Pääministerin valtiosihteerin palkka 13440 euroa/kk
Se on kumma miten nämä sosialistit eivät osaa elää itse kuten saarnaavat. Aina ovat kavaltamassa veronmaksajien rahoja niin paljon kuin pystyvät. Ja haukkuvat muita ahneiksi.
Kommentit (24)
No pääministerin valtiosihteeri onkin yksi tärkeimpiä poliittisia virkoja mitä on. Ei muille tuollaisia palkkoja makseta.
Ottaen huomioo vielä poikkeukselliset olosuhteet, niin tuskin kovin kevyt työkuormakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun et ole koskaan elämässäsi ollut töissä ja saanut palkkaa et ymmärrä mikä ero on palkalla ja kavalluksella.
Olen minä töissä ollut ja ihan oikeassa. En missään kaverille junaillussa suojatyöpaikassa jossa repii jättipalkkoja muiden rahoista. Vai väitätkö, että tuollaiset jättipalkat ovat asiallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun et ole koskaan elämässäsi ollut töissä ja saanut palkkaa et ymmärrä mikä ero on palkalla ja kavalluksella.
Olen minä töissä ollut ja ihan oikeassa. En missään kaverille junaillussa suojatyöpaikassa jossa repii jättipalkkoja muiden rahoista. Vai väitätkö, että tuollaiset jättipalkat ovat asiallisia?
Sinun mielestäsi valtioneuvostossa työskentelevien pitäisi olla sinun kaltaisiasi 1300/kk pätevyydeltään peruskoulu kesken -tasoisia tyyppejä, joiden ammattitaito rajoittuu tuulilasin pyyhkimiseen?
Ainakin puolet liikaa. Oikeistopuolueet ovat pärjänneet murto-osalla avustajista aivan hyvin. Tämä on pelkkää korruptiota.
Pitäisi olla rikollista varastaa yhteisiä rahoja tuolla tavalla.
13ke virasta mistä ei voi saada potkuja eikä mitään tulosvastuuta. Sellaiset sit sieltä :D
Pääministerin valtiosihteeri on melkeinpä alipalkattu suhteessa siihen mikä hänen asemansa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi valtioneuvostossa työskentelevien pitäisi olla sinun kaltaisiasi 1300/kk pätevyydeltään peruskoulu kesken -tasoisia tyyppejä, joiden ammattitaito rajoittuu tuulilasin pyyhkimiseen?
Sen tasoisia nuo avustajat nimenomaan ovat. Eivät he mitään ammattilaisia ole, vaan kavereita joille junailtiin muhkeat palkat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin puolet liikaa. Oikeistopuolueet ovat pärjänneet murto-osalla avustajista aivan hyvin. Tämä on pelkkää korruptiota.
Tässä puhuttiin pääministerin valtiosihteeristä.
Kukaan ei varasta mitään, työstä maksetaan virkaehtosopimuksen mukainen palkka.
Kuvaa täysin sitä mitä SDP on. Muilta varastamista.
Vierailija kirjoitti:
13ke virasta mistä ei voi saada potkuja eikä mitään tulosvastuuta. Sellaiset sit sieltä :D
Voi saada potkut ja virkasuhde päättyy silloin kun pääministeri vaihtuu. Vastuu tietenkin niin kuin valtion viroissa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole pärjänneet murto-osalla.
Tavalliselle avustajalle ministerin alaisuudessa normipalkka on n. 6000-7000e.
Kaverini on valtion virkamiehenä jonain erityisasiantuntijana vai mikä lienee se oli ilman mitään esimiesvastuuta ja hänelläkin palkka jotain 7000e.
Nuo valtiosihteeerit on sitten oma lukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin valtiosihteeri on virassa pääministerin puolueesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tasoisia nuo avustajat nimenomaan ovat. Eivät he mitään ammattilaisia ole, vaan kavereita joille junailtiin muhkeat palkat.
Ei tossa hommassa pärjää olemalla pelkästään jonkun kaveri. Siis ainakaan pääministerin valtiosihteerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset valtiosihteerit vaihtuu aina ministerin mukana.
Sitten on olemassa virkamies-valtiosihteereitä ja ne taas pysyvät virassaan riippumatta siitä mikä puolue on vallassa.
Pääministerin valtiosihteeri on poliittinen tehtävä ja se on aika merkittävä tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin ylemmillä oikeasti on tulosvastuuta. Talouspuoli voi olla erikseen, joskus myös HR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset valtiosihteerit vaihtuu aina ministerin mukana.
Sitten on olemassa virkamies-valtiosihteereitä ja ne taas pysyvät virassaan riippumatta siitä mikä puolue on vallassa.
Pääministerin valtiosihteeri on poliittinen tehtävä ja se on aika merkittävä tehtävä.
Niinpä, mutta ei poliittisiakaan valtiosihteereitä ole ainoastaan SDP:llä, niin kuin aloittaja harhoissaan kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
No pääministerin valtiosihteeri onkin yksi tärkeimpiä poliittisia virkoja mitä on. Ei muille tuollaisia palkkoja makseta.
Ottaen huomioo vielä poikkeukselliset olosuhteet, niin tuskin kovin kevyt työkuormakaan.
Ministerit eivät määrää avustajien eikä valtiosihteerien palkkoja. Eduskunnassa on siihen Puhemiehen alaisuudessa toimivat viranomaiset.
Hän on varmasti palkkansa ansainnut. Moni muu virkamies ei.Julkishallintomme on aivan järkyttävän kokoinen.