Mitenkähän 1v, joka ei ole koskaan syönyt hiutalepuuroa syö päiväkodin aamiaisella?
En ole kertaakaan itse puuroa vauvalle keittänyt, olen syöttänyt 5kk alkaen pelkkiä kaupan lämmitä neste-lisää puurojauhot-puuroja.
Enkä aio keittää vastaisuudessakaan puuroja, vauva menee päiväkotiin 1kk päästä, kun täyttää 1v.
Kommentit (48)
jouluna riisipuuro, ellei pala pohjaan. Ja kerran pari vuodessa mikromannapuuroa jos ollaan sillä tuulella. ap
Ei se itse tehty kaurapuurokaan koskaan ole 100 % kauraa. Hyvin voi olla lähellä 10 %.
päiväkodissa 16.8. Itse nukun kotona työttömänä ja käyn kirppiksillä ja muuten vaan oleilen. ap
kun saan olla klo 8-16 rauhassa yksinäni kotona.
kun olin päiväkodissa töissä
"meidän maijan ei tarvitse syödä täällä kun se ei halua, syö aamupalan kotona"
Ei kai ne lapset totu jos vanhemmat pomppii lapsen pillin mukaan.
haluavat, kotona sitä ei laiteta. 4v ja 1v saa syödä myös kalaa, vaikkei ole sitä koskaan kotona saanut, kun ei ole laitettu, eikä laiteta.
Enkä ala laittamaan aamupalaa kotona, ovat sitten nälissään jos tarhan ruoka ei kelpaa.
Vaikka täällä provoillaankin paljon, niin tartuin kuitenkin tähän:
Mikäs ihme 1-vuotiaan päiväkotiin viemisessä on? Päiväkotiin voi tietääkseni viedä heti vanhempainvapaan päätyttyä, eli n. 9kk ikäisiäkin lapsia. Tosilla ei ole mahdollisuutta olla kotona pidempään, eikä kaikki edes halua olla poissa työelämästä pitkään. Kullakin omat syynsä.
muroja, leipää, hedelmiä, jugurttia.
Puurot on pahoja ei kuulu meidänkään perheeseen. Vispipuuro on poikkeus.