jos nyt mies maksaa ostokset olemme toisillemme oikeat", "jos nyt mies myöhästyy, eroamme pian" jne..
En kyllä ihan tosissani ota, mutta tulee välillä tällaisia ihmeajatuksia.
jos joka asiassa ja kaiken päivää teet tollasta.
lasten kasvatukseen liittyvissä. Vähän niin kuin sellaisissa, joita "ei voi tietää". Esim. jos mulla olisi 2 työpaikkaa tarjolla, saattaisin valita sen mukaan. Toisaalta harvoin edes noudatan "mantraani". Enkä ajattele tuolla mitään sairasta, kuten "parillinen, teen itsemurhan, pariton en". ap
että "jos nyt mies maksaa ostokset olemme toisillemme oikeat", "jos nyt mies myöhästyy, eroamme pian" jne..
En kyllä ihan tosissani ota, mutta tulee välillä tällaisia ihmeajatuksia.
ap
Jos susta tuntuu, että sun on pakko katsoa kelloa ja miettiä noita juu/ei-vaihtoehtoja vaikket haluaisikaan niin sitten olet sairas.
eli enkö sitten osaa "ohjata" itseäni? Jotenkin muutenkin tuntuu, että olen muiden sätkynukke. Miten saisin sen lopetettua? Etenkin mieheni (tarkennus; ei hän vaadi mitään, mutta olen just sellainen "saanko tehdä sitä ja tätä") Pelkään, että menetän mieheni, jos en kysy. ap
Lapset tekee tuota usein tietyssa iassa.
elämässäni. Välillä tuntuu, että en jaksa siihen kunnolla vaikuttaa, en jaksa olla hyvä! (Jaksaisin vaan olla laiska ja päähäni ottaa kun mies on vielä laiskempi). Parisuhde on myös ollu helvetin huono, mutta yritän kuitenkin...(Voishan se oikeasti olla, jos kaikki olisi varmaa niin tuollaista "ei tartteis" tehdä. Mutta nyt avioliittomme on epävarma jne.) Enkä haluais erota, kun lapsetkin on tullut tehtyä ja nyt kai kaikki hyvin. ap
jos joka asiassa ja kaiken päivää teet tollasta.