Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen lyhyt tukka naisella SAA olla?

Vierailija
23.06.2010 |

Millainen lyhyt tukka naisella SAA olla? Aiemmassa keskustelussa haukuttiin "kananpersetukkaa". (Olin aiemmin luullut, että se on oikeasti ruma, mutta linkkien kuvat olivat aika ok.)

Laita linkki hyvästä lyhyestä tukasta!

Kaikille ei käy pitkä tukka joko kasvojen muodosta tai tukan laadusta johtuen, eivätkä kaikki naiset halua pitää pitkää tukkaa. Eli ethän vastaa että naisella kuuluu olla pitkä tukka.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi automaattisesti huono. Jos on hyväkuntoiset ja paksut hiukset, niin voi hyvinkin vopia vanhemmallekin naiselle pitkä tukka. Esim. omalla mummollani on pikimustat, paksut hiukset vaikka onkin yli 90 ja hiukset ulottuvat puoliselkään ja ovat todella upeat. Pidän myös esim. Meryl Streepin hiuksista.

ITse leikkasin juuri lyhyeksi. Olen nuoremman näköinen - kasvot tuliva esiin. Hiuksia ei tarvitse todellaakaan kuin vähän sukia aamulla ja heittää puuteria (hiussellaista).

Pidempiä hapsuohuthiuksia joutui vääntämään ja kääntämään föönaan ja lakkaamaan, että edes olisi vähän ok.

JOs omistat upeat paksut hiukset, asia on tietenkin toinen. Pitkät hiukset ovat rumat, jos hiuslaatu on suomalainen. Vanhemmalla naisella pitkät hiukset eivät ole tyylikkäät. Näyttää vähän ajastaan jälkeenjääneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan oli niin suosittu jossain vaiheessa, että sitä haukuttiin siksi. Ja sitä haukkumistahan ei tapahtunut kuin täällä. Mä laitoin eilen illalla niitä kuvia siihen kananperseketjuun ja mun mielestä kaikki oli kyllä kauniita kampauksia!

Minäkin niitä kyselin, kun en ymmärtänyt miksi niitä täällä parjataan.

Minulla on tummat (ei punamustat tai tehoblondit) hiukset ja takaa kananpeemäiset. En yritä revitellä, enkä ole täti-ihminen. Hiukset ovat helppohoitoiset (tarvitsee sukia aamulla ja lisätä ehkä vähän puuteria). Lisäksi olen lyhyemmissä raikkaan näköinen. Jos en laita sivuhiuksia korvan taakse, look on ihan erilainen. Eli lyhyitäkin hiuksia voi laittaa monella tapaa - kunhan on käynyt ammattinsa osavaalla tutulla kampaajalla. ( :

Mutta kiitos kaikille selvennyksistä, mitä se kananpeetukka on ja miksi sitä - täällä - mollataan.

Vierailija
65/65 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMinimi olkapäille mitä pitempi sen parempi ]t: OIKEISTA naisista pitävä mies

[/quote]

kärsivät miehet vetoavat ain ajohonkin ulkokohtaiseen syyhyn,miksi ei peli toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi