Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsuun 30€/hlo lasku mukaan?

Vierailija
05.07.2010 |

Meille on tulossa syksyllä isot häät, me molemmat ja molempien perheet haluavat isot häät, joihin kutsutaan sitten kaikki sukukirjan 340 läheisintä ja muutama kymmenen meidän kunkin tuttua ja kaveria.

Häiden kokonaisbudjetti on 45000€, joista ajattelimme itse kattaa 10000€, vanhemmat 25000 ja häävieraat kustantavat loput. Toki mitään häälahjaa ei enää haluta, vain tuon 30€ / vieras.

Mikä on teidän kantanne, voiko asiaa suunnitella tuon maksun varaan. Olisiko shokki, jos sinulle tulisi hääkutsu, mutta siinä olisi pankkisiirtolomake mukana?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lähden siitä, että jos ei ole varaa häitä kustantaa, niin sitten pidetään hiukan pienemmät. Kyllähän tuollainen "pääsymaksu" vähän huvittaisi.

Saanko kysä, millainen tila teillä on, mihin tuo 340 "läheistä" mahtuu?

Vierailija
2/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle saattaisi tulla shokkina, koska en ole tottunut tuollaiseen.

Jos asian haluaa hoitaa fiksusti, voisi raha-asian mainita jotenkin niin, että "Illalliskortin maksaa 30e" tai jotenkin sillain. Eikä niin, että 30e meille, jotta saadaan häälaskut maksettua.

Vierailija
4/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lähden siitä, että jos ei ole varaa häitä kustantaa, niin sitten pidetään hiukan pienemmät. Kyllähän tuollainen "pääsymaksu" vähän huvittaisi.

Saanko kysä, millainen tila teillä on, mihin tuo 340 "läheistä" mahtuu?

Samaa mieltä, jos ei ole varaa kustantaa itse häitä niin tarvitseeko niitä pitää ollenkaan?

Vierailija
5/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ois noin urpoa meininkiä.

Vierailija
6/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette pidä niin isoja häitä jos ei oo varaa maksaa?

Vierailija
7/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tila on laivan eräs sali, jossa häätilaisuus pidetään. Tuo 30€ sisältää pääsylipun 20h risteilylle.

Vierailija
8/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt naurattaa ihan ääneen!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin öykkäreiden hääpelleilyihin, mutta jos teillä samanhenkisiä "läheisiä" piisaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
10/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ollut vitsi niin härregoood!!!!

Saisi kyllä juhlaväki makeat naurut. Haluaa pitää niin suuret häät ettei pudjetti kestä niin maksattaa vierailla. :'DDDD

Mikäs siinnä jos kehtaa :D

Voisi olla melkoinen piristys saada sellainen kutsu :D

Vierailija
11/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä olis naurettava homma

Vierailija
12/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo risteily on hyvä. Eipähän pääse juhlaväki karkaamaan kesken juhlan! :'DDDD

Vierailija
13/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi rahaa, varmasti keskiarvosummaksi per juhlavieras tulee enempi kun toi 30e?

Vierailija
14/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kemut olis kyllä pakko päästä näkemään!

Toivottavasti olen teidän sukukirjassa 340 joukossa :'DDDD

Vierailija
15/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisova pöytä.....????

tai ihan mitä vaan,niin laivaruoka on paskaa köyhälistön retkievästä.

nolooooooooooooooooooo :D

Vierailija
16/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tila on laivan eräs sali, jossa häätilaisuus pidetään. Tuo 30€ sisältää pääsylipun 20h risteilylle.

:D EI VITTU :D, lapset herää

anteeks kiroilu, mutta nyt ei voi muuta tehdä, vaikka kiroilen harvoin

Vierailija
17/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyytäisin vierailta lahjan rahana. Pääsymaksun pyytäminen on törkeää.

(Vaikka oikeasti pitäisin häät siinä budjetissa jonka pystyisin inhimillisesti säästämään ENNEN häitä. En ole koskaan keskinyt mitä ideaa on ottaa jättilaina jotta saa kutsuttua kaikki nekin tutut joista täytyy miettiä minä vuonna on viimeksi ollut tekemisissä ja mikäs sen puolison nimi olikaan...)

Vierailija
18/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jos morsian tai sulhanen olisi mun bestis/sisarus.

Enkä muutenkaan ymmärrä noin isoja häitä, vaikka ehkä teillä on isot suvut. Mä jätin kylmästi esim. osan omista serkuistani kutsumatta.

Vierailija
19/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaan tuollaiseen lähtisi, jos hääpari alkaa vieraillaan omat juhlansa kustantamaan. Kyllä se on hääparin itse kustannettava häänsä eikä vieraiden, jos sellaiset kerta pitävät.

Vierailija
20/86 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö vois vaan laittaa lahjatilinumeron ja toivomuksen et jos haluaa muistaa hääparia ni voi sen huomioida.. itse laitoimme mieheni serkun häihin 80 e ja ajattelisin et useimmat sentään laittaa väh. 50 e.. tietysti sit on niitäki jotka tulee koko perhe kolmella kympillä.. se on kovin suhteellista ja joillaki on oikeesti rahat vähissä.. anoppini taas ei alle satasella mene mihinkään juhliin ja mulleki toi 300 e ku täytin 30 v. Olin kyl vähän kiusaantunu.. vähempiki olis riittäny..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme