Postnord, lähetys toimitettu enkä ole saanut pakettia
Postnordin seuranta sanoo, että lähetys on toimitettu, mutta en ole saanut pakettia. En ole myöskään saanut tekstaria joka pitöisi saada ennen toimitusta. Toimituspaikkana lukee jakelukeskuksen kaupunki. Oonko mä nyt vaan tyhmä, vai eikö se, että lähetys on toimitettu tarkoitakaan sitä, että se olisi toimitettu minulle?
Kommentit (19)
Ne tulee yleensä Matkahuollon kautta. Mitäs Matkahuollon seuranta sanoo lähetyksestä?
Se Postnordin seuranta ei ole tarkin.
Kirjoitin ja toistan että Ouluun lähetetty paketti jäi hillumaan johonkin hyllylle koska en ollut laittanut vastaanottajan puh numeroa mukaan!?
Ei kukaan neuvonut että näin pitäisi tehdä.
Täällä myös odotellaan kahta pakettia jotka seilanneet jo pari viikkoa ties missä. Aina luvataan toimittaa ja istunu illat kotona odottamassa sovittua toimitusta jota ei tule. Alkaa tosissaan raivostuttamaan tilanne!!!
Vierailija kirjoitti:
https://www.postnord.fi/vastaanota/kadonneet-vahingoittuneet-tai-myohas…
"PostNordin asiakaspalvelu on pääasiallinen kanava palautteen antamiseen. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai Facebookin ja Twitterin kautta."
Lähde: postnord.fi
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Kirjoitin ja toistan että Ouluun lähetetty paketti jäi hillumaan johonkin hyllylle koska en ollut laittanut vastaanottajan puh numeroa mukaan!?
Savumerkeinkö kuvittelit heidän laittavan sinulle tiedon paketin saapumisesta noutopisteeseen?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ne ilmoitukset tulee sähköisenä. Ei sieltä toimipaikasta mikään kirjekyyhky lähde viemään viestiä, että paketti on hyllyssä.
Teidän takia suomi on tällä hetkellä aivan perseellään..lisää kehitysvammasia päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Ne tulee yleensä Matkahuollon kautta. Mitäs Matkahuollon seuranta sanoo lähetyksestä?
Höpö höpö
PostNord on ehkä maailman paskin kuljetusfirma...
Vierailija kirjoitti:
Meillä Postnordin nautopiste on sama kuin matkahuollon ja postin. Kumpaa minun kannattaa seurata? :D
Vierailija kirjoitti:
PostNord on ehkä maailman paskin kuljetusfirma...
On kyllä aina toiminut täydellisesti minun kohdallani. Mutta luin jostain, että on ehkä menossa konkkaan. Ja heillä on alihankkijoita, joiden toiminnasta riippuu tuleeko se paketti lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Postnordin nautopiste on sama kuin matkahuollon ja postin. Kumpaa minun kannattaa seurata? :D
Niin siis jos se on paketti, se tulee Matkahuollon kautta.
Jos se on kirjelähetys (=ei seurantaa Suomessa), tulee Postin kautta. Helposti näppäilet sen koodin Matkahuollon seurantaan.
t: noutopisteessä töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Mitä höpö höpö? Et taida itse tehdä näitä työksesi.
Postnord on uskomattoman surkea kuljetusfirma.
Kerran Postnord ei suostunut noutamaan palautusta moneen kuukauteen, eli ottamaan mukaan mökkiipihasta. Ajoivat ilmeisesti ohi siitä kerran viikossa tms ottamatta sitä kyytiin. Se postimyyntifirma oli myös kypsä, kun sopi kerran viikossa uudestaan Postnordin kanssa noudosta, eikä se onnistunut moneen kuukauteen!
Postnord aina väitti niille, että hakee, muttei koskaan hakenut. Syyksi sanoi, ettei ketään ollut paikalla. Nii-in, kyseessä oli mökki, jossa ei asuta, ja se paketti oli siksi siinä ulkona. Olisimme voineet olla paikalla sovittuna aikana, mutta Postnord kieltäytyi kertomasta, milloin aikovat hakea sen, joten emme voineet. Lopulta se postimyyntifirma lähetti oman kuljetusfirman hakemaan sen ja se hoitui heti kerrasta.
En tiedä onko kyseessä Postnordin outo liiketoimintatapa vai ovatko ne palkanneet jotain k-päisiä kuljettajia, jotka tahallaan eivät toteuta firman toimeksiantoja. Tuolla menolla en ymmärrä, miten se pärjää, ehkä kilpailua on toistaiseksi ollut vähän. Jos esim. tuollaiset todella isot postimyyntifirmat turhautuvat maksamaan sille palvelusta, jota ei saa ja vaihtaa kuljetusfirmaa, niin se on varmasti iso isku niille. Eikö Postnordin johto tajua, mitä niiden kentällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.postnord.fi/vastaanota/kadonneet-vahingoittuneet-tai-myohas…
"PostNordin asiakaspalvelu on pääasiallinen kanava palautteen antamiseen. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai Facebookin ja Twitterin kautta."
Lähde: postnord.fi
Facebookissa poistavat kannaltaan ikävät kyselyt.
Sähköpostilla lupaavat koittaa vastata 24h:n kuluessa. No, meni 10 päivää ja vastauksesta ei ilmennyt mitään, mitä en olisi jo aiemmin tiennyt.
Mitä ap siellä Matkahuollon seurannassa lukee paketistasi?
Itse otin yhteyttä suoraan siihen verkkokauppaan, josta olin ostanut tuotteen. Vetkkokauppa otti yhteyttä postifirmaan ja alkoi tapahtua. Postnordin oma asiakaspalvelu on surkea.
Jep, sama ongelma oli minulla. Paketin lähettänyt yritys pisti jakeluvirheen piikkiin. En koskaan saanut lähetystä vaan se jäi jonnekin Saksaan. Nyt odotan uutta pakettia, jännittää löytääkö tämäkään perille asti.