Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HEINÄKUU

01.07.2010 |

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir.................. 6/29-31.....yk17

Suttu................. 12/28-30.....yk11

Ope81.............. 13/28-33.....yk4

Tatjuska.......... 20/26-29.....yk9

Roma............... 20/26-29.....yk8

Tiina'82............ 23/41.....yk2

Ötökkä2010.... 27/28.....yk1

Viiru................... 30/30-36.....yk10

Angelique......... 30/?.....yk1

Santsuli............ 34/35.....yk2

Vierailija
42/75 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir: isot pahoittelut tädistä.

Perjantain testailijoille paljon plussatuulia!

Santsuli: tuli mieleen, että mitä jos se sun positiivinen ovistesti näyttikin positiivista raskauden takia? Olisiko mahdollista? :)

ON: tarkoituksellista hiljaiseloa kuumeilusta olen viettänyt. Edellinen nega ja tädin tulo veti mielen matalaksi, ei jaksanut edes miettiä koko vauva-asiaa. Tämä kierto on menty ihan ilman mitään ovistestejä tai muita, pupuiltukin on hyvin harvakseltaan kun on mieli tehnyt, ei mitään pakkoajoituksia. Tunsin tässä kierrossa oviksen hyvin selvästi eikä silloin pupuiltu, joten täällä tuskin on tärpännyt, levollisin mielin odotan tätiä viikon lopulla tai ensi viikon alussa saapuvaksi.

Ensi kierrossa olisi sitten tarkoitus taas aktivoitua, toivottavasti tämä yksi stressitön ja rauhallinen kierto on tehnyt tehtävänsä ja vihdoinkin tärppäisi. :)

Paljon plussatuulia kaikille ja tsemppiä piinailijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: en usko kun oli niin kamalat kivut kyseisenä päivänä, joten luulen sen olleen ovulaatio!

Nyt ihan asiasta kukkaruukkuun.. ärsyttää aivan suunnattomasti noi joka väliin tungetut mainokset!!!

Eipä muuta kuin plussatuulia, perjantaita odotellessa :)

Vierailija
44/75 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma,no ei sitä aina jaksa. Parastahan olisi ihan ressittömästi ns vahingossa raskautua. Toivottavasti auttoi teitä tuo ns tauko kuukausi.

Tapir:voi harmin paikka :(

ON: mulla on kp 28 ei tätiä kylässä. Oliskohan huomenna se testipvä sitten taas. Mies ei kuulemma kestä jos alan tekeen testejä 2xkk. Mä lupasin rajoittaa vähän :)

Vierailija
45/75 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaamisesta kun täti tuli jo eilen eli nyt kp2. Voihan plääh. Mutta mutta, lyhenipä kiertokin taas. Eli alkaa olla nyt se 30, jee! Eli, jos Roma muistat niin laitatko mulle tänään 2/29-31. Josko pysyisi siinä rajoissa jatkossa? Nyt kun seuraava reissu on takana ja pääsee kauppaan, niin haen taas ovistestejä ja alkaa armoton tikutus. Kyllä tää taas tästä, kunhan noi kuvut jo loppuis:)

Tsemppiä kaikille perjantaitestailijoille. Toivottavasti aloitatte sen meidän plussaputken NYT!

Tapirille pahoittelut tädistä. Miks tää aina on niiiin tätä? Ei ummarra.

Vierailija
46/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru................... 3/29-31.....yk11

Tapir.................. 8/29-31.....yk17

Suttu................. 14/28-30.....yk11

Ope81.............. 15/28-33.....yk4

Tatjuska........... 22/26-29.....yk9

Roma................ 22/26-29.....yk8

Tiina'82............. 25/41.....yk2

Ötökkä2010..... 29/28.....yk1

Angelique......... 32/?.....yk1

Santsuli............ 36/35.....yk2

Vierailija
47/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru: pahoittelut tädistä. Mutta hyvä että kierto on lyhentynyt. :)

Vierailija
48/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin vähän arvelinkin, mutta ei vielä ainakaan tätikään kylässä. Katsotaan siis...

Viirulle pahoittelut tädistä.

Ötökän on nyt aloitettava plussaputki!!

Vierailija
49/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkimaan tuottiko testausperjantai yhtään plussia..

Pahoittelut Santsulille negasta.

Mites Ötökän testailut?

Vierailija
50/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli:pahoittelut negasta, toivoa on siis vielä

On:jännää on...clearblue raskaustesti

mulla ei tullut aamulla ollenkaan kontrolliviivaa testiin vaikka tein sen ihan ohjeiden mukaisesti. 2h päästä kävin vilkasemassa testiä uudestaan niin siinä oli poikkiviiva tumma ja pystyviiva vaalea. (pysty viiva oli todella todella vaalea) edelleenkään ei ollut kontrolliviivaa. Tulin töistä kotiin 12h päästä ja testi lojui edelleen pöydällä ihmetykseksi siihen oli tullut kontrolliviiva ihan selkeenä ja nyt erotti sen plussankin selvästi. Testi oli niitä 4 päivää ennen menkkoja testattavia. Nyt tein sitten apteekin oman raskaustesti ei herkkä niin näyttää negaa.Mä en jaksa odotella,mutta kaippa pitää vielä. Tilaan ainaki nyt sitte R testejä ja odotan hamaan tappiin menkkoja. Eli ei tätiä kylässä KP 29.

Mitäs mieltä ootte onko mahdollista että olis sittenkin plussa,mutta on vaan liian aikaista testailla?

Vierailija
51/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Oon ihan uusi tällä sivustolla, joten pahoittelut jo etukäteen jos tää viesti menee jonnekkin muualle kun ketjun jatkoksi..:)

Oon näitä teijän kirjoituksia mielenkiinnolla lukenu ja nyt sain ittenikin rekisteröityä..

Taustatietoa:

minä26 mies27

poika 02/09

ehkäsyä ei olla käytetty synnytyksen jälkeen mutta nyt virallisesti alotettu yrittäminen eli yk 1

kp 20/30-32 menossa joten vielä saa jännittää ekaa yk:ta.

asuinpaikka: länsi-suomi

Kauheeta tää kuumeilu ku heti kehittelee ittellensä kaikkia raskausoireita vaikka oviskin ollu vasta muutama päivä sitten..:D

Vierailija
52/75 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Tiainen84

Se on kumma kuinka sitä luulee kaikenlaista ja on muka kaikki mahdolliset oireet. Ekat yrityskuukaudet on pahimmat sitten varmaan paatuu.

Mä olen tässä kierrossa tehnyt jo 3 testiä kun olen varma raskaudesta,mutta empä sitten varmaan ole kun tuo clearblue on muillekin vissiin antanut paljon virheellisiä tuloksia.no voi hö

tsemppiä mukaan

Vierailija
53/75 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin päättänyt, etten käy täällä ihan niiiiiiin usein:) mutta mutta mutta...

Viiru, olen pahoillani tädistä.

Itselläni oli paha olo, vaikkei yritystä viime kierrossa ollutkaan; silti voi pettyä.

Tervetuloa Tiainen84.

ötökkä2010: nämä pitkät kuukaudet ovat pahimpia, sillä alussa ajattelee, että äkkiäkös tässä raskaana ollaan, eikä sitten ollakaan. Olen vilpittömästi onnellinen kaikkien pikaplussaiden puolesta (esikoinen sai meilläkin alkunsa NOPEASTI ehkäisyn jäätyä pois). Ötökälle vielä jännitystä piinapäiviin.

Tapirilla alkaa elokuussa aivan uusi työ ja taas mietin mitä ajatella:) nyt taidan kuitenkin vetäytyä hieman ja antaa ajatusten ja elimistön huilata. Lääkärin määräämät hormonit saavat odottaa kunnes olemme kotiutuneet uudelle paikkakunnalle ja elämä "tasaantuu". Käyn täällä kuitenkin tsiikailemassa.

taas kerran: olette ihania ja tukena tärkeämpiä kuin kukaann uskottekaan!

Vierailija
54/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ötökkä2010 ja tapir!

ötökkä2010: Niinkuin joku jo tais kirjottaaki, toivoa on niin kauan kun ei tätiä näy! Kauheeta se on kyllä odotella ja jännittää ja jos vielä testitkin näyttää kaikenlaista sekavaa.. Onko ilmaantunut mitään "lisäoireita"?

Täällä kans jännään ja ihmettelen.. Välillä on ollut ihme tunnetta mahassa ja mieli herkässä.. Lisäks kauheeta hikoilua mikä ei kyllä oo kivaa! Kaiken lisäks huomasin eilen että toisesta rinnasta tulee maitoa kun puristaa..en oo aikaisemmin huomannut mutta toisaalta oon imetyksenki lopettanut vasta muutama kk sitten.. Taitaa olla toiveajattelua mutta millään ei jaksaisi odottaa testipäivään. Varmaan testailen malttamattomana jo lähipäivinä ekan kerra..:D Jaksamista kaikille!

Vierailija
55/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai testaajassa vika.

Tein pregcheckin liuskatestin hetki sitten. Siihen piirtyi ensin kummallisesti viiva poikittain koko testialueen pituudelle. Tämän jälkeen tuli näkyviin puolikas kontrolliviiva ja se maaginen toinen viiva. Hetken kuluttua ei testikentässä ollut enää poikittain kulkevaa viivaa vaan haalea kokonainen plussaviiva ja tumma kontrolliviiva... hmmmmmm... Nyt täytyy varmaan odotella muutama tunti ja tehdä uusi testi. Hui kauhia :)

Tervetuloa tiainen ja ötökälle tsemppiä testailuun!!

Vierailija
56/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun jännää siellä..:) Tuu heti kertomaan kun oot toisen testin tehny, aika lupaavalta kyllä vaikuttaa..=D Onnea testailuun!

(Kävin kans just ostamassa testin ja kovasti kaapissa polttelee, viikko pitäis varmaan vielä jaksaa ootella..pöh..)

Vierailija
57/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta plussa kuitenkin :) Uskomatonta!! Toivotaan ettei ilo lopu ennenku ehtii kunnolla alkaakaan!!

Jos tämä raskaus nyt on ja pysyy niin lapsosille tulisi aika tarkallee 1v 4kk ikäeroa :) eli saisin sen toivomani pienen ikäeron!

Paljon paljon tsemppiä myös kaikille muille!! Olis kiva siirtyä oikeen rytinällä odotuspuolelle :)

Vierailija
58/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Onnea Santsulille :) Tarrasukkia mukaan :)

Vierailija
59/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen:Ei näyt tätsykkää,KP 31 menossa.Tisut on hirveen turvonneet,mutta muita oireita ei ole. Oksetti hivenen aamulla,mutta se oli niin vähän että tuskin on mitään.

Toivottavasi näyttää testi plussaa,pidän peukkuja :)Juu ei sitä testi päivää jaksa ollenkaan odottaa ja sitten menee tekemään liian aikaisin. Malta vielä (itse olen paraskin puhuja )

Vierailija
60/75 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir:kiva että täälä käy porukkaa :) Onnea uuteen työhön,on varmaankin kiva päästä uusiin ympyröihin.Toivottavasti muut ajatukset auttavat ja tuletkin raskaaksi :)

Kiitos,Toivoitaan että sitten jos en ole raskaana niin alkais jo menkat että pääsis seuraavaa kiertoo alottamaan.