Tänään aloitin kananmunadieetin =D
Noniin, tänään siis päätin aloittaa kokeilun nimeltään " kananmunadieetti" , johon siis ei kananmunan lisäksi kuulu mitään muuta, mutta jos ihan kamalaksi menee, niin kananmunan tilalla voi syödä myös jotain muuta, kunhan se on proteiinipitoista.
En tiedä kuinka kauan jatkan, tuskinpa kovin montaa päivä. Ja kyllä, minulla on terveelliset elämäntavat ja olen viimeisen kahden vuoden aikana laihtunut yli 22kiloa, mutta viimeiset 5-10kg ovat tiukassa... (nyt mitat 168/74) Lähinnä minua kiinnostaa tietää, miten kehoni suhtautuu tällaiseen proteiinipitoiseen ravintoon ja tietty jos kävisi niin kivasti, että paino tippuisi, niin en valita. Mutta siis, elämäntapamuutoksen olen jo tehnyt, mutta jostain syystä on kiva kokeilla tällaisia uusia juttuja välillä =)
Eli päivän ruokavalio on n. 10-12 kananmunaa eli kalorit jää alle 1000kcal, mielummin n. 800kcal paikkeille. Rakastan kananmunia, joten siksi valitsin ne keskeiseen osaan tässä dieetissä =D Lisäksi syön vitamiineja. Olen joskus pitänyt myös muutaman päivän puurodieettejä, mutta nyt on kiva nähdä, että pitääkö proteiini paremmin nälkää kun on paljon puhuttu atkinsseista sun muista... En siis mitenkään SUOSITTELE tällaisia pikadieettejä, mutta en usko että oma terveyteni parissa päivässä rappeutuu =)
Aion joka tapauksessa kirjoittaa tästä kokeilustani tänne ja kertoa olostani muutamaan kertaan päivässä... Saa vähän motivaatiota jatkaa =) Tietysti lopetan heti, jos olo käy huonoksi.
Enkä tarvitse moitteita, koska tiedän kyllä mitä olen tekemässä ja olen opinnoissani perehtynyt ravitsemusasioihin... Tää on vaan niinku oma tieteellinen kokeilu ;)
Eli aloitusmitat: (katsotaan sit tuleeko tulosta yhtään)
168/74
Kommentit (63)
Tuota ..Tarkoittaako kananmunadietti kokonaan luopumista miehen munasta? Vaikka mies usein valittaa ettei jaksa niin kuitenkin ...