Kuinka usein viikossa (kuukaudessa) riitelette miehenne kanssa
Huudatteko? Huudatko sinä vai huutaako miehesi? Paiskotteko mitään tavaroita.
Oletteko äänekkäitä riitelijöitä vai hiljaisia?
Mökötättekö vai paiskotteko ovia?
Lähteekö teistä koskaan toinen mielenosoituksellisesti pois?
Uhkaatteko koskaan toisianne erolla?
Missä lapset ovat kun riitelette? Kotona, kuulevatko riitelynne?
Vai pyrittekö aina riitelemään salaa lapsilta?
Olenko mä ihan epänormaali kun riitelen mieheni kanssa joskus äänekkäästikin? Mieheni mielestä nimittäin olen.
Kommentit (64)
hmm usein saattaa saada inspiraation taiteen tekemiseen.Tarkoitan että riita loppuu kun toinen alkaa esim maalaamaan jne.
hmm usein saattaa saada inspiraation taiteen tekemiseen.Tarkoitan että riita loppuu kun toinen alkaa esim maalaamaan jne.
ens riitaa ajatellen.
Mut ei se onnistuis se maalaaminen kun mies motkottaa koko ajan vieressä.
huudetaankin.
Kuuluuko naapuriinkin?
Mä en ymmärrä miten ihmiset pystyy pidättelemään riitaa sisässään niin, etteivät huuda. Eivätkä huuda täysin palkein.
Eikö täällä ketkään muut riitele kuin me?
Täytyy sitten varmaan uskoa mun miestä, että olen epänormaali :(
Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tulee jokin kina, jossa äänet kohoavat, minä huudan enemmän kuin mies. Kumpikaan ei mökötä, erolla ei uhkailla, eikä mitään paiskota (mulla oli ennen tämä tapa, mutta olen päässyt siitä eroon).
Lapset ovat paikalla, jos ovat. Ei mun mielestä riitoja tarvii lapsilta alkaa salailla, koska ne kuuluvat parisuhteeseen. Eri asia on sitten se, että jos menee ihan överiksi ja väkivaltaiseksi, mutta ei meillä niin käy-
Miehes on oikeessa. Sä oot just sellai inhottava akka ketä kukkaa ei kestä. Häpeä!
Mutta kun mieheni kanssa ei voi keskustella vaan luulee mun olevan riidan hakuinen ja siis suuttuu siitä. Mies lähtee ovet paukkuen.
Vuosia yhdessä olleena pystytään heti samana päivänä sopimaan riidat ja odotellaan seuraavan päivän riitaa.Siis ei ole vakavia riitoja,ihan typeristä asioista vaan..
Ei muuten edes tiuskita.
Ihan totta?
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Onko lapsia? Minkä ikäisiä?
Minkä ikäinen itse olet?
Lapset on 1v ja 3v, ollaan molemmat noin 35.
Odotapas kun vuosia kertyy lisää. Sori. :) En halua ilkeillä mutta minusta tuntuu, että mekin olimme onnellisia vielä viitisen vuotta sitten. Nyt tuntuu ettei kestäisi toista enää päivääkään.
13 vuotta yhteis eloa takana.
miten joku tai miksi joku huutaa - eihän se kova ääni vaikuta asiaan millään tavalla. Meillä ei huudeta, ei paiskota tavaroita eikä muutakaan sellaista, kumpikaan ei vaan ole sen luontoinen, että se olisi mitenkään luonnollista...
Ehkä kerran kuussa "riidellään", siis käytännnössä mä otan esiin jonkun asian joka mua kismittää, ei ehkä niinkään usein. Siis parisuhteesta, esim. kokenut jonkun asian seksissä ikäväksi, mies ei musta ole tarpeeksi huomioinut mua, en pidä jostain sen tavasta lasten kanssa. Yleensä nekin tulee sanottua silloin kun on tilanne päällä, eikä niistä välttämättä tule riitaa. Ei olla koskaan riidelty siksi, että ollaan oltu eri mieltä, aina "riitely" on sitä, että jompaa kumpaa on harmittanut joku asia ja sitä ei ole puitu samantien. Riitely yleensä tarkottaa sitä, että mä itken, mies menee puolustuskannalle ja yritetään puhua asiasta. Ollaan siis monestakin asiasta eri mieltä, mutta en ymmärrä miksi siitä pitäisi huutaen riidellä kun asiasta voi keskustella...
Jos mies tietyllä päällä, lähtee ovesta ulos.
Minä huudan äänekkäästikin:(
Joskus keskustellaan asiallisesti, joskus mies ottaa keskuselun vittuiluna ja se laukaisee riidan.
Inhoan riidellä, mutta en vain tempperamenttisena ihmisen pysty olemaan vain hiljaa jos on jotain sanottavaa tai olen eri mieltä asioissa..
niin me oltu naimisissa 10 v, lapsia 4, vanhin 8 v, ikää 33 ja 40 v. Ja mun vanhemmat riiteli, miehen vanhemmista en tiedä.
t. edellinen
Lapset on 1v ja 3v, ollaan molemmat noin 35.
Odotapas kun vuosia kertyy lisää. Sori. :) En halua ilkeillä mutta minusta tuntuu, että mekin olimme onnellisia vielä viitisen vuotta sitten. Nyt tuntuu ettei kestäisi toista enää päivääkään.
13 vuotta yhteis eloa takana.
eksän kanssa riitelin jo ihan alusta asti... että sori.
Puolison kun voi ihan itse valita, ei tarvi sellaista ottaa, joka on aina aukomassa päätään!!!
Emme huuda kumpikaan. Emme paisko tavaroita tai riko mitään. Keskustelemme isoille kirjaimilla eli painotamme sanomisiamme huutamatta. Emme paisko ovia. Joskus minä mökötän, pitkäänkin. Emme uhkaa erolla, mutta voimme pohtia sitä, millä ehdoilla suhdetta kannattaa jatkaa eli onko riidan aihe myös eron aihe. Lapset eivät yleensä ole kuuloetäisyydellä, mutta voivat toki tulla paikalle, mutta ei se riitaa katkaise.
Emme ole kuuroja, huutaminen ei auta mitään.
se johtuu ihan vain siitä että emme puhummyskään mitään muuta koskaan keskenämme...
Odotan vain että mies älyää häipyä!
tulee jotain isompaa riidan aihetta eli jompi kumpi tai molemmat huutaa. Ehkä joka toinen viikko tulee joku nopea parin minuutin kina. Aika sopuisia ollaan, mutta kyllä me ennen riideltiin paljon enemmän. En tiedä mistä johtuu tuo riitelyn väheneminen. Ei jotenkin vain jaksa ns. turhista riidellä. Lapset voi olla vieressä tai ei, ei näistä meidän jutuista mitään traumoja saa, kun aika nopeasti saadaan sovittuakin.
Niin ja kymmenen vuotta ollaa asuttu saman katon alla.
ne on kaikki eronneet.