Deodoranteista puhuttaessa. ov
Jos joku etsii todella tehokasta ja edullista deodoranttia, suosittelen lämpimästi sitä uutta rexonan dödöä, joku maximum protection tms. (en jaksa käydä tarkistamassa)
Ite olen koko aikuisikäni kärsinyt aina märistä kainaloista, oli kesä tai talvi, lämmin tai kylmä.Kaikki apteekin dödöt kokeiltu, ei tehoa. Kesällä pitää, tai piti aina hankkia sellaisia t-paitoja, ettei märät kainalot näy kilometrin päähän. Lukuisia muitakin haittoja asiasta aiheutuu. Olen harkinnut botoxia kainaloon, tai leikkaiusta.
Tämän kesäni pelasti oikeasti tuo mainitsenani dödö. Taitaa olla aika tujua, mutta hällä väliä kun hoitaa homman. Ensimmäinen kesä aikoihin, kun kainalot pysyy kuivina, ja voin pukea päälle mitä haluan. Ihana kun voi nostella käsiä vapaasti, ilman että tarvii miettiä kainaloitaan. (Kuulostaa varmaan ufolta niistä, jotka ei ole vastaava kokeneet) Eikä deodorantti ole mulla ärsyttänyt ihoa. Hintaa purkilla on hiukka enemmän kun normi rexonalla, mutta huomattavasti vähemmän kuin esim. botox-hoidoilla. Suosittelen!