Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HEINÄKUU

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, huolestuttavia pms oireita, selittämätön ketutus...:( Toivotaan et täti ei tule kylään. Esikon odotuksessa oli selkeät menkkakivut ennen plussaa, mutten jaksa muistaa et olis ollu nääkin oireet. Aina ottaa kupoliin n.viikko ennen tätiä. Onko muilla näitä oireita?:) Mulla on ollu niin kauan kun muistan

Vierailija
22/75 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan:Angelique

Mulla ei näin pahasti ketutattanut hormonikierukan aikaan. Nämä luomukierrot viisiin ovat tämänlaisia. Jurppii ja pahasti.Ihan huvituin kuin laitoit viestiä,mitä onko muillakin tämänlaista,heh. ONNEKSI! Minulla on nyt kp16 joten vielä on aika monta päivää tätin tuloon,jos se nyt tulee. Tosin kierto voi tietty olla muutakin kuin yleensä koska juuri vasta poistettiin kierukka viime kierrossa.

jaksamisia jurppimiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vaan kävi, että menkat alkoivat perjantaina :(

Olin niin varma, että nyt olisi tärpännyt että tuli kyllä aikamoinen pudotus maan pinnalle. Menkkojen alku oli siinäkin mielessä yllätys, että aikaisempien kiertojen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta nyt alkuviikosta. Kierto siis lyheni 29 päivään. Alkaneet menkat on kyllä olleet hieman oudot eli tuntuvat jo nyt kahden päivän jälkeen olevan hiipumaan päin, mikä on erikoista koska aikaisemmin vuotoa on ollut kyllä pitempään. Mietinkin olisiko mahdollista, että tärppi olisi sittenkin käynyt, mutta raskaus meni sitten syystä tai toisesta jo näin alussa kesken? Jos näin tapahtui niin onkohan sitä odotettavissa jatkovuotoa ensiviikolla.. no se selvinnee sitten.

Ei kai sitä auta muuta kuin orientoitua uuteen yritykseen. Nähtäväksi jää, pystytäänko tässä kierrossa hyödyntämään tärppipäiviä miten tehokkaasti kun ollaan reissun päällä koko heinäkuun loppu.

Tervetuloa Angeliquelle ja plussatuulia kaikille!

Ope81

kp 3/28-33

Vierailija
24/75 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle pahoittelut tädistä ja parempaa onnea jatkoon!!

Angelique, tervetuloa joukkoon! Mulla on ainakin yleensä ennen menkkoja aivan järkyttävän kauhee vitutus!!

On: Kun kävin viimeks valittamassa ettei ole mitään ovisoireita niin samana iltana tuli limat ja alkoi vatsasärky. Peittoja on heiluteltu ehkä vähän liiankin ahkerasti "joka toinen päivä -suosituksia" ajatellen, mutta toivotaan et simpat on jaksaneet olla kuosissa siitä huolimatta :) Nyt sitten parin viikon jännäily. Onneks on niin paljon kaikkee muuta ohjelmaa et aika kuluu nopsaan..!!!!

Vierailija
25/75 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPE:pahoittelut tädistä,voihan se olla että silti on plussa,kannattaa odotella vielä :)

Santsuli:toivotaan että ahkerointi tuottaa tulosta :)

ON:taas tilanne katsaus. Mun tisut on paisunu ja samoin vatta.Alaselkä on ollut tosi kipeä.Eli tätiä odotellaan.Nyt mun laskujen mukaan olisi menossa KP 18 eli kymmenen päivää kierron loppuun. Ihmettelen vain että kuinka näin aikaisin tulee nuo menkkoja enteilevät turvotukset.Tässä kierossa ei ainakaan voi yrityksen puutteesta syyttää jos ei tärppää. Taitaa nämä kesäkelit tehdä tepposet.

heh innokasta tekemisen iloa muillekin :)

Vierailija
26/75 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope81.............. 4/28-33.....yk4

Tatjuska........... 11/26-29.....yk9

Roma............... 11/26-29.....yk8

Tiina'82............ 14/41.....yk2

Ötökkä2010.... 18/28.....yk1

Tapir................. 20/29-31.....yk16

Viiru................... 21/30-36.....yk10

Angelique........ 21/?.....yk1

Santsuli........... 25/35.....yk2

Suttu................. 32/28-30.....yk10

Vierailija
27/75 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täälläkin täti kurvasi kylään. Ei mitään ihmeellisiä pettymyksiä, häiden kanssa on niin touhua, että onneksi joskus sentään unohtuu tämä vauva touhuilu.

Vierailija
28/75 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on herkin raskaustesti tällä hetkellä? Onko jollain hyvää vinkkiä?

En viitti kovin paljoa maksaa siitä joten edullinenkin saisi olla.

Näin vain tuola yhdellä nettisivulla 2 vaihtoehtoa herkka ja ja toisesta teksti herkkä puuttui. Olisi kiva tietää mikä sitten tuo herkkä on.

Vierailija
29/75 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................. 4/28-30.....yk11

Ope81.............. 5/28-33.....yk4

Tatjuska.......... 12/26-29.....yk9

Roma............... 12/26-29.....yk8

Tiina'82............ 15/41.....yk2

Ötökkä2010.... 19/28.....yk1

Tapir.................. 21/29-31.....yk16

Viiru................... 22/30-36.....yk10

Angelique......... 22/?.....yk1

Santsuli............ 26/35.....yk2

Vierailija
30/75 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapir viettää lomaa; juo sangriaa ja on päättänyt ottaa etäisyyttä tähän lapsiprojektiin. tässä kuussa ei ole ollut edes "yritystä", you know! uusi työ alkaa elokuussa ja olen sen verran urahakuinen, että jatkoakin pitää tulla (mun unelmatyö pitää testata ennen vauvajuttuja). mä elän TJOT (tulee jos on tullakseen) -periaatteella.meillä on rakas, ihana, terve, kullannuppu, josta olemme ylpeitä ja joka on oppinut uimaan näiden helteidne aikana.

Paljon, paljon, paljon plussatuulia kaikille! olette olleet toivoni. mä vierailen täällä kyllä. ja käyn päivittämässä aina välillä. aurinkoa, positiivisuutta ja rakkautta!!!!!!!!!!! --tapir--

Vierailija
31/75 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................. 6/28-30.....yk11

Ope81.............. 7/28-33.....yk4

Tatjuska.......... 14/26-29.....yk9

Roma............... 14/26-29.....yk8

Tiina'82............ 17/41.....yk2

Ötökkä2010.... 21/28.....yk1

Tapir.................. 23/29-31.....yk16

Viiru................... 24/30-36.....yk10

Angelique......... 24/?.....yk1

Santsuli............ 28/35.....yk2

Vierailija
32/75 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein nimittäin malttamattomana tänään testin... ja negahan se oli, mikäs muukaan.. Joo tiedän kyllä ettei mahdollinen raskaus vielä edes näkyis testissä... Mikä ihme saa ihmisen tekemään noita testejä vaikka ihan järjellä on selitettävissä ettei vielä edes voi mitään siinä näkyä??

Ötökkä: 10 herkkyys taitaa olla se yleinen "herkkä-testi" ja niitä on monen merkkisiä... Apteekin omassa testissä herkkyys on muistaakseni 25...

Mä oon ainakin tilannu netistä halvimmat maholliset herkät testit. Esikoista kun aloin odottaa ni sitte kävin apteeksita hakee vähän kalliimman testin kun oli halpistestiin piirtynyt viiva :)

Vierailija
33/75 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyllä ihan kummallinen tämä kierto taas... mähän luulin siis että ovis oli joku viikko takaperin.. Noh eilen sitte alkoi iltapäivällä kauhee vatsakipu ja kouristukset ja mä ajattelin että täti tulloo.. no ei iltaan mennessä kuiteskaan vuotoa kuulunut niin tein sit ovis testin ja siihen tuli heti tosi tumma viiva..! Ilmeisesti siis ovulaatio-aika onkin/olikin nyt vasta käsillä. Mä kun luulin että osaan "lukea" mun kropan signaaleja, mutta enpä näköjään osaakaan :D

Ei se auta muu kuin jännäillä taas pari viikkoa lisää :/

Plussatuulosia kaikille!

Vierailija
34/75 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Santsulille raskaustesti opastuksesta :)

Santsuli: toivottavasti pupuilut osuivat ovikseen.

ON;tänään en voinut enää olla hakematta raskaustestiä apteekista. Olin todella yllättynyt kun niiden valikoimiin kuului "herkkiä" raskaustestejä. Paketin kyljessä luki että voi testata 4 päivää ennen menkkoja eli mä voisin testailla KP 24 eli 2 päivän päästä eli maanantaina aamulla. Arvatkaa kaksi kertaa pystynkö odottamaan sinne asti? Itsellä on tunne että olen raskaana 86 % varmuudella. Rinnat ovat turvonneet. (omistan tosi pient hädintuskin Akuppikokoa)Mies huomasi myös Rintojeni turvonneen. (sama oli myös esikoista odottaessa,rinnat paisui 2 kuppikokoa heti alkuraskaudesta) Rinnat ovat myös todella arat jopa kipeät. Toinen mikä on mielestäni varma merkki on jatkuva tunne että menkat alkaa ja on kipuja kohdun suunnalla,suppatreita lähinnä,mutta ei niin kovia kuin esikoista odottaessa. Olen ihan kuin kuumilla hiilillä :) enkä pysy nahoissani.Nyt koitan parhaani mukaan hillitä itseni. Ja ajatelkaas jos olen tulkinnut itseäni väärin. heh

Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti

Vierailija
35/75 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................. 8/28-30.....yk11

Ope81.............. 9/28-33.....yk4

Tatjuska.......... 16/26-29.....yk9

Roma............... 16/26-29.....yk8

Tiina'82............ 19/41.....yk2

Ötökkä2010.... 23/28.....yk1

Tapir.................. 25/29-31.....yk16

Viiru................... 26/30-36.....yk10

Angelique......... 26/?.....yk1

Santsuli............ 30/35.....yk2

Vierailija
36/75 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON;no enhän pystynyt olla tekemättä testiä negaa näytti kp 24. Olen aika ihmeissäni edellisen selostuksen perusteella. Pitänee kait odotella tätiä saapuvaksi.No Hö

Vierailija
37/75 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eihän se vielä niin alhaalla ollut että johonkin häviäisi.

Tervetuloa Angelique. Toivottavasti et kauaa täällä joudu roikkumaan.

Kovin on hiljaista ollut pinoss, mutta sehän oliskin ihme jos ei olis näillä keleillä. Itsekin parilla reissulla jo ollut ja ainakin pari vielä loman aikana tiedossa, jee. Jospa pääsisi unohtamaan tuon kuumeilun. Aika epätodennäköistä. Viimeksi rannalla jopa mies huomasi että oli tosi paljon vauvamasuja. Ja se mies ei kyllä ikinä huomaa mitään tuollaista!

Täällä on siis lomaa vietelty ja mitään fiiliksiä ei ole mihinkään suuntaan. Perjantain meinasin pitää testipäivänä, mutta ei taida tarvita (taaskaan).

Ötökkä: niin kauan kun täti on pois, niin on toivoa! Oletko varma kuinka pitkä sun kierto on luomuna? Kannattanee testata parin päivän päästä uudestaan:)

Meitähän onkin nyt monta piinaviikolla. Pidettäiskö pe-aamuna sellainen kimppatestaus? Sovitaan et plussataan kaikki kerralla, jookos:)

Vierailija
38/75 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiru77Ötökkä: niin kauan kun täti on pois, niin on toivoa! Oletko varma kuinka pitkä sun kierto on luomuna? Kannattanee testata parin päivän päästä uudestaan:) Meitähän onkin nyt monta piinaviikolla. Pidettäiskö pe-aamuna sellainen kimppatestaus? Sovitaan et plussataan kaikki kerralla, jookos:)

juu sovitaan niin että testi perjantai. En ole varma luomu kierrosta kun viimeinen luomu kierto on ollut joskus vuonna 2006 kesällä. Ennen vanhaan oli tuo 28 päivää.Joten voi olla väärin laskettu. Sinun innostamana odottelen toivoen.

Toivottavasti sinullakin näyttäisi plussaa :)

Mikähän noita miehiä vaivaa?kesähelle vai auringonpistos. Meillä kans sama juttu ollut täälä.

Vierailija
39/75 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiperjantaissa :)

Löysin kaupasta halpistestejä puoleen hintaan niin voin kyllä yhden sellasen tuhlata vaikka oviksesta onkin ainakin ovistestin mukaan vasta viikko perjantaina :/

Vierailija
40/75 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ei olisi kp 5 menossa jo:) viiime viikolla, kaiken päättämisen jälkeen, meinasin kuolla, kun täti tuli kylään.....siis olo ja mieli oli KAMALA! Uskokaa pois, ihan kuoleman partaalla kävin...nyt jo parempi mieli. purin mieltä ystävän kanssa ja elämä jatkuu taas! tapir jaksaa painaa, painaa ja painaa:)

Viiru (ja muut) plussatkaapa porukalla!

--tapir--