Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa ilmalämpöpumppu hyvä keksintö

Vierailija
21.06.2026 |

Sisällä on kivan viileää, suosittelen kaikille

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ei satsaa ilppiin? 

Vierailija
2/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, muttei ole varaa kun on ollut töitä vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikionnellinen, kun sain sellaisen pitkän odottelun jälkeen tähän kerrostaloasuntoon. Hallitus jostain syystä vastusti niiden hankintaa kovasti. Lopulta sain ilmalämpöpumppujen hankinnan yhtiökokouksen asialistalle, jossa esitykseni voitti.

Enkä minä oikeastaan lämmöstä kärsi, vaan kosteudesta. Ilmalämpöpumpussa kun on kosteudenpoisto-ominaisuus.

Vierailija
4/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikionnellinen, kun sain sellaisen pitkän odottelun jälkeen tähän kerrostaloasuntoon. Hallitus jostain syystä vastusti niiden hankintaa kovasti. Lopulta sain ilmalämpöpumppujen hankinnan yhtiökokouksen asialistalle, jossa esitykseni voitti.

Enkä minä oikeastaan lämmöstä kärsi, vaan kosteudesta. Ilmalämpöpumpussa kun on kosteudenpoisto-ominaisuus.

Ilmankuivaaja on tähän parempi ja ei vaadi lupia.

Vierailija
5/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ei satsaa ilppiin? 

Taloyhtiö kielsi ainakin joskus ennen.

Vierailija
6/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäähdytys on aina myös kosteutta vähentävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan