Olisiko sinulle iso asia, jos puolisosi tunnustaisi suudelleensa yökerhossa vierasta ihmistä (kertaluontoisesti)?
Minulla on tämä tilanne nyt mietinnässä ja olen yllättynyt, kun en oikein osaa pitää tuota kovin isona asiana. Takana parisuhdetta 29 vuotta.
Kommentit (20)
Ihmettelisin asiaa koska hän ei käy kapakoissa.
Anteeksi, nyt tulee ihan ohis. Minua jotenkin otsikko nauratti kun kuvittelin oman introverttimieheni edes menevän yökerhoon. Toisinaan on työ ja tuska edes saada mies mukaan ruokakauppaan..
Mutta kaipa olisin järkyttynyt, jos kertoisi käyneensä yökerhossa ja siellä vielä jotain toista ihmistä suudelleenkin. Luulisin varmaan mieheni oikeasti seonneen.
Miksi se sen minulle kertoisi? Olen minäkin suudellut ja se vaan virkisti eikä johtanut sen pitemmälle.
Kyllä olisi. Suutelu on pettämistä.
Usein, kun kerrotaan tämän verran, niin onkin oikeasti menty pidemmälle. Kerrotaan osa kiinnijäämisen pelossa, että jos puoliso kuulee jotain, niin onkin muka jo itse kertonut.
Mutta onko tämä oikeasti vain suudellut vai myös tehnyt jotain enemmänkin? Ja sen pelossa että puoliso kuulee muuta kautta tunnusti tämän suutelun ja toivoo ettei koko totuus paljastu.
No en kyllä tykkäisi yhtään. Eikai tuon nyt yllätyksenä pitäisi tulla?
Menetän kunnian ei hyvä juttu naiselle
Antaisi luvan minunkin mennä yökerhoon suutelemaan miehiä. 🤣🤣🤣🤣
Ei olisi iso asia, mutta toivoisin silti pitävän omana tietonaan, ettei minun tarvitse edes miettiä asiaa.
Joka kerta kun vaimo käy yökerhossa, toivon että suutelisi toisia miehiä. Miksikö? Koska se kertoisi, että hän on vielä seksuaalinen nainen. Vielä tämä toive ei ole valitettavasti toteutunut :(
Itse painaisin asian villaisella. Rapatessa roiskuu. Itsellä takana 18 vuoden liitto, ajattelen että toista ei voi omistaa. Miehelläni vastakkaiset ajatukset, on kovinkin mustasukkainen.
Olisi iso asia. En usko että pystyisin luottamaan toiseen enää, mistä sitä tietäisi vaikka seuraavalla kerralla menisi pitemmälle (tai olisi jo mennyt mutta jätti kertomatta).
En pitäisi itse suutelua niin isona asiana. Isompi asia olisi se että en näköjään tuntisikaan puolisoani niin hyvin kuin olin kuvitellut kun moiseen ryhtyisi.
Eroaisin heti. Kaikki pettäminen on iso asia.
Eipä tuo mitään haittaisi. Mitä bileissä tapahtuu jää bileisiin.
Olen avoimessa suhteessa, joten ei tietenkään haittaisi. Jos olisin suljetussa suhteessa, olisin varmasti pettynyt, että tekee jotain sääntöjemme vastaista, mutta antaisin anteeksi. Keskustelisimme vakavasti siitä, että aikooko jatkossa noudattaa sääntöjämme.
Ensin ihan vain vähän pusutellaan, seuraavaksi ihan vain vähän tehdään jotain vakavampaa.
Käskisin pakkaamaan tavaransa ja häipymään.
Ei olisi oikein juttu eikä mikään. En tiedä miksi, mutta en luultavasti pitäisi pettämistäkään ihan kauhean pahana kunhan itse siitä kertoisi. En vain näe seksiä niin isona juttuna kuin sitä yleensä tunnutaan pitävän. Tarve siinä kuin mikä muukin.
Itse en käy tosin vieraissa tai suutele vieraita koska tiedän että se loukkaisi vaimoa.
No rehellisesti sanoen on kyllä isompiakin murheita elämässä...