Onko kukaan laihduttanut ottanut itsestään ennen- ja jälkeen-
kuvia? Mies ehdotti että nyt laihdutusurakan alussa otettaisiin minusta sellaiset ja ajatus oli aika hauska. Hävettää vaan alkaa pällistelemään kameraan näillä kiloilla..
Kommentit (7)
monettako kertaa laihdutat?
Laihdutin 12v sitten 15kg ja paino pysyi tuon 10v samassa, kunnes liikunta jäi vähälle ja söin mitä sattuu. Nyt on kunto jo niin huono että on pakko alkaa liikkumaan, ruokavalio tulee siinä samassa. Mulla on elämäntilanne tässä parisen vuotta ollut melko sekavaa, joten en ole välittänyt liikkumisesta ja olen syönyt mitä on huvittanut.
kokovartalokuvia (bikineissä) joissa näyn edestä, takaa ja sivulta, painoissa 74, 65, 60 ja 58.
Ovat kyllä motivoivia.. harmi että taas olen miltei tuossa ylimmässä painossa, neljättä kertaa..! no ei auta, tavoitteena taas päästä alimpaan painoon ensi kesään mennessä...
Että pääsisit tuosta jojoilusta?
kokovartalokuvia (bikineissä) joissa näyn edestä, takaa ja sivulta, painoissa 74, 65, 60 ja 58. Ovat kyllä motivoivia.. harmi että taas olen miltei tuossa ylimmässä painossa, neljättä kertaa..! no ei auta, tavoitteena taas päästä alimpaan painoon ensi kesään mennessä...
Olen kaikki laihdutuskerrat toteuttanut laihduttamisen "elämäntaparemontilla", siis syönyt ihan normaalisti, lisännyt liikuntaa, paino on tippunut siis hitaasti (tyyliin kilo tai korkeintaan kaksi kuussa).
Laihdutan ihan kaikkien sääntöjen mukaan (en millään kitudieeteillä!) mutta ongelma mulla on sitten painonhallinnassa. Kun tavoitepaino on saavutettu, pysyn siinä noin vuoden, ja kun ei enää ole "uutuudenviehätystä" niin lenkkipoluilla ravaaminen ja terveellinen syöminen ei enää innostakaan, vaan sohva ja sipsit vetää puoleensa, useammin ja useammin, kunnes kilot ovat taas tulleet takaisin..
Että pääsisit tuosta jojoilusta?
kokovartalokuvia (bikineissä) joissa näyn edestä, takaa ja sivulta, painoissa 74, 65, 60 ja 58. Ovat kyllä motivoivia.. harmi että taas olen miltei tuossa ylimmässä painossa, neljättä kertaa..! no ei auta, tavoitteena taas päästä alimpaan painoon ensi kesään mennessä...
Enkä tajunnut ottaa ympärysmittojakaan heti alussa. En laihduttanut kuin kaksi vaatekokoa, mutta niistä sen eron laihduttuaan tajuaa. Entisestä elämästä ei muutenkaan löydy kuin joitain kasvokuvia. Silloin ei huvittanut pällistellä esillä. Vähän harmittaa, toimisi hyvänä motivaattorina nykyään.
Ota ihmeessä! Minua ainakin kiinnostaisi katsella omaa entistä minääni.
En ottanut, mutta kadun, etten ottanut! Niitä olisi niiiiiiiiiin palkitsevaa ja hienoa katsella. Eli suostu ihmeessä miehen ehdotukseen. Tunne on upea kun katselet jälkeen-kuvia :)