Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v tyttö tuli humalassa ja puolialasti kotiin

Vierailija
28.06.2010 |

Tyttö lähti eilen n. Klo 18 jonnekkin kavereidensa kanssa ja kun tyttöä ei kuulunut kotiin soitin hänelle n. Klo 0.30 yöllä no tyttö kertoi olevansa kaverillaan yötä ja tulevansa aamulla kotiin no hyväksyin sen (ei kuulostanut humalaiselta). No aamulla odottelin tyttöä kotiin ja soittelin soitin myös tytön kaverille kumpikaan ei vastannut. No klo n.16 tyttö laittoi tekstarin että tule hakemaan täältä leikkipuistosta äläkä kysele miksi oon tääl no ajoin 4km päähän ja sielä se tyttö istui liukumäen alla pelkät sukkahousut ja toppi päällä. Tyttö tuli kamalan vanhanviinan ja tupakan hajuisena autoon ja kysyin että mitä mitä sulle on tapahtunut, missä vaatteesi ja skootteri on ja onko sut raiskattu ja oletko sä humalassa? tyttö oli perskännissä ja nyyhkytti ääitijpm älä kotii menää... Toistin kysymykset ja tyttö sanoi skootterii oufon jossai persees mä purjosi mä purjosi purjolyhyy äiti anna anteekgks... Eihän tuosta muuta ymmärrä kun skootteri on kait kadonnut ja jotain purjosta puhui kovasti. En ymmärrä, kamala tilanne osaisiko joku tulkata tuota sössötystä? Nyt tyttö nukkuu humalaansa pois. Antakaa neuvoja en tiedä miten nyt toimisin?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan omat teinivuodet mieleen. Erotuksena se, että vanhemmille ei tunnustettu mitään mitä ne ei itse olleet nähneet. Ja filmi nyt oli joka tapauksessa poikki, eli eipä sitä kerrottavaa olisi paljoa ollutkaan. Tuli sekoiltua aika paljonkin. Äiti tuli aina yöllä hakemaan jos olin pulassa, seuraavana aamuna olikin sitten jäätävä hiljaisuus, ainoa lause jonka saattoi kuulla oli "mä oon niiiiiin pettynyt suhun". Eipä tule nykyään avauduttua äitikullalle mistään kovin henkilökohtaisista.

Ap:n tyttären tapaus kuulostaa ihan normaalilta teinisekoilulta, mutta kännissä mopoilu sais olla eka ja vika kerta.

Vierailija
22/94 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa nipussa ja kotiosoite löytyy skootterin papereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajeliko se ihan alasti pitkin kyliä ja uimarantoja eikä huomannut sitä itse??? Ja muisti ottaa valkkaripullon ja puhelimen mukaansa kun meni alasti pissalle???

Vierailija
24/94 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajeliko se ihan alasti pitkin kyliä ja uimarantoja eikä huomannut sitä itse??? Ja muisti ottaa valkkaripullon ja puhelimen mukaansa kun meni alasti pissalle???

ei todellakaan ollut missään vaiheessa alasti

Vierailija
25/94 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö lähti eilen n. Klo 18 jonnekkin kavereidensa kanssa ja kun tyttöä ei kuulunut kotiin soitin hänelle n. Klo 0.30 yöllä no tyttö kertoi olevansa kaverillaan yötä ja tulevansa aamulla kotiin no hyväksyin sen (ei kuulostanut humalaiselta). No aamulla odottelin tyttöä kotiin ja soittelin soitin myös tytön kaverille kumpikaan ei vastannut. No klo n.16 tyttö laittoi tekstarin että tule hakemaan täältä leikkipuistosta äläkä kysele miksi oon tääl no ajoin 4km päähän ja sielä se tyttö istui liukumäen alla pelkät sukkahousut ja toppi päällä. Tyttö tuli kamalan vanhanviinan ja tupakan hajuisena autoon ja kysyin että mitä mitä sulle on tapahtunut, missä vaatteesi ja skootteri on ja onko sut raiskattu ja oletko sä humalassa? tyttö oli perskännissä ja nyyhkytti ääitijpm älä kotii menää... Toistin kysymykset ja tyttö sanoi skootterii oufon jossai persees mä purjosi mä purjosi purjolyhyy äiti anna anteekgks... Eihän tuosta muuta ymmärrä kun skootteri on kait kadonnut ja jotain purjosta puhui kovasti. En ymmärrä, kamala tilanne osaisiko joku tulkata tuota sössötystä? Nyt tyttö nukkuu humalaansa pois. Antakaa neuvoja en tiedä miten nyt toimisin?

Vierailija
26/94 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu. Jos mitään raiskausta tms ole sattunut, niin luulen, että tyttö rauhoittuu hetkeksi.

Itsekin olen tuon ikäisenä mennyt virtsat housussa ja vaatteet oksennuksessa(mitä oli päällä, takki ym hukassa - talvella) kotiin.

Vierailija
27/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skootterin ja kodin avaimet lompakko on tallessa. Tyttö lähti siis eilen illalla skootterilla liikenteeseen. T:ap

Vierailija
28/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa puoli yhdeltä yöllä menevänsä kaverille yöksi? Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
29/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja housut on voineet kadota minne vaan jos on hirveessä humalassa ollut. Esim. on käynyt puskassa pissalla ja riisunut ne. Ei siis välttämättä oo raiskattu. Onkos tää ap kuitenkin provo?

Vierailija
30/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puroa tms. Olisikohan kastellut vaatteensa ja ottanut pois? Eihän ole joku mies "houkutellut" kuivattelemaan ja lämmittelemään kotiinsa ja huumannut???

Vierailija
31/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että skootterille on illalla tai mahdollisesti yöllä tapahtunut jotain. Ehkäpä jo illalla, koska ei ole uskaltanut tulla kotiin. Ilmeisesti menopelin takia on sitten vedetty aikamoiset perskännit ja juotu vielä tänäänkin rohkeutta kerätäkseen. Purjoaminen tarkoittaa yrjöämistä eli sensorttisessa kännissä on ollut.

Yrjön takia luultavasti vaatteetkin puuttuu, on siis sotkuneet ja kännipäissään on ne riisunut pois. (Tästäkin valitettavasti omakohtaista nuoruuskokemusta)

Odottele nyt selviämistä, mutta älkää käykö pesulla, ennen kuin selviää, ettei ole raiskausta tmv. tapahtunut.

Vierailija
32/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puroa tms. Olisikohan kastellut vaatteensa ja ottanut pois? Eihän ole joku mies "houkutellut" kuivattelemaan ja lämmittelemään kotiinsa ja huumannut???

Vierailija
33/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti ovat olleet samalla reissulla

Vierailija
34/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittää kaverin 20v isosikon numeron vaikka ei asukkaan kotona. T:ap

Vierailija
35/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajele kaverin kotinurkille. skootteri löytyy luultavasti pihalta ja kämppä kaaoksen jäljiltä

Vierailija
36/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa kieltä kirjoittava tyyppi nyt keksii näitä provoja oikein urakalla. Tämähän on selvästi saman kirjoittajan, kuin tuo naapurista kuulunut laukaus-juttu. Tai jos ei ole saman kirjoittajan, niin olen todella huolissani, miten voikin olla useampi joka kirjoittaa noin huonosti. Siis ei pilkkuja, pisteitä jne. Todella omituisia lauserakenteita jne. En itsekään kirjoita kovin puhtaasti, mutta eihän tuon provoilijan teksteistä meinaa ymmärtää mitään (ja en nyt tarkoita noita purjojuttuja).

Vierailija
37/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa kieltä kirjoittava tyyppi nyt keksii näitä provoja oikein urakalla. Tämähän on selvästi saman kirjoittajan, kuin tuo naapurista kuulunut laukaus-juttu. Tai jos ei ole saman kirjoittajan, niin olen todella huolissani, miten voikin olla useampi joka kirjoittaa noin huonosti. Siis ei pilkkuja, pisteitä jne. Todella omituisia lauserakenteita jne. En itsekään kirjoita kovin puhtaasti, mutta eihän tuon provoilijan teksteistä meinaa ymmärtää mitään (ja en nyt tarkoita noita purjojuttuja).

Kuka 15-vuotiaan tytön äiti ihmettelee purjoamista ja skootterin kohtaloa, kun tytölle on oikeasti voinut sattua jotain kamalaa? Kukkutikuu!

Vierailija
38/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna veisin kyllä tytön ensiapuun ja lääkärin tarkastukseen. Jos on joutunut esim. poikajoukon raiskaamaksi ei välttämättä halua heti kertoa.

Vierailija
39/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olettaa raiskausta vaikka tarkistaa kannattaakin. Kun tyttö vähän selviää niin muistaa toivon mukaan ainakin sen verran. Kun se herää niin juttelette ja sitten pakkaat sen autoon ja käväsette kaverilla vähän valottamassa tilannetta. Hyvä kysäistä myös, että miksi lapsesi oli yksin puistossa... Siis puuttuivatko avaimet vai eivät? Kieli oli niin huonoa, etten saanut selkoa. Jos ovat tallessa niin mopo on varmasti vaan unohtunut johonkin. Hyvä vaan ettei ajanut enää yöllä. Mutta älä päästä pesulle ennen kuin raiskausjuttu on voitu todistaa tapahtumattomaksi.

Vierailija
40/94 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti hänellä oli avain vanhempiensa ja siskonsa asuntoon. No menimme sisälle sielä ei ollut ketään eikä mitään merkkejä bileistä. Tytön kaveri ei myöskään vastaa siskonsakaan soittoihin. Kun joku pyysi selvennystä avainasiaan: avainnippu jossa on kodin sekä skootterin avaimet. Tyttö nukkuu edelleen. Pahoittelen huonoa kirjoitustyyliäni. T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi