Haluaisin jälleen rakastua!
.. ja kokea sen huuman, mikä suhteen alussa on. Yhdessä miehen kanssa oltu 15 vuotta ja kaiholla muistelen suhteemme alkuaikoja, kun rakkaus ja rakastuminen oli pinnalla. Suhde ollut näivettynyt jo pidemmän aikaa, enkä ole piristystä saanut aikaiseksi. Voih... tahtoo kokea rakastumisen tunteen!
Kommentit (5)
on ihana tunne. Kaikki muistaa sen miten mahan pohjasta kutitti. Luulenpa,että "vanha" on silti uutta parempi. Ei kai puolisoa voi vaihtaa kuin kulutuskampetta. Suosittelen tekemään ennemmin töitä yhteisen hyvän eteen. Samaan ihmiseen voi rakastua uudelleenkin. Se se on sitä oikeaa rakkautta, kun löytyy tahtoa jatkaa yhdessä vaikka joka hetki ei ole kuplivan rakastunut. Tsemppiä!
Mulla on ollut rakastuneena helvetillinen ikävä, jatkuva epävarmuus suhteen tulevaisuudesta ja jatkuvai fyysisiä oireita: maha kuralla, hiki, palelu...
Olen ehkä hiukan turhan negatiivinen. Onhan siinä ne kauniit hetket, kun saa olla yhdessä. Mutta minkä takia viimeistään viikossa tai parissa alkaa jokin mättää? Toisessa on pieniä vikoja, joista ajattelee että ihminen pitää hyväksyä kokonaisuutena, mutta silti ne asiat mättävät. Ja mistä ihmeestä tulee se mustasukkaisuuskin? En ole koskaan vahtinut ketään vaikka sittemmin on ilmennyt että erään ihmisen kanssa olisi ollut syytäkin. Olen pystynyt hillitsemään epävarmuuteni ja käyttäytymään kuten kuvittelen että pitäisi.
Viheliäinen tunne se on. Parhaimmillaan katkeransuloinen.
Mutta itse en ehkä noin negatiivisesti ajattele.
-Ap
Jokaisen vain täytyy päättää haluaako rakastua yhä uudelleen, vai rakastua, erota, etsiä uusi jne. Rakkaushuuman hormonit kun pysyvät elimistössä vain sen maksimissaan kolmisen vuotta.
Kannattaisi varmaan koittaa elvyttää sitä vanhaa rakkautta jotenkin, että voisi tuntea taas samoja tunteita ja koittaa iloita siitä mahtavan pitkästä yhteisestä historiasta mikä on. Se on paljon arvokkaampaa lopulta elämässä kuin uusi hullaantuminen.
suhde kuihtui exään, eikä siitä alkanut enää paranemaan. Löysin elämäni rakkauden, ja rakastan niin että sydän pakahtuu. Ihana tunne.