Millainen lyhyt tukka naisella SAA olla?
Millainen lyhyt tukka naisella SAA olla? Aiemmassa keskustelussa haukuttiin "kananpersetukkaa". (Olin aiemmin luullut, että se on oikeasti ruma, mutta linkkien kuvat olivat aika ok.)
Laita linkki hyvästä lyhyestä tukasta!
Kaikille ei käy pitkä tukka joko kasvojen muodosta tai tukan laadusta johtuen, eivätkä kaikki naiset halua pitää pitkää tukkaa. Eli ethän vastaa että naisella kuuluu olla pitkä tukka.
Kommentit (65)
t: OIKEISTA naisista pitävä mies
Luulet sä et joku siksi pitää hiuksensa pitkinä ku av:lla joku "mies" kehuu pitkiä :D
Melkein haluaisin leikata pitkän tukkani tuollaiseksi vaikka inhoan kaikkia muita lyhyitä hiusmalleja!
Ei taitaisi niin monella miehellä olla lyhyt tukka ellei "naiset tykkäisi"
Ei taitaisi niin monella naisella olla pitkä tukka ellei "miehet tykkäisi"
Sitä pitää laittaa paljon enemmän kuin pitkää, että näyttäisi siedettävältä. Ja se voi olla vaikeaa ja aikaa ainakin vie - joka aamu pestävä ja muotoiltava ja leikattava parin kkn välein - muuten on bad hair life riesana..
itse kasvatanm pitkää ihan lyhyestä ja ettäpä vituttelee, että leikkasin...
on oltava tasa-arvossa jo sillä tasolla, että jokainen nainen saa pitää juuri sellaista tukkaa kuin itse haluaa. Ja myös jokainen mies, riippumatta siitä mistä muut ihmiset tykkäävät tai olevat tykkäämättä.
Ei taitaisi niin monella miehellä olla lyhyt tukka ellei "naiset tykkäisi"
Ei taitaisi niin monella naisella olla pitkä tukka ellei "miehet tykkäisi"
föönätä pitkää fledaa? Sulla on aika ruusuinen kuva miesten taidoista.
Millainen vaan. Se on itsestä kiinni. Kaunis nainen on kaunis oli hiukset leikattu miten tahansa ja vähemmän kaunis on vähemmän kaunis vaikka mitä tekisi.
Hyvin ne jaksaa harjata pestä, tosin fööniä tms. ei käytä kukaan. En kyllä minäkään. Ei ne miehet kuule ole niin laiskoja ja kädettömiä kuin luulet ;)
-terv. pitkätukka
föönätä pitkää fledaa? Sulla on aika ruusuinen kuva miesten taidoista.
tukka on ihana myös :)
Ei varmaan hirveän monelle semmoinen sovi.
elokuvassa G.I. Jane olis mun juttu, mut ei sovi mulle :D ja ei, en ole gay / rekkamieslesbo. Olen naimisissa ihan miehen kanssa ja itselläni on lyhyt 'kananperse'... se sopii mulle muidenkin kuin itseni mielestä (paremman näköinen kun oma tukka on luonnostaan varsin tumma).
G.I.Jane
http://www.imdb.com/title/tt0119173/
En ymmärrä. Sehän vaatii jatkuvaa kampaajalla käymistä, eikä kaikilla ole edes siihen varaa. Miksi se on siis wt? Tai miksi sitä haukutaan vantaalaiseksi hiusmalliksi. En ymmärrä.
Tässä kysyttiin, että millainen lyhyt tukka naisella saa olla. Linkeissä oli naisia, joilla oli PUOLIPITKÄT hiukset (Vixtoria,HOlmes).
Jos ei kananpee, niin mikä ois sitten ok?
Harkimolle sopii nuo hiukset, koska todellakin, pää on kauniin muotoinen. Kaikilla ei ole.
Eli linkkejä LYHYISIIN hiuksiin! Jollaiset saisi olla.
akateeminen espoolainen kananpeetukka - ilmeisesti
ole kananpersettä nähnytkään.
Tässä kiva lyhyt malli, käy myös suomalaiselle ohuelle hiukselle:
http://www.kauppi.net/gallery/IMG471f3cd2ca8d8.jpg
http://www.cbo-boxoffice.com/full/p13275.jpg
Harkimon tuoreimmat hiuskuvat (esim. hänen sivuillaan) eivät kyllä ole parasta mitä hänellä on nähty. Sen sijaan Katie on ihana, ihania kuvia olette saaneet linkitettyä.
Sitä pitää laittaa paljon enemmän kuin pitkää, että näyttäisi siedettävältä. Ja se voi olla vaikeaa ja aikaa ainakin vie - joka aamu pestävä ja muotoiltava ja leikattava parin kkn välein - muuten on bad hair life riesana..
itse kasvatanm pitkää ihan lyhyestä ja ettäpä vituttelee, että leikkasin...
ITse leikkasin juuri lyhyeksi. Olen nuoremman näköinen - kasvot tuliva esiin. Hiuksia ei tarvitse todellaakaan kuin vähän sukia aamulla ja heittää puuteria (hiussellaista).
Pidempiä hapsuohuthiuksia joutui vääntämään ja kääntämään föönaan ja lakkaamaan, että edes olisi vähän ok.
JOs omistat upeat paksut hiukset, asia on tietenkin toinen. Pitkät hiukset ovat rumat, jos hiuslaatu on suomalainen. Vanhemmalla naisella pitkät hiukset eivät ole tyylikkäät. Näyttää vähän ajastaan jälkeenjääneeltä.
ja usein sillä täti-ihmiset yrittävät epäonnistuneesti näyttää nuoremmilta ja muka-räväköiltä leikkamalla takapörrön joka värjätään mustaksi, punaiseksi tai puna-mustaksi.
En ymmärrä. Sehän vaatii jatkuvaa kampaajalla käymistä, eikä kaikilla ole edes siihen varaa. Miksi se on siis wt? Tai miksi sitä haukutaan vantaalaiseksi hiusmalliksi. En ymmärrä.
Tässä kysyttiin, että millainen lyhyt tukka naisella saa olla. Linkeissä oli naisia, joilla oli PUOLIPITKÄT hiukset (Vixtoria,HOlmes).
Jos ei kananpee, niin mikä ois sitten ok?
Harkimolle sopii nuo hiukset, koska todellakin, pää on kauniin muotoinen. Kaikilla ei ole.Eli linkkejä LYHYISIIN hiuksiin! Jollaiset saisi olla.
akateeminen espoolainen kananpeetukka - ilmeisesti
Onkin ehkä ainut asia mitä teen hänen mieltymyksensä takia.
Itse tykkään suunnattomasti Pinkin tukasta
Se varmaan oli niin suosittu jossain vaiheessa, että sitä haukuttiin siksi. Ja sitä haukkumistahan ei tapahtunut kuin täällä. Mä laitoin eilen illalla niitä kuvia siihen kananperseketjuun ja mun mielestä kaikki oli kyllä kauniita kampauksia!
joille ihan muut asiat kuin naisen hiukset, ovat pääasia.