Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskausoireet alkaa jo pari päivää hedelmöittymisestä??!!

Vierailija
23.06.2010 |

Onko teillä kokemusta tosi aikasista raskausoireista?

Järkeilyni mukaan olen tullut raskaaksi perjantaina ja sunnuntaista alkoi väsymys ja pahoinvointi...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sama ikäero kuin meillä, noin 2v2kk. :) meillä kakkonen syntyy joulukuun alussa tai marraskuun lopussa. alkuraskaus pahoinvointeineen oli mulle tosi raskas esikoisen kanssa, toivotaan et sulla menee helpommin. :)

Vierailija
22/25 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää 5kk ikäinen on toinen lapsi, esikoinen on nyt 1v7kk... Eli tiuhaan tahtiin tulee 3 lasta :D Mut oon onnellinen tästä, 2 lapsen kanssa on tuntunutkin liian helpolta :D

Niin.. tiedän et toi pahoinvointiaika on raskasta lapsen/lasten kanssa... kuin myös loppuraskaudessa kun ei enää oikein jaksa juosta lasten perässä eikä nostella et pesis pyllyä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haluaisin tietää tuntuuko se naisen kohdussa kun munasolu hedelmöittyy siellä

Koska haluan varmuuuden että onko minun avovaimo raskaana.

Vierailija
24/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haluaisin tietää tuntuuko se naisen kohdussa kun munasolu hedelmöittyy siellä

Koska haluan varmuuuden että onko minun avovaimo raskaana.

Ei yleensä ennenkuin vasta siinä vaiheessa kun kuukautisten pitäisi alkaa, tuntuu painontunnetta alavatsalla, jota toki on muutenkin kuukautisten aikaan.

Itsellä tosin kun oli sunnuntaina yhdyntä niin torstaina tuli rinnat tosi kipeäksi eli aikainen huomaaminen on toki mahdollista.

Vierailija
25/25 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaan sinulle sen ap 100% varmuudella.

Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun limakalvoon 5-7vrk kuluttua hedelmöittymisestään. Sitä ennen kehosi ei tiedä että munasolu on hedelmöittynyt eli et voi saada minkäänlaisia oireita. Kehosi ei tunnista pelkästään sitä että munasolu on hedelmöittynyt koska munasolu on tuossa vaiheessa täysin oma yksikkönsä joka ei ole missään yhteydessä omaan kroppaasi. Se "kelluu" kehossasi mutta ei ole siihen yhteydessä.

Nainen saa oireita naishormonien kohoamisesta. Ne nousevat koko ajan hedelmöityksen jälkeen ja siksi oireet lisääntyvät. Jos ne eivät nouse, nainen ei voi tulla raskaaksi. Osa on herkempiä hormoninousuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi