Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana rauha, viikonlopuksi suviseuroihin!!!

Vierailija
01.07.2010 |

Huomenna taas pääsee suviseuroihin ja eroon rasittavista juoppo naapureista. Niitä kylläkin on koko kylä täynnä ei pelkästään naapurit. Eikä tarvi sitä kauheeta huumemusiikkia/jytinämusiikkia kuulla Ihanaa, pääsee rentoutumaan.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv ei ole nyky yhteiskunnassa ns pakollinen kapistus. Tietokone tuli aikoinaan markkinoille ei ollut nettiä vielä. Tietkoneista tuli firmojen työvälineitä ja niin edelleen. Sitten tuli netti ja jossa on sekä hyvää että pahaa. Netistä löytää tietoa ja on arkielämän tiedonlähde. Nykyään kaikki on siirtymässä nettiin ja alkaa olemaan niin että se on melkeinpä pakko olla. Ei kumminkaan ihan pakko mutta auttaa monissa asioissa. jossain työpaikoissa välttämätön. Tv taas on ainoastaan viihdekäyttöön. uutiset ovat ainoa hyvä tv:ssä. Nyt kumminkin on nettiin tullut samat tv ohjelmat ja kaikkia voi katso netissä joka pistää uskomme koetukselle.

Vierailija
42/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme anna lapsemme poltaa ja ei suviseurat mitenkään houkuta polttamaan. Kyllä lapset oli uskovaisia tai ei niin osaa salaa polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakan poltto hyvästä ole mutta ei se mitenkään vaikuta siihen että ihminen muutuisi henkisesti. Fyysisesti keuhkot kyllä muuttuu mutta se on jokaisen oma asia.

niin pakko kysyä, että eikö tupakointi ole siksi syntiä, kun kuten edellä lukee, se pilaa ihmiskehon, eli Jumalan luoman temppelin? Eikös Raamatussa sanota, että ihmisen pitää pitää huolta kehostaan ja varjella sitä synnin vaikutukselta.

Näin ainakin muistelen uskontotunnilla kuulleeni..

Vierailija
44/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen pääsevä joukko on pieni niinkuin raamatussa sanotaan. Te ette ole saaneet uskovaisilta syntejä anteeksi. www.srk.fi

eikä srk.

Vierailija
45/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin hirveää tuo huumemusiikki. Se saa nuoret jotenkin ihan raivon partaalle ja transsiin. Sitten ne tuolla kadulla örveltää ja heiluttaa limasia rasvatukkia. Ei ole kyllä kaunista kuultavaa eikä nähtävää

mitä tarkoitatte sanalla "huumemusiikki" Käytetäänkö sitä yleisesti ottaen kaikesta maallisesta musiikista?

Vierailija
46/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kutsu epäuskoiseksi minua, luterilaista uskovaista, jonka synnit Jeesus Kristus on antanut anteeksi. Sinulla ei ole valtuuksia sanoa niin. Vaikka minulla ei ole srk:n jäsenyyttä enkä suviseuroihin ole tulossa, Jeesus-tietä kuljen ja taivaaseen olen matkalla, Jumalan armosta.

Vierailija
47/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee meistä naisista itseriittoisia synnin orjia jotka panemme luottamuksemme vain omaan ulkonäköömme ja uskomme voivamme vietellä jokaisen miehen jonka haluamme

Vierailija
48/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumemusiikki ei ole yleinen termi vaan minun oma sanonta varmaan muutkin käyttävät. Siitä musiikista vain tulee mieleen huumemusiikki kun kuulee kauheaa huutometallirokkia jossa huudetaan jotain hirveää. eli kaikki metallica ja mitä näitä nyt on lordi ja teräsbetoni ja kaikki metalli ja raskaammat rokkibändit.

Vierailija
49/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatteet muokkaa esim naaman oikeaa näköä tai ruumiinmuotoja. Mitä sillä on väliä käyttääkö merkki tai halpa-halli kamoja. Kadehdit vain kun uskovaiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä ja osaavat pukeutua hyvin. Ei mitään merkitystä.

Vierailija
50/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatteet muokkaa esim naaman oikeaa näköä tai ruumiinmuotoja. Mitä sillä on väliä käyttääkö merkki tai halpa-halli kamoja. Kadehdit vain kun uskovaiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä ja osaavat pukeutua hyvin. Ei mitään merkitystä.

vaatimattomuus kaunistaa.

Vierailija
51/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lestadiolaisia?

Vierailija
52/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos toisella puolella maapalloa on elänyt vielä parempi ihminen kuin SINÄ tai sinun veljesi?

Vierailija
53/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulimme päivällä mökiltä. Kuopio- Joensuu tielllä tuli vastaan kymmenittäin asunto autoja ja asuntovaunuja.

Vierailija
54/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä se mökä seuroissa on verrattavissa ihan mihin tahansa muuhun festivaaliin : D Vai rentoutumaan.

Vierailija
55/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi olevansa palvelija "Jumalan palvelija" Hän kielsi jyrkästi ihmisiä korottamasta itseään sellaiseen asemaan. Isä on minua suurempi. Mutta mitä teki ihminen hänen kuolemansa jälkeen. Aivan, teki hänestä Jumalan josta hän ankarasti ihmisiä kielsi. Ihminen sepitteli ja väänsi Jeesuksen sanaomisia lisäsi ja poisjätti asioita. Tarvittiin valtaa ja siihen tarvitiin tehokasta legendaa...miksi kristillisyydessä esiintyy niin paljon kiistoja ihmisten jaottelua epäsopua lahkolaisuutta etc....? Koska kristityillä ei ole Jeesuksen siunausta koko tarina on suurta valhetta. Se on jo tieteellisesti todistettu.

Ja olevansa yhtä isän kanssa ja Jumalan poika. Hän kutsui Jumalaa Isäkseen ja sanoi että jolla ei ole Poikaa, hänellä ei ole myöskään Isää. Raamattu myös sanoo että Jeesus on aikojen alussa Isästä syntynyt ja hän oli mukana maailman luomisessa. Jeesus on Jumalan Sana, joka tuli ihmiseksi ihmeellisen neitseestä syntymisen kautta. Kaikilla uskonnoilla on omia lahkojaan ja erimielisyyksiään. Muslimit ja hindut tappavat toisiaan vaikka opettavat olevansa rauhan ja rakkauden uskontoja. Uskonnollisilla ihmisillä ei ole ikinä Jumalan siunausta. Ja kaikki "kristityt" kun eivät lue Raamattuaan...

"Minä en ole Jumala" "Jumala on minut lähettänyt" "Olen Palvelija"asiaa ei voi selvemmin sanoa. Lisäksi hän kieltää kutsumasta itseään Jumalaksi. Jeesus jopa itkee sitä kun ihmiset eivät ymmärrä mitä hän yrittää selittää. Jumaluus tulkittiin hänen kuolemansa jälkeen...

Kaikkihan me olemme Jumalasta lähtöisin raamatun mukaan mutta emme ole Jumalia.

Vierailija
56/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamtussa sanotaan ihan selvätsi, että ihmisen ruumis on Pyhän Hengen temppeli, jota ei pidä saastuttaa. Eli tupakkaa ei polta se, joka oikeasti uskoo Raamattuun ja Jumalaan.

Lestoillahan on tunnetusti tapana valita heille itselleen sopivat jutut ja säännöt muuttuu ajan mukaan. Tupakasta he eivät jostain syystä halua luopua ja se on outoa kaiken muun turhan nipotuksen keskellä.

Vierailija
57/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kutsu epäuskoiseksi minua, luterilaista uskovaista, jonka synnit Jeesus Kristus on antanut anteeksi. Sinulla ei ole valtuuksia sanoa niin. Vaikka minulla ei ole srk:n jäsenyyttä enkä suviseuroihin ole tulossa, Jeesus-tietä kuljen ja taivaaseen olen matkalla, Jumalan armosta.

Jospa sinänkin ymmärtäisit miten tuhoisaa se on kun Raamattu joutuu vääriin käsiin. Näillä väärillä käsillä tarkoitan ruotsalaista pappia joka häikäilemättömästi käytti Raamattua aseena jaotellessaan ihmisiä oikeisiin ja vääriin.

Tässä näemme seurauksen ja kirouksen.

Vierailija
58/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tupakka on siitä pahimmasta päästä huumeita. Tupakkaan syntyy niin voimakas riippuvuus että kovin helpolla siitä ei irti pääse. Se tärvelee terveyden ja hiusten ja vaatteiden mukana sisälle kulkeutuvat pienhiukkaset ovat vaarallisia lasten terveydelle. Tupakan takia hakataan sademetsiä. Onko se luomakunnan viljelemistä ja varjelemista? Minun mielestäni on täysi syy sanoa tupakointia synniksi.

Vierailija
59/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tupakka on siitä pahimmasta päästä huumeita. Tupakkaan syntyy niin voimakas riippuvuus että kovin helpolla siitä ei irti pääse. Se tärvelee terveyden ja hiusten ja vaatteiden mukana sisälle kulkeutuvat pienhiukkaset ovat vaarallisia lasten terveydelle. Tupakan takia hakataan sademetsiä. Onko se luomakunnan viljelemistä ja varjelemista? Minun mielestäni on täysi syy sanoa tupakointia synniksi.

tottakai paheksun syvästi kaikkia huumeita, jos se ei riittävän selvästi käynyt ilmi viestistäni. Tupakkaa paheksun lisäksi aivan yhtä paljon.

Vierailija
60/79 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys, ja TSEMPPIÄ!!

Prosessi on kestänyt jo vuosia, mutta vieläkään en ole saanut "kiellettyä uskoani".

Niih... itellä siihen meni vissiin kymmenen vuotta mutta ethän kerro kellekkään... helvetin rankkaa päästä eroon kun lapsesta saakka on siihen kasvanu. Mut mä eEN ITTE valinnut vanhempiani jotka istuttivat minuun sen yhteisön opit. Karmea seuraamus on esim. läheisriippuvuus.

Terapiaa on tarvittu ja hynää on siihen menny ihan sikana.

Tsemppiä vaan jokaiselle joka pyristelee irti rauhanyhdistyksestä!