Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kohta taas Prismaan töihin...

Vierailija
23.06.2010 |

Tervetuloa taas mammat riehumaan sinne lapsinenne! Muistakaahan sitten laittaa jugurttipurkit ja salaattiruukut ensin hihnalle, sitten vasta kaljakeissit ja jauhopussit ;)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöselvityksessä töissä. Mikään ei oo ärsyttävämpää, että ihmiset änkee ne viis laukkuaan kerralla siihen hihnalle kahvat alaspäin. Katos kun mä joudun kääntään sen laukun, jotta saan sen tunnistetarran kiinni siihen kahvaan. Ja kun siinä kellon ympäri niitä raskaita laukkuja kääntelee, niin ottaa hieman niskoihin ja hartihoihin. Että voisitteko sitten samalla, kun opetteletta laittaan ne salaatit ennen perunoita kassan hihnalle, opetella laittaan ne matkalaukkunne siihen vaa'alle kahvat ylöspäin, niin saan ongelmitta sujautettua sen tarran siihen kahvaan, ilman että oon koko ajan sairaslomalla ja käyn fysioterapiassa? Oon aika pieni ja hentoinen, mulla ei oo raavaan miehen voimia niitä laukkuja siinä oikeesti käännellä...:)

ekaa kertaa matkustaessani tuollaista tajunnut. Anteeksi kovasti. Ei varmaan myöskään olisi mahdotonta jos siinä tiskillä olisi lappu, että laukku niin päin? Tai ihan voisit sanoa asiasta?

Vierailija
22/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myyjät saattoivat mennä jauhamaan lisää jauhelihaa, täyttämään hyllyä, hakemaan jotakin tuotetta.

Ei se kauppa työkään ole pelkkää tiskillä tai kassalla istumista, vaan paljon muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myyjät saattoivat mennä jauhamaan lisää jauhelihaa, täyttämään hyllyä, hakemaan jotakin tuotetta.

Ei se kauppa työkään ole pelkkää tiskillä tai kassalla istumista, vaan paljon muuta!

Vierailija
24/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano tota asiakkaille kuin mistä syystä Prismassa ei oo lappua että jauhot ennen munia, tai miks kassat ei sano niille ihmisille, jotka tavaroita hihnalle mättää, että muistattehan sitten laittaa ne jauhopussit ennen munia.. :)

Vierailija
25/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo oli.

T: 11cm mies

Vierailija
26/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojennan kuitenkin palkinnon sille, jolle se kuuluu, eli ihmiselle, joka moitti tiskin myyjiä, jotka "kehtasivat häippästä" jonnekin tiskiltä.

Monelle tämäkään asia ei tunnu olevan itsestäänselvää.

Vierailija
27/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkoi ottaa liikaa kuuppaan asiakkaiden jatkuva valitus ja kiittämättömyys.

Afrikassa ja muualla lapsia kuolee jatkuvasti nälkään ja suomessa kaupan kassalla asiakas nalkuttaa kun mustikat on niin kalliita ja kauheet jonot täällä ja tosi huono valikoima noita viinikumeja, pitää mennä tohon kilpailijalle.

Kyllä mulla on myös niitä lempiasiakkaita jotka jaksaa ajtella asioita myös muiden kuin itsensä näkökulmasta. Niin kuin justiinsa tämä että jos joghurtit on sielä ensimmäisenä ja sitten perunat, maidot, vaipat yms ja seuraavan asiakkaan tavaroita pitäis latoa ettei jonoja pääse kertymään... Jos tykkää kun kymmenen silmäparia tuijottaa ja odotta että pakkaa omat ostokset niin siitä vaan! Mulla ei oo siitä kassalta mihinkään kiire, palkka juoksee kyllä :D

Oikein ihanaa juhannusta kaikille kollegoille ja asiakkaille!!

Vierailija
28/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisella on oikeus myös taukoihinsa!

Oli 32 tai 302 ihmistä jonossa!

Se myyjä on voinut joutua olemaan jo 6 tuntia ilman vesihuikkaakaan näin juhannuksenkin alla (kun jatkuvasti saa tukka putkella juosta).

Se on sitten ylempien pallilla istuvien vika jos henkilökuntaa on liian vähän! Ei niiden jotka menee tauoille!

Vierailija
29/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojennan kuitenkin palkinnon sille, jolle se kuuluu, eli ihmiselle, joka moitti tiskin myyjiä, jotka "kehtasivat häippästä" jonnekin tiskiltä.

Monelle tämäkään asia ei tunnu olevan itsestäänselvää.

Vierailija
30/52 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikäs ne kevyet tuu ihan luonnostaan hihnalle ensimmäisenä, kun ne on tietysti kärrissä päällimmäisenä etteivät rutistuisi.

Vierailija
31/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää työpäivää kuitenkin.

Vierailija
32/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää viikossa. Ei musta olis kassatyöntekijäks kokopäiväisenä loppuelämäksi, kunnioitan kyllä niitä, jotka sitä työtä tekevät ja vielä mielellään!

ap

Vierailija
33/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun, jos et haluu olla primasss töissä

tosin tiedän yhden myyjättären, joka on oikeesti kunnallispoliitikko ja yliopistossa opiskelemassa..

Vierailija
34/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mä laitan aina panavat eka hihnalle :) Eikä meille todellakaan osteta jogurttia :DDD

Hyvää työpäivää!

Vierailija
36/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukurit ja salaatit pitää laittaa ensin hihnalle? En oikeasti tajua...:)

Vierailija
37/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma aina lataan raskaimmat tavarat(ne jauhopussit, ka oluet jne) ensin ja sitten kevyemmat (hedelmat, salaatit, jugurtit).

Paljon helpompi pakata taasa jarjestyksessa kasseihin.

Kerropa ap!

Vierailija
38/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas mammat riehumaan sinne lapsinenne! Muistakaahan sitten laittaa jugurttipurkit ja salaattiruukut ensin hihnalle, sitten vasta kaljakeissit ja jauhopussit ;)

Mutta mä olen pahoilani ap. mä laitan kyllä ne ostokset aina vähän missä sattuu järjestyksessä, en ole ajatellutkaan, että se myyjälle mitään merkitsisi.

Onko ongelma se, että kun hihnaa liu´uttaa, ne raskaat runttaa niitä pieniä?

Vierailija
39/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mättään tavarat hihnalle miten sattuu, kasaan, päällekkäin jne. se on sen myyjän duunia siitä laskuttaa ne, ei mun problem! :D

Vierailija
40/52 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita hihnalle ladon. kassiin koitan kyllä laittaa raskaimmat pohjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi