sterilisaatio naiselle
Kuinka moni aikoo mennä sterilisaatioon sitten kun lapsiluku on täysi? Ajattelin, että sen kolmannen jälkeen minut steriloidaan. : ) En halua kierukoita enkä pillereitä syödä vaan nauttia seksistä ilman raskaaksitulemisen vaaroja. Senhän voi saada synnytyksen jälkeen joten kun muutenkin on paikat "säpäleinä" niin samalla sitten piuhat laitetaan poikki.
Kommentit (52)
Jokainenhan sitä omasta kropastaan päättää.
Mä ajattelin poistattaa kaikki pelit ja rensselit 40v lahjaksi itselleni. Kohdunpoisto, munasarjojen poisto jne. Hyvästi menkat ja pillerit syöpäriskistä puhumattakaan.
saat vaihdevuodet nopeammin kuin ehkä ajattelitkaan, kun 4-kymppisenä "nappaat" munasarjasi veks... (ikään kuin näitä operaatioita voisi sairaalasta tilata kuin hampurilaisaterian mäkkäristä....)
ihan tervettä ole. " jos ei olla loppuelämää yhdessä, jos tuo kuolee lapsineen niin mistä uudet"....huh huh!
laskelmointia mutta voithan sö itseäs huijata :D se voi myös pohtia että olisko naapurin naisella tiukemoi tavara jospa kokeilis sitä seuraavaksi jne...tai että olisko exän kanssa saanu useammin kuitenkin :D
ja naapurin rouvat on kaikki +45, joten epäilen. Mulla on täydellinen mies/isä, miksi ihmeessä pitäisi vielä todistaa se sterilisaatiolla vastoin toisen tahtoa.
taitaa nainen olla aika hyvä huijaamaan itseään?
piteeseen suostu mutta kukin valitsee oman miehensä...toiset kai haluavat sellaisen munattoman nössykän!
kuinkahan moni teidän munattomista nyssyköistä tekisi puoletkaan siitä mitä mun mies? Eipä ainakaan kukaan vielä tähän mennessä, mitä olen näitä sivuja lukenut. Ja eipä se kovin munaton ole kun kolme lasta on tuohon siittänyt ja kaikki myöskin hoitanut, ihan vauvasta saakka.
taitaa nainen olla aika hyvä huijaamaan itseään?
tai siis sua, eihän kaltaisiasi idiootteja voi olla kuin yksi. Kihikihi...
missä kyseenalaistetaan yhteinen tulévaisuus ja mies laskelmoi vaimon kuolemalla...
Suosittelen!
mähän sanoin, ettei tarvi nukuttaa... Aikamoinen lallärinainen olet, jos et tuohon kykene. :D
missä kyseenalaistetaan yhteinen tulévaisuus ja mies laskelmoi vaimon kuolemalla...
On sullaki kuvitelmat - eihän tässä ole sellaisista asioista edes kyse!
laskelmointia mutta voithan sö itseäs huijata :D se voi myös pohtia että olisko naapurin naisella tiukemoi tavara jospa kokeilis sitä seuraavaksi jne...tai että olisko exän kanssa saanu useammin kuitenkin :D