Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sterilisaatio naiselle

Vierailija
07.07.2010 |

Kuinka moni aikoo mennä sterilisaatioon sitten kun lapsiluku on täysi? Ajattelin, että sen kolmannen jälkeen minut steriloidaan. : ) En halua kierukoita enkä pillereitä syödä vaan nauttia seksistä ilman raskaaksitulemisen vaaroja. Senhän voi saada synnytyksen jälkeen joten kun muutenkin on paikat "säpäleinä" niin samalla sitten piuhat laitetaan poikki.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudet. Olen vetänyt hormoneja vuositolkulla joten seuraavaksi meilläkin miehen vuoro ja on ilmoittanutkin että luultavasti sitten hoitaa homman alta pois.

Vierailija
22/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan siihen koskaan mene! Ymmärrän oikein hyvin miksi lääkäri suosittelee sitä miehelle tehtäväksi kun ei häntä tarvi edes nukuttaa. Toiset miehet vaan ovat vastuun pakoilijoita...

ja helppohan se on tehdä viimeisen synnytyksen yhteydessä.. Kyllä musta kuulostaa että on aika lällärinaisia tällä palstalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laskelmoi että sen sattuessa sitten hankkii uuden vaimon ja kersat!!! Onnea tulevaisuuteen :D:D:D

Vierailija
24/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piteeseen suostu mutta kukin valitsee oman miehensä...toiset kai haluavat sellaisen munattoman nössykän!

Vierailija
25/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako tuollaista parisuhdetta tosiaan elää?

Ollaan vaan päästy jo yli tuosta vaiheesta ja huomattu, että maailmassa on ihan oikeasti pahaa. Joku saattaa minut ampua näköjään vaikka mäkkärin jonossa.

Vierailija
26/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen yhteydessä! Lällärimiehet vaan pelkää ettei enää seiso....reeppsss

Vierailija
27/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuis jopa karmivalta jos mies miettisi mun kuolemaani ja mahdollista uutta vaimoa mutta tosiaan kukin tavallaan!

Vierailija
28/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laskelmoi että sen sattuessa sitten hankkii uuden vaimon ja kersat!!! Onnea tulevaisuuteen :D:D:D

vai meinaakko haudan takaa olla kaulin kädessä vahtimassa, ettei uutta hommaa, jos susta aika jättää. Mekin ollaan kuitenkin alle 30 kymppisiä siinä on hyvää aikaa vielä vaikka mihin, ihan olen sivusta seurannut tälläisiä tapauksia.

Vierailija
29/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota toimenpidettä vaan tuuppaa naisensa sinne tosta noin vaan. Itse asiassa vaan aika paljon on miehiä jotka ovat loppupeleissä aika luusereita.

Vierailija
30/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuis jopa karmivalta jos mies miettisi mun kuolemaani ja mahdollista uutta vaimoa mutta tosiaan kukin tavallaan!

että mitä jos ja mitä jos... Ei saisi miettiä, mutta kun mietityttää vaan.

Vierailija
31/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole normaalia laskelmoida tuollaisilla asioilla! Sisälukutaitoa hyvät naiset! Eikö muuten sunkin kannattais vielä miettiä sitä toimenpidettä ellet ole siinä jo ollut? Voihan sunkin lapses kuolla ja siten saisit uuden mukulan!

Vierailija
32/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota toimenpidettä vaan tuuppaa naisensa sinne tosta noin vaan. Itse asiassa vaan aika paljon on miehiä jotka ovat loppupeleissä aika luusereita.

eikä mua ole mihkään tuopattu, mua on kielletty menemästä, koska sille riittää kumi. Mutta itse haluan lopullisen ratkaisun.

Vierailija
33/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta olis jos mun mies alkais pohtia tuollaisia. Hyi

Vierailija
34/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä seuraa menopaussi, parta kasvaa ja ei seksi enää kiinnosta?

Vierailija
35/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen yhteydessä! Lällärimiehet vaan pelkää ettei enää seiso....reeppsss

ja niinhän ne pelkää usein, minkäs sille voi.

Vierailija
36/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta olis jos mun mies alkais pohtia tuollaisia. Hyi

Vierailija
37/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaivaudu ottamaan asioista selvää vaan häntä koipien välissä antavat vaimon ottaa vastuun siitäkin. Sellaista se on miehet eivät ole niin vahvoja kuin naiset.

Vierailija
38/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole normaalia laskelmoida tuollaisilla asioilla! Sisälukutaitoa hyvät naiset! Eikö muuten sunkin kannattais vielä miettiä sitä toimenpidettä ellet ole siinä jo ollut? Voihan sunkin lapses kuolla ja siten saisit uuden mukulan!

ja ei, en ole ollut kun en saanut.

Vierailija
39/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tervettä ole. " jos ei olla loppuelämää yhdessä, jos tuo kuolee lapsineen niin mistä uudet"....huh huh!

Vierailija
40/52 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaivaudu ottamaan asioista selvää vaan häntä koipien välissä antavat vaimon ottaa vastuun siitäkin. Sellaista se on miehet eivät ole niin vahvoja kuin naiset.

ja on harkinnassa, mutta minä olen sellainen ihminen joka haluaa kaiken heti, joten ei voi mitään. Ja mä olen niinplajon ollut sairaaloissa, että eipä tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän