Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sietämättömän kateellinen kaikille naisille, jotka tienaavat hyvin!!

Vierailija
10.07.2010 |

..tai edes keskipalkkaa.

MIKSI helvetissä en huolehtinut lukion jälkeen siitä, että opiskelisin alaa, jolla todennäköisemmin tyllistyy ja tienaa.. :( !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aika saamaton opet jos koko sen ajan olet opiskellut ahkerasti etkä ole saanut mitään aikaan. Kunhan olet vaan siipeillyt ja etsinyt itseäsi. Nyt kannattaa etsiä itseään ihan todella, ja miettiä mitä sä haluat. Haihatella ja taiteilla, silloin saat myös unohtaa aasian lomamatkat, liki 95% varmuudella ei elantosi tule sinua rikastuttaman. Tai sitten voit miettiä mitä haluaisit alkaa oikeasti tehdä työksesi ja sitten alkaa suunnitelmallisesti edetä kohti sitä. So what jos se vie 3-5v? Sulla on kuitenkin vielä 50 vuotta edessäpäin, aiotko olla koko sen ajan katkera niille jtka ovat valinneet paremmin heti aluksi? Sulla on vaan tämä yksi elämä, iske kiinni!

Vierailija
22/25 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisiä koulutetaan aloille, jotka eivät työllistä (juuri) ketään? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silloin nuorena valitsee jotenkin vain fiilisten pohjalta.

Mulla oli lukion jälkeen vaihtoehtoina arkeologia ja oikeustiede. Valitsin oikiksen, koska en ollut ihan varma, mitä haluan tehdä, ja koin, että oikiksessa minulla on enemmän aikaa miettiä, koska se antaa mahdollisuuksia moneen. Onneksi pääsin opiskelemaan Helsingin yliopistoon.

Nyt mietin, että miten ihmeessä mä olen voinut miettiä tuota arkeologiaa ja mitkä olisi ne työllistymismahdollisuudet Suomessa. Millaista olisi olla arkeologi, kun kesällä pitäisi olla kaivauksilla (jossain syrjäkylillä yleensä) ja sitten talvella tutkittaisiin niitä kesällä löytyneitä fragmentteja.

Nyt nautin 5 viikon palkallisesta kesälomasta ihan hyväpalkkaisesta työstä. Talvella on varaa matkustaa jonnekin aurinkoiseen ja lämpöiseen koko perheen voimin. En kyllä tuota taloudellista puolta miettinyt silloin päätöstä tehdessäni, mutta onneksi valitsin näin :-)

Vierailija
24/25 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku nainen (=mä) on opiskellut kaksi superhörhöalaa ja on elämässään maksimissaan tienannut 2000 brutto yhden vuoden ajan :) Ja siitäkin on jo aikaa...

Mä en ole kateellinen kenellekään koska itsepähän valintani olen tehnyt. Teen tuntitöitä, joista saan max 1300 euroa /kk välillä ainoastaan 300 euroa. MUTTA: olen paljon lasten kanssa, harrastan puutarhaa, ruoanlaittoa, kotia, kirppiksiä, lukemista jne ja mulla on hyvä elämä. Mitä jos tekisit downshiftaamisesi trendikkästi ;)

t ylpeä hörhöilystään

Vierailija
25/25 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummasti on töitä riittänyt ja tienaan 3500€ kuussa mielenkiintoisesta työsta It-alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän