Mies on kadonnut, kentien lenkillä tuupertunut helteessä.
Mistä saan parhaiten tietoa, onko mies toimitettu johonkin sairaalaan. Jos on tajuton, eivät osaa soittaa minulle, kun miehellä ei ole mitään henkilöpapereita mukana. Pitääkö vain soittaa kaikki sairaalat läpi? Kuinka nopeaan sairaalasta ilmoitetaan poliisille tuntemattomasta henkilöstä?
Kommentit (34)
huolehdin aina että miehellä on kännykkä mukana ja ilmoittelee välillä että kaikki ok, jos menee esim kalalle niin olen aina huolissani...
omainen kadoksissa. Minulla on ollut omainen hukassa, löytyi todella huonossa kunnossa, mutta hengissä vielä. Toivottavasti mitään vakavaa ei ole sattunut.Poliisi ei tosiaan oysty etsimään omaisia pelkän verkkaritakin värin perusteella.
Lähtenyt koiran kans lenkille ihan normaalisti ja oon huolestunu kun ei viimestään 3 tunnin päästä oo vielä kotona.
6 tuntia sillä sit viimeks kesti kun löysi tien kotiin. Eli metsäpoluilla jos menee ja päättääkin valita oudomman reitin on eksyminen hyvinkin mahdollista.
väitti olleensa lenkillä. Tuoksui kuitenkin naisen hajuvedelle. Takataskussa oli käyttämätön kortsu.
Saatanan saatana !
jatkatko sä vielä tätä PROVOA.oliko kallen kengät lintallaan ja lintan kengät kallellaan.ehkä se ei sit saanu kuitenkaa,ku oli käyttämätön?
jos se sais vaa sormella kokeilla:D
väitti olleensa lenkillä. Tuoksui kuitenkin naisen hajuvedelle. Takataskussa oli käyttämätön kortsu.
Saatanan saatana !
Lähtenyt koiran kans lenkille ihan normaalisti ja oon huolestunu kun ei viimestään 3 tunnin päästä oo vielä kotona.
6 tuntia sillä sit viimeks kesti kun löysi tien kotiin. Eli metsäpoluilla jos menee ja päättääkin valita oudomman reitin on eksyminen hyvinkin mahdollista.
kaikkia selityksiä te mammat uskottekin:D haha haha...vai muutaman kerran. käyny salarakkaansa luona... kuitenki. usko pois... vittu kukaa eksy montaa kertaa... johonki lähiömetsään:D
omani oli kadoksissa pari viikkoa sitten, tein ilmoituksen hätäkeskukseen kun ei ollut palannut iltaan mennessä, ja aamulla jo piti aikaisin tulla kotiin, oli yöllä kalassa. Pelkäsin, että on hukkunut, ihan oikeasti.
No, ei sitten ollut missään yökalassa ollutkaan, vaan baarissa ja kännissä tuli sitten lopulta kotiin. Että on vieläkin paha mieli:(toivotaan, että miehesi löytyy hyvässä kunnossa ja on tehnyt jotain yhtä typerää mieluummin kuin että jotain olis sattunut ...
mun lapseni isä selitti ett netti ei toimi ett on kyl kotonaan,mut olikin eri paikkakunnal toisen naisen luona ihan vaa panemas... voi heh... ja ennenki samoja sepityksiä edellisille naisilleen selittäny.patologinen valehtelija.
Moni näköjään otti tuon ihan tosissaan!
näin me olemme tehneet aina, varsinkin ulkomailla
tupakan ostoon, lenkille...
Koskaan palaamatta. Jotkut jättävät perheensä ja haluavat kadota. Usein on kyseessä suikkari. Päättää päivänsä pusikkoon tai veteen.
Näin se menee.
tupakan ostoon, lenkille...
Koskaan palaamatta. Jotkut jättävät perheensä ja haluavat kadota. Usein on kyseessä suikkari. Päättää päivänsä pusikkoon tai veteen.
Näin se menee.
majaa tai pudonnut kalliolta! Eli eikun soitto 112 ja apu heti paikalla:)