Jos kihlattusi olisi pettänyt sinua usean kuukauden ajan, haluaisitko tietää siitä?
Jos olisit kihloissa ja kihlattusi olisi pettänyt sinua useamman kuukauden ajan saman naisen kanssa, haluaisitko tietää tästä? Jos salasuhde olisi jo loppu, vaikuttaisiko se asiaan? Haluaisitko silti tietää?
Olen itse tämä salasuhde. Uskoin miehen lupauksiin ja siihen, että hän aikoo jättää kihlattunsa. (tyhmä minä, tiedän) Nyt olen lopettanut suhteen. Mietin, että kertoisinko kihlatulle. Kihlattu pitää miestä maailman ihanimpana pyhimyksenä, kaikki palvovat tätä miestä. Samalla mies petti koko ajan ja tietenkin haukkui kihlattuaan minulle... Mitä tekisitte? Haluatteko tietää?
Kommentit (61)
Laita facebookiin feikkiprofiili. Sieltä kautta voit kirjoittaa. Voit vaikka linkittää tämän keskustelun, ja kertoa että olet ap, ja että tämä nainen on se petetty. Tai jos et halua linkittää tätä, niin sitten vaan kerrot miten kävi.
Laita myös linkki miehen seksiprofiilista. Siinähän näkee mikä idiootti mies sillä on.
Suosittelen kertomaan. Ei se mies siitä muutu. Sillä nyt jo varmaan uusi nainen kierroksessa. Kohta ovat jo naimisissa, ja tyttö on paksuna. Olisihan se nyt helpompi lähteä petturisuhteesta kun sitten lasten kanssa.
Ne jotka haukkuvat ap:tä, ovat varmaan petturimiehiä, jotka pelkäävät että jäävät itse kiinni.
Minun mielestäni tietty olet tehnyt väärin, kun olet ruvennut suhteeseen varatun miehen kanssa. Nyt olet kuitenkin havahtunut siitä, ja mielestäni jos jotain haluat tehdä oikein, on kertoa tyttöystävälle.
Enkä miestä itselleni. On vaan kamalaa, kun tyttö on nuori ja luottavainen.
Mutta en ole varma vielä, kerronko. Olen kahden vaiheilla. Olen ajatellut hieman vihjata jollekin tytön ystävälle, tosin en tiedä onko siitä hyötyä.
Olen kyllä valmis ottamaan haukut vastaan, kuuntelemaan ja tukemaan tätä tyttöä vaikka uuden asunnon hankkimiseen asti, jos tyttö haluaa miehen jättää. Jos tyttö nyt minulta haluaisi tukea.
Surullista. Tyttönen muutti suoraan kotoa tämän miehen luokse ja mies olikin tällainen :( Mulla oli alunperin luulo, että mies vaan seurustelee jonkun kanssa pintapuolisesti, vasta myöhemmin tajusin oikean tilanteen.
ap
Miten noista sun viesteistä tulee sellanen olo,että oikein nautit tilanteesta?!
Vai että olet oikeen valmis tukemaan petettyä...
Olet aikamoinen vosu.
Ja se mies on halveksittava paskiainen,leikkii kihlatun tunteilla ja uittaa p"""""än toisessa muikissa. YÖK!
Miksi aloit suhteeseen pettäjän kanssa??
Miten noista sun viesteistä tulee sellanen olo,että oikein nautit tilanteesta?!
Vai että olet oikeen valmis tukemaan petettyä...
Olet aikamoinen vosu.
Ja se mies on halveksittava paskiainen,leikkii kihlatun tunteilla ja uittaa p"""""än toisessa muikissa. YÖK!
Miksi aloit suhteeseen pettäjän kanssa??
Lue koko ketju, siinä kerron miksi ja miten aloin suhteeseen. Pysytään viesteissä asiatasolla, koska itsekin pysyn.
ap
ainakaan naisten kohdalla! Jotkut miehet ehkä tosiaan ovat sellaisia, etteivät turhaan mieti suhdettaan ja he eivät tosiaankaan huomaa mitään eroa kumppanissaan, mutta väittäisin että yksikään nainen ei ole yhtä "huoleton" ja tuskinpa kovin moni mieskään.
Valtaosa ihmisistä vaistoaa, että jokin on muuttunut. Kaikki eivät kerro epäilyjään ja pelkojaan ääneen tai osaa liittää niitä pettämiseen, mutta on aivan absurdi ajatus että vuosia yhdessä ollut pari voisi selvitä pettämisestä niin, että petetty ei tule koskaan sen takia kokemaan negatiivisia tunteita kunhan häneltä salataan pettäminen!
Petetty vaistoaa pienet erot kumppanissa, huomaa valheita, miettii niitä, tuskailee, epäilee, pelkää, odottaa yksin kotona jne. vaikka ei sanoisi mitään ääneen. Hyvin usein on vain valtava helpotus, kun saa lopulta tietää että ei olekkaan vainoharhainen kuten pelkäsi, vaan ne omat vaistot olivatkin ihan oikeassa!
Ja mahdollisimman nöyryyttävää ja traumatisoivaa on kylläkin mennä naimisiin, tehdä lapsia ja perustaa koko elämänsä (+ tuhlata oma nuoruutensa ja kukoistuksensa) sellaisen miehen kanssa, joka ei sitä ansaitse. On miljoona kertaa parempi saada tietää asiasta nyt, kuin ehkä vasta vuosien päästä jäädä yksinhuoltajaksi, ilman toivoakaan uudesta kunnollisesta miehestä!
En tiedä mitä itse tekisin.Ja ymmärrän että lähdit suhteeseen, sähän olit vapaa ihminen.Eli älä tuomitse itseäsi siitä.Vaikka kertoisit mimmille,voi olla ettei hän uskoisi sinua.Varsinkaan jos on ihan miehen lumoissa.Tai antaisi anteeksi ja menisi silti naimisiin.Ehkä sun kannattais siirtyä eteenpäin ja unohtaa koko juttu.Ei sun tartte tuntea vastuuta heidän suhteestaan.Nauti kesästä ja anna heidän selvitä keskenään.
Jos olisit kertonut tilanteesta, jossa pitkään naimisissa oleva mies olisi ollut salasuhteessa, olisi kysymys ollut vaikeampi ratkaista - pitkässä suhteessa saattaa tulla ajanjaksoja, jolloin emotionaalinen irtautuminen puolisostaan ja paluu liittyvät tiettyyn umpikujaan ajatumiseen ja salasuhde parhaimmillaan (?) johtaa vaikeidenkin parisuhdesolmujen avautumiseen.
Uskoisin, että liiton jatkumisen kannalta olisi silloin tärkeä, että myös toinen osapuoli tietää salasuhteesta ja siitä, miksi kumppani on päätynyt ko ratkaisuun. Mielestäni olisi kuitenkin pettäjän asia kertoa siitä kumppanilleen.
Sinun tilanteessasi, jossa kumppanity ovat "vasta" olleet kihloissa, on kuitenkin aivan toinen. Minä haluaisin tietää asiasta.
Tosin voit olla melko varma, etten haluaisi uskoa kertomaasi, sillä olisihan tuo melkoinen kolaus itsetunnolleni.
Mutta jos kykenet paljastamaan suhteenne tyynen rauhallisesti, dramatisoimatta ja kestäen kihlatun mahdolliset raivonpuuskat sinua kohtaan (joo, ei tuota petturia...), niin siitä vaan.
Mies tuntuu olevan kertomasi perusteella sen tyyppinen mies, että episodi sinun kanssasi oli vain yksi - sitä saattaa seurata monet muutkin. Eiköhän käräytetä mies, ennenkuin tuo ehtii siittää lapsia maailmaan.
näin kirjoittaa vain ja ainoastaan mies, joka pettää kroonisesti naistaan.
ja sinua halveksisin siitä että kerroit. En siitä että olit toinen nainen.
niin onhan mulla esim valokuvia kännykässä kihlatun miehen alapäästä, eiköhän tyttö omansa tunnista... Ja linkki seksitreffit sivuille, jossa siis oli miehen kuvallinen deitti-ilmoitus.
En mä valehtele. Enkä ole horo. Olin vaan yksinäinen hölmö.
ap
niin onhan mulla esim valokuvia kännykässä kihlatun miehen alapäästä, eiköhän tyttö omansa tunnista... Ja linkki seksitreffit sivuille, jossa siis oli miehen kuvallinen deitti-ilmoitus.
En mä valehtele. Enkä ole horo. Olin vaan yksinäinen hölmö.
ap
...sähän pääset helpolla. Luot kertakäyttäisen meiliosoitteen, ja sitten meilaat tytölle linkin miehen kuvalliseen deitti-ilmoitukseen. Eiköhän tuo siitä saa osviittaa, millaisen jorman on naimassa.
Kyllä tässä vaiheessa asia pitää saattaa morsmaikun tietoon. Se kuulostaa tosiaan lapselliselta tapaukselta: epärealistisista odotuksista ei hyvää seuraa. Vähemmällä kivulla se pääsee kun tietää asian jo nyt.
Eli kerro. Joko omalla nimellä suoraan tai nimettömällä meilillä esim. ton linkin avulla.
Juuri tältä kohtalolta vältyin kun pääsin exästäni eroon!
(Anteeksi keskustelun vienti sivuraiteelle - en ole ap enkä kukaan keskustelijoista.)
Ja mahdollisimman nöyryyttävää ja traumatisoivaa on kylläkin mennä naimisiin, tehdä lapsia ja perustaa koko elämänsä (+ tuhlata oma nuoruutensa ja kukoistuksensa) sellaisen miehen kanssa, joka ei sitä ansaitse. On miljoona kertaa parempi saada tietää asiasta nyt, kuin ehkä vasta vuosien päästä jäädä yksinhuoltajaksi, ilman toivoakaan uudesta kunnollisesta miehestä!
Ansaitsen tosiaankin haukut ja olin tyhmä, kun menin suhteeseen. Olisi pitänyt odottaa, että mies olisi vapaa.
ap
Ap on valmis vastaanottamaan moitteita toiminnastaan, joka on kiistatta ollut moitittavaa. Yksi pettäjä on niin pateettinen raukkis, että tekojensa paljastuessa ei kestänyt kritiikkiä vaan alkoi sinkoilla ympäriinsä mitä hullunkurisimpia haukkuja. (Ja jälkeenpäin turhaan elättelee toivoa etten olisi niitä sattunut näkemään...)
ei siinä ole kahta sanaa. Naisen asia on mitä tiedolla tekee.
Uskottomuus on kuvattava tosi tarkasti tai pikemminkin niin että mies on tunnistettavissa siitä. On varmaa että mies kieltää olleensa uskoton.
Jos sinulla on kuvia tms. joka tukee kertomustasi aina parempi.
Lähetä kirjattu kirje kihlatulle tai soita ja sovi tapaaminen kahden kesken.
En tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia. Lähinnä siksi jätin kertomatta, että suurin osa ystävistäni olivat sitä mieltä, että aiheutan vaan pahaa mieltä sille kihlatulle. Parempi elää ilman tietoa kuin tiedon kanssa.
Kumpa kihlattu lukisi tätä ketjua. Mutta tuskinpa.
ap
luuletko tosiaan ap, että joku uskoo sinua? kaikki pitävät sinua kateellisena ja mustiksena horona, joka valehtelee.
luuletko tosiaan ap, että joku uskoo sinua? kaikki pitävät sinua kateellisena ja mustiksena horona, joka valehtelee.
Jos kerran salasuhde on loppu niin mies valitsi loppujen loppuksi minut. Mulle se riittää. Ei tarvii tietää mitä on aiemmin tapahtunut.
Ja varsinkin kun tää olis ap:n puolelta pelkkä kosto. Että kun hän ei miestä saanutkaan niin haluaa tuhota miehen onnen toisen kanssa.
Jos on, niinkuin luulen, että ap ei merkinnyt miehelle kuin panoa, ei mitään muuta. Miksi tuleva vaimo sitä haluaisi tietää?