Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tämä keskustelualue ihan PEEstä
10.05.2008 |
Minä olen eilisen aikana jo vietänyt aikaa suomi24n ja kaksplussan sivuilla, en hyväksy tätä muutosta, vaikea lukea eikä vanhoja viestejä saa niin kätevästi esiin.
No, aika kasvaa vauva-lehdestä ulos, onhan se jo nuorinkin 2v. Eli pikkuhiljaa bye bye. Kiitos näistä 5 vuodesta, joiden aikana olen erilaisissa vauva-aiheisissa keskusteluissa pyörinyt. Kiva on ollut päätään selvittää ja rauhoittua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep, olen samaa mieltä, jännää, että elämää on kuin onkin AV:n ulkopuolella. Nytkin olemme olleet 6 tuntia pihalla! piti tulla lasten kanssa sisälle, kun heräsivät päikyiltä ja haluavat välipalaa.
Vähentynyt on minullakin tämän sivuston luku, lehden tulonhan lopetin jo viime syksynä.
Ihanaa, se on kai uuden aikakauden alku elämässä, vauvaelämä av-höpinöineen alkaa olla takanapäin.