Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Saastatteko lapsilisat lapsenne omaan kayttoon? Saastivatko vanhempasi lapsilisat omaan kayttoosi, missa iassa sait alkaa kayttamaan niita?

Vierailija
08.10.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä säästötili lapselle, johon alussa laitettiin könttäsumma, mutta tulot on pienet, eikä ole varaa laittaa sinne kovinkaan paljoa rahaa nyt tällä hetkellä.

Vierailija
22/26 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi asia minulle. Olen aina luullut, että julkinen terveydenhuolto kuuluu kaikelle kansalle, myös veronmaksajille.

Meillä ei lapsilisiä ole varaa säästää lapsille, koska ne muodostavat n. neljäsosan nettotuloistamme. Lapsilisillä maksetaan ruuat. Omat vanhempani eivät myöskään säästäneet lapsilisiä, miehen vanhemmat taas säästivät. Mies tuhlasi ne heti ensimmäisenä opiskeluvuotena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

20¿ menee lasten tileille/kk, eipä tule ongelmia verottajan kanssa asiasta

Nyt lapsilisät tarvitaan elämiseen ja muutenkin vierastan ajatusta että verorahojani menee vielä rikkaampien rahastosäästämiseen :( Vai kai se vaan niin on että elämä on epäreilua

Vierailija
24/26 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin teen minäkin, lapsia minulla on viisi.

Vierailija
25/26 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska me tiedetään miten hankala on saada hesasta opiskelijaboksia ja miten sitten käy jos opintojen ohella on mäkkärissä töissä. pesämunan avulla on helppo keskittyä opintoihin alkuajan ja sitten jos alan hommia saa niin niitä voi hyvällä omallatunnolla tehdä.

t. kaksi tohtoria

Vierailija
26/26 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta lasta teillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi