Miten paljon miehesi on juonut tänään alkoholia?
Entä itse?
Kommentit (53)
mies pullon kossua ja puolikkaan keissin olutta..itse puolikkaan keissin ja 1/4 pullon kossua
mies pullon kossua ja puolikkaan keissin olutta..itse puolikkaan keissin ja 1/4 pullon kossua
kaksi olutta grillatessa ja kaksi lasia viiniä ruuan kanssa. Mä itse kaksi lonkeroa aikaisemmin ja ruuan kanssa lasi viiniä.
Tuskin juodaankaan tai sitten saatetaan avata viinipullo puoliksi kun lapset saatu nukkumaan. Katsotaan nyt miltä siinä vaiheessa tuntuu.
Ja ei olla uskovaisia, jos joku sitä epäilee :-D Mies on baarissa töissä ja ei juurikana itse juo alkoholia. Näkee sitä meininkiä tarpeeksi töissäkin....
Nyt lapset (8½v ja 7v) kävivät yöunille, minä ja mies kömmimme kohta koivun tuoksuiseen saunaan, sitten nautimme peräti 1 jäiset siiderit/lärtsä.
Ensimmäinen alkoholi"pamaus" tälle vuodelle ;D
onneksi ei ole kotona!
minä en ole juonut mitään, saatan kokollakäymisen jälkeen ottaa yhden sidun, jos jaksan valvoa.
pullon pöytäviinaa. Viina kun ei lihota, juo sitä vaan. Ite kuus puolen litran kaljaa ja viinipullon.
tänään kaupan käynnin jälkeen yhden oluen (0,5 l). Lasin punaviiniä (about 12 cl)
Vaimo on horaissut about kolme siideriä mallia 0,33 cl.
Kyllä tänään vielä pari lasia punaviiniä menee itselläni, tiedä vaikka siiderikin, jos mahaan mahtuu.
Maha on siis varsin täynnä hyvästä ruosta.
Lisäksi olen juonut illan aikana mustaherukka-omenamehua 1 l ja Vanilija-soija juomaa 0,5 l sekä täysappelsiinimehua noin 0,5 l.
Jälkiruoka jäätelö odotellessa.....
molemmat ihan selvin päin. Kevyt Olo- sitruunamehu+kivennäisvesijuomaa juodaan.
itse join saman verran.