Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HEINÄKUU

01.07.2010 |

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kaikki hyvin menee, ihanaa raskausaikaa sulle!

Me muut tullaan sitten tosiaan rytinällä perässä..;)

Vierailija
62/75 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vaan maltoinko olla testaamatta..:D Ja vastauksen voi varmaan arvata..yritän nyt odottaa sen viikon vielä!

Meinaatko ite testailla vielä lähipäivinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen:no ei tietenkään,pidän peukkuja

ON:ei tietoakaan tädistä. Tein taas testin ja puhdas negatiivinen oli. Kaippa se nyt on uskottava neljännen testin jälkeen,että en ole raskaana. Tänään KP32 omien laskujen mukaan :(

ALKAIS SITTE VUOTAAN JO! olen tunnetusti tosi kärsimätön.

Vierailija
64/75 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo innokkaana laitoin o-puolelle huhtikuun pinon pystyyn. Hieman oon malttamaton :D

Ötökkä: vielä on toivoa, älä lannistu!

Terkuin,

Santsuli&salamanteri

Vierailija
65/75 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma............... 3/26-29.....yk9

Viiru................... 7/29-31.....yk11

Tapir................. 12/29-31.....yk17

Suttu................. 18/28-30.....yk11

Ope81.............. 19/28-33.....yk4

Tiainen84......... 24/30-32.....yk1

Tatjuska........... 26/26-29.....yk9

Tiina'82............. 29/41.....yk2

Ötökkä2010..... 33/28.....yk1

Angelique......... 36/?.....yk1

Santsuli............ 40/35.....yk2.....plussa 25.07.

Vierailija
66/75 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tuossa sukuloimassa, siksi pitkä tauko päivityksissä. :)

Santsuli: paljon, paljon onnea plussasta! :)

Ötökkä: pahoittelut negoista.

Tiainen: tervetuloa!

ON: yk9 pyörähti sitten odotetusti käyntiin, viime kierto oli mahtavat 23 päivää. Kyllä se nyt on todettava, ettei se mun luteaalivaihe ilman Lugeja ole pidempi kuin tuon 9 päivää joten ilman lääkitystä ei meille varmasti pikkukakkosta tule. Ei muuta kuin lääkärille siis soittamaan.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
67/75 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma:voi harmi :( toivottavasti löytävät ratkaisun ttä pikku kakkonen saa alkunsa.

ON:NONNI, ny ne sitte alkoi tänään vihdoin ja viimein. Eli kp1 hyvä niin että pääsee kierto alkuun ja uutta yritystä kehiin.

Vierailija
68/75 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin määki olisin jo kyhänny :)

Ihana tuo salamanteri :) heh hee

Vierailija
69/75 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kaikille. Reissun päällä on oltu täälläkin ja siksi pois linjoilta.

Roma: pahoittelut tädistä. Pitikin jo kysyä, että koskas sun piti taas sinne lekuriin mennä. Tsemppiä lekuriin! Kerrothan miten siellä kävi.

Santsuli: onnittelut plussasta. Toivottavasti tämä tietää koko pinolle uutta plussa-aaltoa:)

Tiainen: tervetuloa joukkoon.

Ötökkä: Hyvä, että pääsit vihdoin uuteen kiertoon/yritykseen. Plussatuulia puhaltelen tähän kiertoon!

on: luomuilen vielä tän kierron ja ovistestit polttelee kaapissa. Testaan kunnes plussa löytyy ja menee ohi. Josko tää kierto nyt ois tasaantunut sinne 30 hujakoille. Oma fiilis asian suhteen hyvä, josko se plussa vielä tulis..

Oikein ihanaa kesää kaikille ja stressitöntä yritystä että saadaan kaikki sitten plussata viimeistään syksyllä!

t.Viiru, yk11

Vierailija
70/75 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru77:Peukkuja että ovis räpsähtää ruutuun :)Kyllä se vielä tärppää!

ON:jollakin menee hermot,menkat oli vissiin tässä nyt. Anteeksi seuraava selostus jo etukäteen. Eilen tuli vähän ns. vanhaa verta ja oli innoissani että nyt alkoi uusi kierto ja p...kat vuoto loppui sitten siihen niin kuin seinään.

MITÄ TÄMÄ NYT OIKEIN ON??? 4 nestiäkin näyttänyt negaa viimeksi tein kp 31,joten en ole raskaanakaan. Rinnat on samat vanhat roikkuvat ei edes ole enää turvonneet eikä alavatsakaan ole turvonnut. TÄH,ihan olen ymmälläni ja ihmetyksestä sekaisin. Olenkohan vain liian kärsimätön vai mitä? Vitsi kun kehtais kysyä joltain,mutta kun en niin pakko kysyä täältä. Antakee armoo mun kyselemisille :)

Että nyt sitten on kp 34 tai kp2 kuka tuotakaan taas tietää :/

Vierailija
71/75 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt hiljaiseloa jonkun aikaa..

Pahoittelut tädeistä, mutta toisaalta hyvä, että saa kierron taas aloittaa alusta (vaikka ei ekana päivänä siltä kyllä tunnu, tiedän tunteen).

Ötökkä: kyllähän raskaus on mahdollinen, jos menkat oli noin oudot..toivottavasti!!! Tee testi vaikka viikon päästä ( jos ei tätiä näy/maltat odottaa :) )

Santsuli (muistaakseni): paljon paljon onnea plussasta!! Aivan ihanaa!!

Pahoittelen, etten nyt aivan kaikkia kommentoi, en muista kaikkia, mutta olen käynyt välilä toki lukemassa kuulumisianne.

ON: Viimeksi oli oikein kunnon menkat pari viikkoa sitten eli nyt kp 16/en tiedä mihin asettuu. Lopetin viikko sitten imetyksen (tai lapsi lopetti itse, ei enää halunnut tissiä). Nyt siis vaan odottelen hormoonien tasaantumista ja oviskipujakin on kyllä ollut. Eli ei mitään ressiä, mutta mielenkiintoista katsoa, alkaako menkat tulla säännöllisesti.

Nautitaan vielä kesästä. Oikein paljon plussia kaikille!

Vierailija
72/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikko kertokoon kaiken tilanteesta täällä. Jotenkin olin ihan varma, et tällä kertaa oli tärpännyt kun ei tullut normaaleita menkka-oireita ollenkaan. Mutta kun ei, niin ei. Oon ollut ihan alamaissa tädin saapumisen takia ja päätin et jos ei seuraavassakaan kierrossa tärppää niin marssin lekurille.

Santsulille oikein pajon onnea plussasta ja uusille tervetuloa!

Ötökälle pitkää pinnaa, toivotaan et nega muuttuis kuitenkin vielä plussaksi. Mut joo, ihan yhtä pihalla olisin itsekkin tossa tilanteessa.

Aurinkoista loppukesää kaikille ja toivotaan plussa-syksyä!

Vierailija
73/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska........... 3/26-29.....yk10

Ötökkä2010..... 5/28.....yk2

Roma............... 7/26-29.....yk9

Viiru................... 11/29-31.....yk11

Tapir................. 16/29-31.....yk17

Suttu................. 22/28-30.....yk11

Ope81.............. 23/28-33.....yk4

Tiainen84......... 28/30-32.....yk1

Tiina'82............. 33/41.....yk2

Angelique......... 40/?.....yk1

Vierailija
74/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi kiitos kaikille tsemppauksesta.

Tiina:Oli vauvalla hyvä ajoitus lopettaa tissuttelu :) nyt kiertoja vain seuraamaan.

Tatjuska:tiedän tunteen,liiankin hyvin. Kuten olet lukenut niin olin minäkin varma,että nyt tärppäsi . joo ei tärpännyt ei :( Ehkä se lääkäriin meno tuo jotain apua tilanteeseen.

Koitetaan jaksaa.

ON:voi,voi. Nyt olen vuotanut kuin mikäkin Niagra. Viimeiset 2 päivää on vuotanut niin,että tamppo ja side on ollut vaihdossa vähintää 2h välein ja tänään tunnin välein. Tällainen vuoto on viimeksi ollut teininä kun menkat alkoivat. Mietin että on varmaan nyt tyhjennysvuoto. Vähän mennään nyt sekavin tuntein ja pettymys on aika iso.Mutta nyt vaan pitää keskittyä uuteen kuukauteen ja toivoa parasta :) Kyllä se tästä.

Tuli tässä luettua artikkeli Suomen kuvalehdestä lapsettomuudesta ja siitä että entäs jos toista ei alakkaan kuulua. Keskittyi tosin aiheeseen lapsettomuus,mutta silti oli myös huomioitu muitakin. Herätti tunteita,ainakin minussa. On ihan lukemisenarvoinen artikkeli.

Vierailija
75/75 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perustettu. :)