Huoh, kohta taas Prismaan töihin...
Tervetuloa taas mammat riehumaan sinne lapsinenne! Muistakaahan sitten laittaa jugurttipurkit ja salaattiruukut ensin hihnalle, sitten vasta kaljakeissit ja jauhopussit ;)
Kommentit (52)
Ne myyjät saattoivat mennä jauhamaan lisää jauhelihaa, täyttämään hyllyä, hakemaan jotakin tuotetta.
Ei se kauppa työkään ole pelkkää tiskillä tai kassalla istumista, vaan paljon muuta!
Ne myyjät saattoivat mennä jauhamaan lisää jauhelihaa, täyttämään hyllyä, hakemaan jotakin tuotetta.
Ei se kauppa työkään ole pelkkää tiskillä tai kassalla istumista, vaan paljon muuta!
en sano tota asiakkaille kuin mistä syystä Prismassa ei oo lappua että jauhot ennen munia, tai miks kassat ei sano niille ihmisille, jotka tavaroita hihnalle mättää, että muistattehan sitten laittaa ne jauhopussit ennen munia.. :)
Ojennan kuitenkin palkinnon sille, jolle se kuuluu, eli ihmiselle, joka moitti tiskin myyjiä, jotka "kehtasivat häippästä" jonnekin tiskiltä.
Monelle tämäkään asia ei tunnu olevan itsestäänselvää.
kun alkoi ottaa liikaa kuuppaan asiakkaiden jatkuva valitus ja kiittämättömyys.
Afrikassa ja muualla lapsia kuolee jatkuvasti nälkään ja suomessa kaupan kassalla asiakas nalkuttaa kun mustikat on niin kalliita ja kauheet jonot täällä ja tosi huono valikoima noita viinikumeja, pitää mennä tohon kilpailijalle.
Kyllä mulla on myös niitä lempiasiakkaita jotka jaksaa ajtella asioita myös muiden kuin itsensä näkökulmasta. Niin kuin justiinsa tämä että jos joghurtit on sielä ensimmäisenä ja sitten perunat, maidot, vaipat yms ja seuraavan asiakkaan tavaroita pitäis latoa ettei jonoja pääse kertymään... Jos tykkää kun kymmenen silmäparia tuijottaa ja odotta että pakkaa omat ostokset niin siitä vaan! Mulla ei oo siitä kassalta mihinkään kiire, palkka juoksee kyllä :D
Oikein ihanaa juhannusta kaikille kollegoille ja asiakkaille!!
että jokaisella on oikeus myös taukoihinsa!
Oli 32 tai 302 ihmistä jonossa!
Se myyjä on voinut joutua olemaan jo 6 tuntia ilman vesihuikkaakaan näin juhannuksenkin alla (kun jatkuvasti saa tukka putkella juosta).
Se on sitten ylempien pallilla istuvien vika jos henkilökuntaa on liian vähän! Ei niiden jotka menee tauoille!
Ojennan kuitenkin palkinnon sille, jolle se kuuluu, eli ihmiselle, joka moitti tiskin myyjiä, jotka "kehtasivat häippästä" jonnekin tiskiltä.
Monelle tämäkään asia ei tunnu olevan itsestäänselvää.
Mutta eikäs ne kevyet tuu ihan luonnostaan hihnalle ensimmäisenä, kun ne on tietysti kärrissä päällimmäisenä etteivät rutistuisi.
pari päivää viikossa. Ei musta olis kassatyöntekijäks kokopäiväisenä loppuelämäksi, kunnioitan kyllä niitä, jotka sitä työtä tekevät ja vielä mielellään!
ap
kouluun, jos et haluu olla primasss töissä
tosin tiedän yhden myyjättären, joka on oikeesti kunnallispoliitikko ja yliopistossa opiskelemassa..
ja kyllä mä laitan aina panavat eka hihnalle :) Eikä meille todellakaan osteta jogurttia :DDD
Hyvää työpäivää!
jukurit ja salaatit pitää laittaa ensin hihnalle? En oikeasti tajua...:)
Ma aina lataan raskaimmat tavarat(ne jauhopussit, ka oluet jne) ensin ja sitten kevyemmat (hedelmat, salaatit, jugurtit).
Paljon helpompi pakata taasa jarjestyksessa kasseihin.
Kerropa ap!
Tervetuloa taas mammat riehumaan sinne lapsinenne! Muistakaahan sitten laittaa jugurttipurkit ja salaattiruukut ensin hihnalle, sitten vasta kaljakeissit ja jauhopussit ;)
Mutta mä olen pahoilani ap. mä laitan kyllä ne ostokset aina vähän missä sattuu järjestyksessä, en ole ajatellutkaan, että se myyjälle mitään merkitsisi.
Onko ongelma se, että kun hihnaa liu´uttaa, ne raskaat runttaa niitä pieniä?
mä mättään tavarat hihnalle miten sattuu, kasaan, päällekkäin jne. se on sen myyjän duunia siitä laskuttaa ne, ei mun problem! :D
tavaroita hihnalle ladon. kassiin koitan kyllä laittaa raskaimmat pohjalle.
ekaa kertaa matkustaessani tuollaista tajunnut. Anteeksi kovasti. Ei varmaan myöskään olisi mahdotonta jos siinä tiskillä olisi lappu, että laukku niin päin? Tai ihan voisit sanoa asiasta?