Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kohta taas Prismaan töihin...

Vierailija
23.06.2010 |

Tervetuloa taas mammat riehumaan sinne lapsinenne! Muistakaahan sitten laittaa jugurttipurkit ja salaattiruukut ensin hihnalle, sitten vasta kaljakeissit ja jauhopussit ;)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei K-kaupoissa vaan... Ei siis jugurtit lyttäänny, eikä tarvitse kassaneitien urputtaa.

Vierailija
42/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kassahlöö voi syttää ja riehuu sille kun ensin mätetäänn kevyet ja helposti särkyvät hihnalle ja painavat päälle..vaikka ihan oma moka!

Hyvää työpäivää ap:lle! älysin ironian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladon kiusallani kaiken mahdollisen tavaran hihnalle niin korkeaksi pinoksi, ettei uudenkarhean kuljettimen moottori jaksa vetää. Sitten rojoa joutuu tuuppaamaan takaapäin (hehe) niin että se nytkähtää liikkeelle.

Tottakai parista eksoottisesta hedelmästä on tippunut puntarain printtaamat hintalaput ja en ota tarpeeksi monta muovikassia.

Ihmeesti ne jaksavat silti hymyillä :)

Vierailija
44/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tainnut laittaa ostokset miten sattuu, kun en ole tullut tuota ajatelleeksi, mutta lupaan parantaa tapani heti huomenna.

Viivakoodit käännän sentään aina kohti lukulaitetta.

Vierailija
45/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä hihnalla tavarat liiskaantuu??

Enpä ole ikinä moiseen törmännyt.

Vierailija
46/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmeesti ne jaksavat silti hymyillä :) "

HAHAHAHA! Loistojuttu!!!

Vierailija
47/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(16/17)

Onko tää oikeesti ihan yleinenkin ongelma, että sillä hihnalla tavarat liiskaantuu?? Enpä ole ikinä moiseen törmännyt.

no onhan se säikylle kassalle GAUHEE onglema, kun joku voi huutaa sille ja antaa vähä kriittistä palautetta! siksi SUN TEHTÄVÄ on panna ne kamat OIKEIN siihen, ettei tule kassatytölle PAHA MIELI

Vierailija
48/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin työhöni kuuluu paljon muutakin ja kassalla olen vain pienen osan työajastani, mutta ei siitä sen enempää) ja mulle on ihan sama miten päin ihmiset ne tavaransa hihnalle laittaa.

Jos nyt jollain on salaatit sun muut siinä ekana ja maitopurkit perässä, niin saatan niitä kevyempiä viskoa sivummalle, mutta mun tehtävä ei oikeasti ole sen kummemmin ostoksia lajitella vaan rahastaa ne. Se on kyllä asiakkaan oma moka jos laittaa kevyemmät ensin ja painavat sit ruttaa ne.

Vierailija
49/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kerran viikossa kaupassa, ja ostaa kärryllisen tavaraa. Siksi mä aina nostan ensimmäiseksi ne 7 x 1,5 l maitoa...

Kaljaa en osta, enkä jogurttia pikkupurkeissa.

että sillä hihnalla tavarat liiskaantuu??

Enpä ole ikinä moiseen törmännyt.

Vierailija
50/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut tuota ostosten järjestystä. Eli ensin ne painavat ja sitten pehmeät?

Loistavaa. Itse käyn Liidelissä koska rakastan juustoleikkeleitä.

T: 11cm mies

Vierailija
51/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin työhöni kuuluu paljon muutakin ja kassalla olen vain pienen osan työajastani, mutta ei siitä sen enempää) ja mulle on ihan sama miten päin ihmiset ne tavaransa hihnalle laittaa.

Jos nyt jollain on salaatit sun muut siinä ekana ja maitopurkit perässä, niin saatan niitä kevyempiä viskoa sivummalle, mutta mun tehtävä ei oikeasti ole sen kummemmin ostoksia lajitella vaan rahastaa ne. Se on kyllä asiakkaan oma moka jos laittaa kevyemmät ensin ja painavat sit ruttaa ne.

miksi sitä hihnaa pitää pyörittää vaikka kaikki ostokset on jo tulleet?

Ja minä laitan aina painavat ensin ja kevyet sitten.

Onko todella näin että kassan ei tarvitse välittää yhtään siitä miten ne tavarat menee?

Ja onko joka kaupassa sama periaate?

Vierailija
52/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä hihnaa pitää pyörittää vaikka kaikki ostokset on jo tulleet?

Ja minä laitan aina painavat ensin ja kevyet sitten.

Onko todella näin että kassan ei tarvitse välittää yhtään siitä miten ne tavarat menee?

Ja onko joka kaupassa sama periaate?

on automaattinen. Ei kassa sitä mitenkään itse painele mistään napista millon se pyörii ja millon ei. On siellä toki pysäytysnappikin, mutta meillä se ainakin on niin hankalassa paikassa, että en sitä käytä jos ei ole välttämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi