Pörssisähkö miinuksella koko päivän
Tarkoittaako se sitä, että mitä enemmän käytät tänään sähköä, sitä pienempi lasku tulee?
Kommentit (12)
Joo, jos ei nyt ihan sattumalta satu tulemaan laajoja sähkökatkoja :D
Ei vaan tarkoittaa sitä että maksat käytännössä vain siirrosta tänään
Ei tarkoita, sillä humpuukivoimatuki peritään sähkön siirtolaskussa sähköveron muodossa. Mitä enemmän kulutat, sitä enemmän maksat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos ei nyt ihan sattumalta satu tulemaan laajoja sähkökatkoja :D
Miksi tulisi? Olet aika hassu.
Taas!? Sehän on melkein aina nollissa tai miinuksella. Määrikset kituu ja maksaa aina 8c myös sähköenergiasta🤣
Kiitti muistutuksesta, nyt pesukone töihin.
Ai se on huomennakin negatiivista😂
Sitä pienempi sähkölasku mutta sitä suurempi siirtolasku eli +/- 0
Vierailija kirjoitti:
Sitä pienempi sähkölasku mutta sitä suurempi siirtolasku eli +/- 0
Tuleehan se siirto joka tapauksessa kun sähköä käyttää. Energian hinta ilmaista, eli ++
Ei, vaan sitä suurempi sähkölasku tulee. Koska sähkön siirtohinta ei ole koskaan miinuksella.
Käytän pörssisähköä ja vaikka monina pörssisähkön halpoina kuukausina itse pörssisähkö ei olekaan maksanut minulle paljonkaan, on sähkölaskun loppusumma ollut kuitenkin moninkertainen, koska sähkönsiirto.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sitä suurempi sähkölasku tulee. Koska sähkön siirtohinta ei ole koskaan miinuksella.
Käytän pörssisähköä ja vaikka monina pörssisähkön halpoina kuukausina itse pörssisähkö ei olekaan maksanut minulle paljonkaan, on sähkölaskun loppusumma ollut kuitenkin moninkertainen, koska sähkönsiirto.
Kai se sähkö nyt hyötykäytöön menee? Silloinhan se siirtolasku tulee kumminkin. Säästää kun energia ei maksa mitään.
Onneksi on pörssisähkö. Tänään laitan kaikki laitteet huutamaan