15v tyttö tuli humalassa ja puolialasti kotiin
Tyttö lähti eilen n. Klo 18 jonnekkin kavereidensa kanssa ja kun tyttöä ei kuulunut kotiin soitin hänelle n. Klo 0.30 yöllä no tyttö kertoi olevansa kaverillaan yötä ja tulevansa aamulla kotiin no hyväksyin sen (ei kuulostanut humalaiselta). No aamulla odottelin tyttöä kotiin ja soittelin soitin myös tytön kaverille kumpikaan ei vastannut. No klo n.16 tyttö laittoi tekstarin että tule hakemaan täältä leikkipuistosta äläkä kysele miksi oon tääl no ajoin 4km päähän ja sielä se tyttö istui liukumäen alla pelkät sukkahousut ja toppi päällä. Tyttö tuli kamalan vanhanviinan ja tupakan hajuisena autoon ja kysyin että mitä mitä sulle on tapahtunut, missä vaatteesi ja skootteri on ja onko sut raiskattu ja oletko sä humalassa? tyttö oli perskännissä ja nyyhkytti ääitijpm älä kotii menää... Toistin kysymykset ja tyttö sanoi skootterii oufon jossai persees mä purjosi mä purjosi purjolyhyy äiti anna anteekgks... Eihän tuosta muuta ymmärrä kun skootteri on kait kadonnut ja jotain purjosta puhui kovasti. En ymmärrä, kamala tilanne osaisiko joku tulkata tuota sössötystä? Nyt tyttö nukkuu humalaansa pois. Antakaa neuvoja en tiedä miten nyt toimisin?
Kommentit (94)
Kun tyttö sitten alkoi virkoamaan ja pääsi pahimman "purjo-krapulan :-D" yli kyselin tytöltä uudestaan tapahtumista: olivat kaverinsa kanssa saaneet päähänsä vetää pienet kännit mutta olivatkin tulleet sikahumalaan. Juomat oli kaverin isän baarikaapista. Vaatteet olivat likaantuneet oksennukseen, Tytöille oli tullut yön aikana riitaa ja tyttö oli lähtenyt ajamaan skootterilla humalassa huomaamatta että vaatteet olivat jääneet kaverin saunalle likoamaan. Oli kuulemma ajanut yhdelle uimarannalle nukkumaan ja viimeinen muistikuva skootterista oli se kun hän oli ottanut tavaraboxista valkoviini pullon joskus aamulla ja lähtenyt metsään pissalle mutta ei jaksanutkaan tulla sieltä heti pois vaan jäi sinne huilaamaan ja nukahti ja kun tyttö sitten heräsi ja kömpi metsästä uimarannalle kello oli jo yli yksi, ranta oli täynnä ihmisiä ja skootteri poissa, tyttö ihmetteli kun kaikki tuijottivat ja tajusi vaatetuksensa, juoksi metsään, joi viinit ja meni leikkipuistoon josta tekstasi minulle. Tytön kertoman mukaan ei ole harrastanut seksiä tai joutunut raiskatuksi, tupakan hajusta sanoi polttaneensa 2 kaverin isän sikaria (uskoisiko sikarijuttua), kaveri löytyi toiselta kaveriltaan seuraavana aamuna, skootteri ja avainnippu ovat yhä kadoksissa ja ilmoitettu varastetuiksi. T:ap
Ei mikään järjen riemuvoitto tämä tyttö.
Ihan tulee omat teinivuodet mieleen.
ettei kukaan tuu teille kotiin. eikös siinä skootterin avaimissa ollu myös kotiavaimet.
Ja tavaraboxissa rekisteriote jossa on omistajan eli minun nimi ja osoite. T:ap
ettei kukaan tuu teille kotiin. eikös siinä skootterin avaimissa ollu myös kotiavaimet.
kannattaisko kysyä vakuutusyhtiöltä(kotivakuutus), onnistuisko lukkojen uudelleensarjoitus. tai sit sarjoitat ne varmuuden vuoksi omaan piikkiin, jottei tuulisää vahinkoa
Rekisteriotteessa ne ovat valmiina paperilla. T:ap
Kun tyttö sitten alkoi virkoamaan ja pääsi pahimman "purjo-krapulan :-D" yli kyselin tytöltä uudestaan tapahtumista: olivat kaverinsa kanssa saaneet päähänsä vetää pienet kännit mutta olivatkin tulleet sikahumalaan. Juomat oli kaverin isän baarikaapista. Vaatteet olivat likaantuneet oksennukseen, Tytöille oli tullut yön aikana riitaa ja tyttö oli lähtenyt ajamaan skootterilla humalassa huomaamatta että vaatteet olivat jääneet kaverin saunalle likoamaan. Oli kuulemma ajanut yhdelle uimarannalle nukkumaan ja viimeinen muistikuva skootterista oli se kun hän oli ottanut tavaraboxista valkoviini pullon joskus aamulla ja lähtenyt metsään pissalle mutta ei jaksanutkaan tulla sieltä heti pois vaan jäi sinne huilaamaan ja nukahti ja kun tyttö sitten heräsi ja kömpi metsästä uimarannalle kello oli jo yli yksi, ranta oli täynnä ihmisiä ja skootteri poissa, tyttö ihmetteli kun kaikki tuijottivat ja tajusi vaatetuksensa, juoksi metsään, joi viinit ja meni leikkipuistoon josta tekstasi minulle. Tytön kertoman mukaan ei ole harrastanut seksiä tai joutunut raiskatuksi, tupakan hajusta sanoi polttaneensa 2 kaverin isän sikaria (uskoisiko sikarijuttua), kaveri löytyi toiselta kaveriltaan seuraavana aamuna, skootteri ja avainnippu ovat yhä kadoksissa ja ilmoitettu varastetuiksi. T:ap
miten tarina päättyi, sillä tämä oli pelkkä provo
kuppa ja tippuri yleistyvät suomessa!
Oli tämä sitten provo tai ei, niin minusta tarina kuulostaa erittäin uskottavalta. Muistan nimittäin oman nuoruuteni ja kaikki hölmöilyni liiankin hyvin. Ettekö te muista millaisia olitten teineinä? Vai ettekö muka juopotelleet vanhemmiltanne salaa tai tehneet muuta vastaavaa?
Toivottavasti ap:n tytär sekä hänen kaverinsa ovat nyt kunnossa ja mahdollisesti skootterikin löytynyt. Kohti seuraavia seikkailuja... Niinhän ne teinit tekee.
Pää asiahan on kuitenkin että tyttö on nyt turvassa eikä ilmeisesti ole joutunut hyväksikäytetyksi, toivottavasti skootteri löytyy.
Muistan nimittäin oman nuoruuteni ja kaikki hölmöilyni liiankin hyvin. Ettekö te muista millaisia olitten teineinä? Vai ettekö muka juopotelleet vanhemmiltanne salaa tai tehneet muuta vastaavaa?
mutta sukkahousut paljastaa tämän mielikuvituksen tuotteeksi. Skootteripimut ei käytä kolmenkymmen asteen helteessä sukkiksia.
kuinka useilla nuorilla on ollut MUSTAT sukkikset / legginsit helteillä päällä.
IHAN perseestä koko ketju!
Tyttö tuli kotiin kännisssä mutta haettiinn leikkikentältä. Juu-juu...
Päällä oli vain sukkikset ja toppi. Mukana avaimet ja lompakko. MISSÄ vitussa net oli? Jos se mopoki on just siellä, onks katottu... Ainaski tää juttu on ihan vitusta, ap'nkö?
mutta ei kehtaa myöntää ettei leimata horoksi
Noloa toimia noin, sillä moni 15v. jakaa sitä pimppaansa ihan vapaaehtoisesti.
Varmaan mOni vastanneista ei edes ole teinin äiti, vaan pienten lasten sönköttäviä vanhempia.
Mielenkiinnolla olen lueskellut. Omasta nuoruudesta muistan että minulle teroitettiin aina kotona miten paljon isä ja äiti rakastavat minua ja että mitä tahansa voi kertoa heille. Luo luottamus tyttäresi kanssa että voi uskoutua sinulle tuossa asiassa. Jatkoa ajetellen voisitte sopia yhdessä pelisäännöt ja jonkinlaisen "rangaistuksen" - kysy vaikka tytöltä mitä itse ehdottaa siihen. Pääasia että tyttäresi on hengissä ja suht kunnossa ja nyt kotona - vähemmän onnellisia tapahtumia on ollut nykypäivänä aika paljon mediassa (nuoret kadonneet/saaneet surmansa/löytyneet kuolleena).