yh-minkälevyinen sänky sinulla on?
minulla on 140cm futon.... ajattelin vaihtaa sen 80cm tavalliseen sänkyyn.. kun ei tuota sutinaakaan ole:)
ja jos joskus sutinaa tulee,niin ei se ole sänkyn leveydestä kiinni,kuopus sai alkunsa 90cm sängyssä:D
Kommentit (21)
siellä nukkuu joskus jopa kolmekin henkeä: minä ja 2 lasta. Miehiä ei ole viime aikoina näkynyt, toki sellainenkin sinne mahtuisi (ilman lapsia tietty ;)
sutinaa kyllä tulee ajan mittaan. ;)
Minulle tuo on "tavallinen" sänky. En osaisi nukkua kapeammassa ja kyllä siellä on muutakin tehty kuin yksin nukuttu. ;)
tykkään tilasta ja tulee kyllä tarpeeseenkin kun miesystäväni on yökylässä :) ja vauvani nukkuu usein aamuyöstä vieressäni, emme kapeaan sänkyyn mahtuisikaan kaikki yhtäaikaa.
on ihan hyvän kokonen. aikoinaan nukuttiin miehen kanssakin 120 cm sängyssä ja minä vielä viimeisilläni raskaana:) vaihtui kyllä hyvin äkkiä 160 leveeseen.
mutta ehkä 20 cm voisin jo luovuttaa pois, että tulis enemmän tilaa pieneen huoneeseen.Rakastan nukkua leveästi ja lapsikin tulee usein viereeni yöksi, vaikka on jo iso. En ainakaan 80 cm sängyssä kai kovin äkkiä oppisi nukkumaan ja sehän olisikin kai jo totaaliluovutus?
ja isompikin kelpais..josko vaihtais :-P
parisänkyä, ja ajattelin pitää 80 cm sngyn merkkinä suruajasta. Nyt olen alkanut suunnitella 140 cm levyisen sängyn ostamista. Ovat vaan aika kalliita :/
ja lapset vieressä... Pitäisi siis varmaan luopua tuosta "aviovuoteesta" että saisin sutinaa :D
ensin ajattelin siitä luopua, mutta sitten ajattelin että jossain on nukuttava ja ihan hyvä sänky miksi siis luopua.
ostanut 80cm leveän "ikuisesti yksin" sängyn. Se kesti 5 vuotta (ja kaksi lyhyempää suhdetta, jolloin oli pakko virittää vuodesohva auki), nyt uusi ja se oikea mies pakotti heittämään sen pois ja hommattiin 160cm leveä. No, oli se 80 senttinen ihan toimiva tarkoituksessaan, eli mitä sitä parisänkyä pitämään, kun yksin nukkuu...Ja suhteen tason huomasi sinkkuaikana siitä, ettei tullut mieleenkään niiden parin suhteenpoikasen takia hommata isompaa sänkyä :)
enkä ole ajatellut pois vaihtaa, vaikka olen ollut sinkku jo 5 vuotta ja tarkoitus olla jaktkossakin. Ihme kysymys edes oikeestaan, miksi yh:lla pitäisi olla kapea sänky?!
ja tykkään siitä, että on tilaa nukkua :)
jossa otan vastaan perheelliset miehet, joita vonkaan matkaani ;)
ei 80-senttisessä ole edes kiva nukkua
ikää 1v tai 4v ja siksi mulla on 120cm sänky. Joskus saatan ottaa viereeni 45v:n tai eri-ikäisen miehen.
ja sitä, että onko sinkuilla joitakin erikoisvalmisteisia levysänkyjä..? Eli kysymyshän oikeakielisesti kuuluisi käsittääkseni "Kuinka leveä sänky..".
mahtuu tarvittaessa kaksi, lapsi tai joku muu ;)
ja maailman kauneimman sängyn pois ja hankin 120cm leveän sängyn.