Miksi poistettiin keskustelu onko noloa käydä uimahallissa monta kertaa viikossa
Kommentit (16)
Mitä. Minä kävin aikoinaan 9 kertaa viikossa uimassa ja olin ylpeä siitä. Mitä ihmettä? Onko 7 kertaa viikossa lenkillä käynti noloa?
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa sitä ja noloa Tätä.mikä ihme ns aikuisia vaivaa? Vai lapsiako nämä Nyt on ?
miten tosta Nyt mitään keskustelua väännät?
No mene sinä sitten vaikka pyyhkimään paskainen perseesi
On noloa. Mutta onneksi kysyt täältä, että miten sinun pitää elää ja olla, kun ei näytä sitä omaa päättelykykyä olevan edes uimahalli käynteihin. Mikä hitto ihmisiä oikeen vaivaa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa sitä ja noloa Tätä.mikä ihme ns aikuisia vaivaa? Vai lapsiako nämä Nyt on ?
AP idiootti ilmestyi paikalle?
Minä kävin vuosia joka päivä - aamulla ennen töihin menoa - uimahallissa, samat siellä uimassa olivat aina. Mitä stanan noloa siinä on, miksi kyselet tyhmiä, mene uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten he ihmettelevät miksi ketju poistuu
Mietin että jos jotkut esim valvojat katsovat että taasko tuo täällä ui
Ei ole noloa. Mutta jos tulee samoja kasvoja vastaan Suomessa jossain yhdessä paikassa, joskus tuntuu kauhean nololta, törmää aina uudelleen vaikka yrittää vältellä. Jos ei ole mitään yhteistä siis tai joku muu kiusallinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos jotkut esim valvojat katsovat että taasko tuo täällä ui
Mitä väliä mitä muut ajattelee? Ajatelkoon, jos kiinnostaa ja tuskin kiinnostaa.
Ap, KUKAAN vieras ihminen ei ole kiinnostunut sinusta tai kenestäkään muustakaan.
Jokaisella on ihan tarpeeksi ja liikaakin syytä ajatella omaa ja perheensä elämää.