Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HEINÄKUU

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina'82............ 3/41.....yk2

Ötökkä2010.... 7/28.....yk1

Tapir................. 9/29-31.....yk16

Viiru.................. 10/30-36.....yk10

Santsuli........... 14/35.....yk2

Suttu................. 21/28-30.....yk10

Ope81.............. 22/28-33.....yk3

Tatjuska........... 24/26-29.....yk8

Roma............... 27/26-29.....yk7

Vierailija
2/75 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Tiina'82

Ikä: mä pian 28v ja mies vähän päälle 30

Esikoinen: tyttö 9/09

Yritys aloitettu: oikeestaan heti sai tulla esikoisen jälkeen, mutta tarkemmin 5/10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on ollut tosi niukat ja tänä aamuna tein RFSU:n testin. Taas tuli sellanen haaleen haalee viiva, n. 5 min kuluttua ja kuivuessaan vahvistui hieman. Oon noilla testeillä testannu paljon ja ei siihen tuu mitään, jos ei mitään hormonia oo. :OO Miten tää voi olla mahdollista? Menkkakipujakaan ei oo juuri mitään ja yleensä vuodan kuin seula. Pikkuhousunsuojallakin olis varmaan pärjänny hyvin. Ns. kirkasta verta tuli sillon toissa iltana, muuten vuoto ollu vaaleenruskeeta/tummanruskeeta/vaaleenpunasta. Sori tämä vuotoselitys! Voisko imetys vaikuttaa näin paljon? Se hailu viiva kyllä ihmetyttää suunnattomasti :OO Ei ummarra :)

Mitenkäs teillä muilla?

Vierailija
4/75 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma:pahoittelut negasta

Tiina: jos sinulla näytti plussaa ja vuodat rusehtavaa verta niin voit olla silti raskaana,voi olla myös mahdollista että vuodat vähän punaista tuorettakin verta,ja silti raskaus jatkuu normaalisti.Itse tiedän viime raskaudessa itselläni oli alkuraskaus sellainen että vuosin verta.toivottavasti plussa vahvistuu,kannattaa tehdä uusi testi.

ON: pitää miettiä mikä kp on oikeen menossa.Taitaa olla KP8. Muuta Raportoitavaa ei ole. Toivoittavasti oviksen aikaan tulisi touhuiltua. Se on joko sunnuntaina tai alkuviikolla.

Itse olen miettinyt että tämä kakkosen tekeminen on kyllä ihan erilaista kuin esikoisen. Onko muut samaa mieltä?

aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti

Ötökkä KP8

Vierailija
5/75 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina: Kyllähän sitä vuotoa voi tulla vaikka olisi raskaana! Tai sitten se ikävämpi vaihtoehto että ois varhanen keskenmeno... Kannattaa varmaan käydä lekurissa tarkistuttamassa asia! Toivotaan että on kaikki hyvin ja raskaus aluillaan :)

6/75 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Romalle pahoittelut negasta ja Tiinalle peukkuja. Toivotaan että raskaus on aluillaan!

ON: On ollut parina viime päivänä ihan outoja tuntemuksia ja nyt mietiskelen, onko kyseessä vain vilkas mielikuvitus vai voisiko jotain olla tapahtumassa. (Kiertopäivien puolesta todennäköisempää on se, että toivon raskautumista niin kovasti että kuvittelen itselleni ihme olotilan.)

Nyt on pari päivää ollut lähes tulkoon koko ajan etova olo ja mahaakin on nippaillut jonkin verran. Lisäksi jaloissa on ollut ihme särkyä, vähän niin kuin kasvukipuja. Jos ovis oli ma tai ti tällä viikolla niin kyse ei varmaan vielä voi olla mistään kiinnittymisestä? Mikähän tässä nyt sitten oikein on?

Onko kenelläkään tietoa, onko mahdollista, että ovistesti näyttäisi LH-huipun väärään aikaan ja ovis oliskin ollut aikaisemmin? Minulla nimittäin oli ovisnippailuja jo ma 21.6 lähtien ja to 24.6 tuli melkoiset ovislimat. Jos ovis olisikin ollut jo tuolloin niin silloinhan kyseessä voisi olla kiinnittymiseen liittyvät oireet... Tätä teoriaa vastaan puhuu kyllä se, että pe 25.6 ja la 26.6. tekemissä ovistesteissä viivat koko ajan vahvistuivat ja sunnuntaina oli sitten tosivahva testiviiva.

Joopa joo, taidan tulla hulluksi olojeni kanssa ennen kuin pääsen testaamaan :/

Vierailija
7/75 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma............... 1/26-29.....yk8

Tiina'82............ 4/41.....yk2

Ötökkä2010.... 8/28.....yk1

Tapir................. 10/29-31.....yk16

Viiru.................. 11/30-36.....yk10

Santsuli........... 15/35.....yk2

Suttu................. 22/28-30.....yk10

Ope81.............. 23/28-33.....yk3

Tatjuska........... 25/26-29.....yk8

Vierailija
8/75 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertonee oleellisen. Et näin sit taas...hohhoijaa! Olipas lyhyt kierto tällä kertaa. Mut parempi niin, et pääsee uuteen yritykseen nopeemmin. Onneks kesäloma alkaa kohta, niin saa muutakin ajateltavaa :)

Romalle pahoittelut tädistä!

Tiinalle peukkuja!

Ope: toivottavasti on raskausoireita. Mulla on henk.koht. aina kaikenlaisia oireita joka kierrossa. Kun tarpeeks haluaa niitä oireita niin näköjään ne pystyy kuvittelmaan itselleen...

Vierailija
9/75 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope:toivotaan plussaa.kyllähän se voi olla kiinnittymiskipuja ;) mäkin viime kierrossa mietin,että voiko ihminen olla valeraskaana samalla tavalla kuin koirat,heh

Tatjuska:toivottavasti kesäloma antaa muuta ajateltavaa. Yleensä auttaa jos ei mieti asiaa niin paljn.Kokemuksena voi sanoa lähipiiristä. Tosin helpommin sanottu kuin tehty.

ON: KP9 mulla on kohdunsuu aivan yliherkkä,jopa kipeä aina välillä. Samanlaista kipua on aina ennen kuukautisia,mutta nyt on vasta 9 päivä,outoo.

Mietin että pitäisköhän ostaa raskaustestejä varastoon jostain nettimyynnistä,vai haenko apteekista sitten jos tuntuu sille että vois tehdä?(apteekista siksi että olen todennut apteekin omat raskaustestit hyviksi) Mitä mieltä olette?

Vierailija
10/75 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska........... 3/26-29.....yk9

Roma............... 3/26-29.....yk8

Tiina'82............ 6/41.....yk2

Ötökkä2010.... 10/28.....yk1

Tapir................. 12/29-31.....yk16

Viiru.................. 13/30-36.....yk10

Santsuli........... 17/35.....yk2

Suttu................. 24/28-30.....yk10

Ope81.............. 25/28-33.....yk3

Vierailija
11/75 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväpissasta ja kyllä se nega oli, 5 min aikana ei tullut mitään. Kyseessä vieläpä herkkä testi, joten olisi sen pitänyt näyttää. Olen helpottunut, koska ei tullut enää haaleitaa viivoja. En siis ole pettynyt, nyt on projektina ensisijaisesti laihdutus, painoa on liikaa! Uskon myös, että tuskin tulen raskaaksi ennenkuin imetys loppuu ja aion imettää vielä 4 kk (esikoinen täyttää vuoden). Kun nuo kierrotkin on mitä sattuu ja kuukautiset tulevat tosi epäsäännöllisesti. Voihan olla, että nyt kun emme ns. yritä vaan pupuillaan kun huvittaa, niin vauva tuleekin (sitten kun on tarkoitettu). Ilmoittelen kyllä sitten, kun on omassa navassa jotain kerrottavaa :) Tottakai luen teidän kuulumisianne..eli taustailen jonkin aikaa.

Erittäin paljon plussaonnea teille kaikille ja toivon teille kaikille tärppejä!

Vierailija
12/75 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en pystynyt pitämään näppejäni erossa tuolla kaapin perällä löhöävästä testistä. Aamupissasta puhdasta negaa näytti. Jotenkin arvasin, ehkä sitten joskus...

Vierailija
13/75 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin oikein kunnon kesäkelit. Ei millään malta olla sisällä yhtään, ei tieysti pidäkään.

Roma ja tatjuska: pahoittelut tädin tulosta!! Koskahan me saataisiin se plussa-aalto meidän pinoon? Ois jo korkea aika.

Suttu:ei toivo vielä ole menetetty. Pidän peukkuja sulle!

ON:ei ihmeitä, ovistestejä en ole ostanut vaan koitetaan mennä sillä "joka toinen päivä"-systeemillä. Kun ei niistä testeistä ole apua ollut aiemminkaan. Jos ei taaskaan tärppää, niin lekuriin on mentävä kun se vuosi tulee sit jo täyteen (aika masentavaa muuten).

Plussatuulia puhaltelen tähän pinoon reilusti!!

Vierailija
14/75 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh hellettä,piisaa tuota lämpöä,mittari on näyttänyt 28 paripäivää.

Moni onkin näköjään testaillut sinä aikana kun olen lomaillut.Pahoittelut negoista kaikille tasapuolisesti.Näistä voin tehdä johtopäätökset etten osta testejä kaappiin etukäteen ;)tulee pian testattua liian aikaisin.

ON:Jihuu bongasin oviksen maanantaina iltapäivällä vasemmalta puolelta ja nyt tiistaina oli tuntemuksia oikealla puolella. Kovasti tuli myös ovislimaa molempina päivinä. Tänään illalla istuskelin sohvalla ja toisesta rinnastani tuli maitoa.Ihan pieni tippa vain,mutta silti laitoin sen merkille kun tuli läikkä mekkoon. Viimeksi olen siis imettänyt kesäkuussa 2006.hmm laittaa miettimään taas että mitä tämä on. Esikoisen odotuksen aikana minulla tuli rinnoista maitoa jo ihan alkuraskaudesta, mutta enhän vielä voi olla raskaana? Ihme tuokin juttu.Mitähän ihmettä tästä vielä tulee?

Vierailija
15/75 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska........... 5/26-29.....yk9

Roma............... 5/26-29.....yk8

Tiina'82............ 8/41.....yk2

Ötökkä2010.... 12/28.....yk1

Tapir................. 14/29-31.....yk16

Viiru.................. 15/30-36.....yk10

Santsuli........... 19/35.....yk2

Suttu................. 26/28-30.....yk10

Ope81.............. 27/28-33.....yk3

Vierailija
16/75 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska........... 7/26-29.....yk9

Roma............... 7/26-29.....yk8

Tiina'82............ 10/41.....yk2

Ötökkä2010.... 14/28.....yk1

Tapir................. 16/29-31.....yk16

Viiru.................. 17/30-36.....yk10

Santsuli........... 21/35.....yk2

Suttu................. 28/28-30.....yk10

Ope81.............. 29/28-33.....yk3

Vierailija
17/75 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihme kun ulkona on tuollainen ilma! :)

Itse olen tässä hieman hiljaiseloa kuumeilun suhteen harrastanut, viime kierron negat ja tädin alkaminen pistivät mielen hieman matalaksi, tuleeko tästä touhusta yhtään mitään. Tämä kierto otetaan nyt ihan luomuna ilman mitään lääkitystä, ilman ovistestejä, ilman stressiä...

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
18/75 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä tämän pinon plussat luuraa?

Roma: sehän voipi olla että ilman stressiä tärppää paremmin :)

Ötökälle onnittelut ovisplussasta. Nyt vaan jännäilyä pari viikkoa :)

On: ei minkäänlaisia ovistuntemuksia tulevasta tai ehkä jo menneestä oviksesta... liekö ovuloin ollenkaan...! en oo tikuttanutkaan tässä kuussa, lomakuukausi ikäänkuin :)

Nähtäväksi jää tapahtuuko mitään.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
19/75 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu näyttää olevan hiljaista,tätä nämä hyvät kelit teettää :)

Plussa uutisia varmaan sitten tulee monta kun kaikki istahtaa koneen ääreen :)

Santsuli: kiitos :)Jos on vaikeempi ehkä bongata ovista. Kyllä se ensi kierrossa varmaan sitten huomaa.

Kaikille tasapuolisesti jaksamista!

ON:KP 15 heh meneen jo ihan sekaisin laskuissa.Odottelu on pahinta,ei meinaa pystyä odottaan loppu kiertoon että näkee miten kävi. Tärppäskö vai ei.

On ihan pakko kertoa:Mulla on ollut ihan ihmeellisiä unia pari päivää. Esim,että me kastetiin meidän poikalasta ja toisessa unessa seuraavana yönä meidän tyttö hoiti sinipaitaista vauvaa. Hmm mitäs ihmeen unia mun alitajunta kehittelee?

Nyt vaan yritän keksiä kaikenlaista tekemistä että saisin ajan kulumaan nopeammin. Onneksi on kesäloma ja hyvät ilmat että aika kuluu vähän nopeammin.

Vierailija
20/75 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilmoittautuisin uutena joukkoon, esikoisen aikoihin selailin ahkerasti perhekerhon sivuja mutta ne ovat nähtävästi pois käytöstä:( Tänne kirjoittelenkin nyt sitten ekoja kertoja. Nyt on kp 19 menossa ja yk1 eli ekaa yrityskiertoa. Oviksen bongasin kp 16 ja vielä pitäisi jaksaa kärvistellä ennen testin tekoa... Tietoja meistä,

Nimimerkki: Angelique

Iät: minä 28, mies 32

Esikoinen: poika 05/09

Yritys aloitettu: 06/10